Perfect. Snelle levering

Top ervaring

Kort

Retouren moet betalen

100% tevreden!

Als je op zoek bent naar een zitzak, dan raad ik www.ikwilzitzakken.nl zeker aan. Niet alleen vanwege de naam. Ik was specifiek op zoek naar een paarse zitzak in stoel vorm. Ik kwam daarbij via Google op www.ikwilzitzakken.nl. De zoekfunctie op de website is geweldig. Ik kreeg meteen een een ruime selectie zitzakken die aan mijn eisen voldeden. Na een keuze te hebben gemaakt, heb ik mijn bestelling geplaatst. Veel verschillende betaalmogelijkheden (allemaal gratis) en snelle verzending (ook gratis). De enorme doos stond al snel op mijn stoep en ik geniet volop van mijn Extreme Lounging B-Bag Mighty-B Zitzak.

Snelle levering, goede kwaliteit

Een woord! Top!

In de kerstvakantie het 1 en ander besteld! Super snel geleverd ondanks dus de kerstvakantie en corona. Kids zijn er super blij mee in de gameroom.

Zeer fijne zitzak

Zeer goede kwaliteit. Voor mijn dochter van 8 wel de volwassen maat genomen.

PrimA

Snelle levering Hele mooie poef blij mee

Prima geholpen tijdens en na levering

Mijn bestelde item was helaas niet voorradig terwijl de website wel meldde dat het er was. Chantal van ikwilzitzakken heeft mij uitgelegd wat er gebeurd was en waar de vertraging zat. Sommige veel grotere webshops kunnen hier nog wel wat van leren. De zitzak zit geweldig en ik wil ook nog graag compliment uitdelen over jullie website. Alles was zo logisch in elkaar gezet en ziet er mooi uit.

Correcte info en afhandeling

Toch even getwijfeld voor ik een zitzak heb aangeschaft. Via chat de nodige informatie gekregen en helemaal gerustgesteld. Snelle en correcte levering van mooie en degelijke zitzak.

Mooi zitzak naar mijn verwachting

Prijs en kwalitiet en optijd geleverd!

Prima product.... Blij mee

Snelle levering volgens afspraak. Zeer tevreden met de zitzak

geweldig bedrijf

snelle afhandeling en goede service

Blij mee.

Ben erg blij met de fitnessbal. Hij zit heerlijk en je houding van zitten corrigeer je direct. Mooie kleur rood en ook als fitnessbal te gebruiken! Aanrader.

Op deze Zak wil je wel zitten!

In een woord,...PRIMA. Mooie zitzak gekocht voor mijn dochter. Heel tevreden. Levering was langer ivm Corona, maar alles netjes ontvangen! Bedankt

netjes en snel

werd snel en netjes geleverd was ook goed verpakt

Heel tevreden van deze aankoop en van de site. Het is perfect beschreven. Je wordt van aankoop tot levering heel goed op de hoogte gehouden.

geen communicatie mogelijk

Geen communicatie mogelijk met zitzakken.nl over de levering van de goederen. Na 3 weken van dhl een code gekregen om te ontdekken dat de levering reeds had plaats gevonden!? Maar Niets gezien! Bij ikwilzitzakken.nl nog steeds geen antwoord op mails gekregen. Hoe gaat dit verder?

Op 11/11 een zitbal besteld en twee maanden nadien nog altijd niet aangekomen.

Deze zitbal zou geleverd worden 1 a 2 weken na de betaling. Ik hoor niets, ik krijg geen antwoord, geen zitbal. Dit is al 2 maanden geleden.

Redelijk

Wat ik vreemd vind is dat ik geen reactie krijg op een vraag die ik stel via mail, maar dat de vraag wel woord uitgevoerd. Contact met je klant hebben en houden is van essentieel belang. Wat ik ontzettend slecht vind is dat je zelf de retourkosten moet betalen. Past niet meer in deze tijd. Dit is voor mij de reden om niets meer te kopen bij jullie. Ik weet zeker dat er meer klanten weglopen hierom. Het product is een courant product en ergens anders prima te krijgen.

Fijne service!

Snelle levering, kwaliteitsvol product! Zeer tevreden!

Snel geleverd en mooie kwaliteit!

De kussen waren super snel geleverd en zijn van mooie kwaliteit!

Duidelijke site en snelle levering

Mooie poef gekocht, voldeed aan de verwachtingen. Snelle levering.

Vlotte correcte levering

Artikelen vlot geleverd

Snelle service, goed product

Zitzak net voor kerst besteld in de hoop dat deze optijd zou zijn met de drukte. Een dag voor kerst was hij binnen ondanks dat overal producten te laat geleverd werden. Perfect! Goed product, precies wat je bestelt.

Poef

Super mooie poef, de kleur is precies dezelfde als de afbeelding, zeer snelle levering.