Een goed product en gebruiksvriendelijke website.

Een goed product waar ik blij mee ben en een gebruiksvriendelijke website. De levertijd was 1 dag te laat.

Hoi Dirk, Veel dank voor het positieve bericht! We hopen dat de zitzak(ken) naar smaak zijn en het wachten uiteindelijk wel waard waren. Groetjes, Team Ikwilzitzakken

Zitzak van merk Vetsak zonder vulling ontvangen

Inmiddels na heel veel pogingen en platforms contact gekregen met klantenservice en vandaag te horen gekregen dat ik het aankoopbedrag terugkrijg en pas hoef te betalen als daadwerkelijk alle items van de orders geleverd worden. Bedankt voor de correcte afhandeling.

Hallo Babiche, Bedankt voor de recensie!๐Ÿ’ Blij te horen dat je tevreden bent, volgende keer hopelijk 100% tevreden! Tot gauw in onze webshop! Groeten, Team Ikwilzitzakken

Super service en zeer sympathiek personeel.

Er werd steeds alles gedaan om aan onze wens tegemoet te komen, hetgeen er in resulteerde dat levering van de bestelde zitzak supersnel volgde en nog op tijd voor de verjaardag.

Hallo Dethmer , Wat leuk! Dat maakt ons erg blij. Wij wensen jouw plezier met de de zitzak!!! ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜ Groeten, Team Ikwilzitzakken

snelle levering gemakkelijke site prijs ok

Hoi Jeannine, Wat fijn dat je ons deze review hebt gegeven. Fijne dag toegewenst!

Supersnel en netjes

Supersnel en nette service. Goed en fijn product!

Hallo Paulien , Wat leuk! Dat maakt ons erg blij. Wij wensen jouw plezier met de de zitzak(ken)!!! ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜ Groeten, Team Ikwilzitzakken

Super!!!

Ik ben heel tevreden. Mooi kleur, heel zacht. Het is groter dan ik dacht. Ik, mijn man en onze kat, we zijn heel blij. Dank u wel

Hallo Nadya, Bedankt voor de supergoede beoordeling! ๐Ÿ˜ Dat maakt ons erg blij. Veel plezier met je zitzak! ๐Ÿ˜Ž Groeten, Team Ikwilzitzakken

Onze dochter is heel blij met de zitzak!

Hoi Mirjam , Hartelijk dank voor het positieve bericht! We wensen je dochter veel relax plezier. Gegroet, Team Ikwilzitzakken

Superzak, voor in de klas!!

Kids kunnen er echt lekker op zitten. Fijn rugsteuntje ook.

Bedankt Reggy ! Blij dat je tevreden bent, we doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden.๐ŸŒบ Groeten, Team Ikwilzitzakken

Meer dan dik in orde!!

Sterk en zacht in een zak. Super comfortabel en ook nog heel zeer mooi en trendy. Meest verrassend is het gewicht, of beter, het gebrek aan gewicht.

Prachtige zitzakken met geweldig zitcomfort!!!

Mijn dochter heeft voor haar 10e verjaardag een make-over gekregen van haar slaapkamer. Dat is nu een tienerkamers geworden met een schitterende turquoise zitzak. Uitstekend zitcomfort, mooie stof. Het is echt een eyecatcher in haar kamer. Nu ook een bijbehorende poef besteld om het plaatje compleet te maken. Ze is er superblij mee!

Hoi Natascha, Hartelijk dank voor het positieve bericht! We wensen je dochter veel relax plezier. Groetjes, Team Ikwilzitzakken

zeer teleurstellende service

Na een maand wachten ontving ik eindelijk mijn zitbal. Bleek dat er dan nog vlekken op zaten (een tweedehands exemplaar ?). Ik heb dat onmiddellijk gemeld en m'n ging contact opnemen met de leverancier. We zijn nu een paar weken verder en heb nog steeds geen antwoord ontvangen. Het is de eerste en de laatste keer dat ik hier een bestelling geplaatst heb. Een ontevreden klant.

Hoi Veerle, Oei, dat is niet prettig. Ik ben er blij om dat wij het onderling hebben kunnen oplossen inmiddels en wens jou veel plezier met de nieuwe schone zitbal!

Snelle levering en uitstekend product

Mooi product en zoals ik mij voorstelde.

Geweldig om te lezen, hier worden bij heel blij van! Een goede zomr toegewenst!

Snelle levering en degelijke kwaliteit

Ik bestelde sitting points voor mijn gloednieuwe kindercoach praktijk en ze waren heel snel hier. Ze zijn ook van goede kwaliteit en de kinderen zijn er gek op.

Ah, wat mooi om te lezen! Succes met de zaak!

Mooie grote zitzak

Mooie zitzak. Prima kleur en mooi groot We hebben een fluffy model. Hij geeft wel wat pluizig af op je kleren als je erop zit. Hopelijk is dat nieuwigheid.

Dank voor de mooie beoordeling. Mocht het pluizen niet weggaan, laat je ons dit weten? Dat is natuurlijk niet prettig!

Leuke zitzak en snel geleverd

Voelt zeer stevig aan. Dochter is super tevreden!

Ah wat fijn! Daar worden wij heel blij om.

Makkelijke website, snel bestellen en snel in huis.

Mijn aankoop is in een leuke tas verpakt. Ben blij met mijn aankoop Misschien ga ik mijn werkgever wel vragen om ook de zitballen aan te schaffen.

Fijn dat je tevreden bent! We zien met veel plezier een nieuwe bestelling tegemoet!

Mooi produkt

Snel geleverd en mooie zitzak

Top! Veel plezier ermee!

Betrouwbare winkel

Vriendelijke, duidelijke klantenservice. Mooie producten.

Hoi Corina, dank voor de mooie beoordeling! Hier worden wij blij om. Volgende keer gaan wij voor de 10 sterren!

Mooi verpakt, prachtige kleur en zit heerlijk!

De zitzak was mooi en goed verpakt. De kleur is schitterend en het zit zalig! Blij mee!

Hiiephoi! Dank voor de mooie beoordeling!

Tevreden met zitzak maar ontevreden over levering

De geleverde zitzak zit goed. Ben enkel heel ontevreden over de levering. Er werd aangegeven als je voor 15.00 u besteld, het de volgende werkdag wordt geleverd. Ik heb op een donderdag om 11.25 besteld en kreeg het pas maandag. Nadat ik vrijdag had gebeld om te vragen hoe het precies zat konden ze mij ook geen enkel antwoord/verklaring geven en moest ik voor antwoord wachten op een mail (mail nooit ontvangen) .. Aangezien ik er 1 heb besteld om het uit te proberen en ik wel tevreden ben met de zitzak ga ik ze nog 1 kans geven om het goed te doen, anders lees je mijn tweede review snel.

Hoi Harman, Dank je voor jouw beoordeling, hier hebben we echt wat aan en wij doen er alles aan om te verbeteren. Het spijt ons zeer dat jij niet tevreden bent over onze service en dat je zo lang hebt moeten wachten. Dat is zeker niet de bedoeling. We hopen dat de zitzak(ken) naar smaak zijn en het wachten uiteindelijk wel waard waren. We zouden het graag goed met je maken want vinden het belangrijk om jouw zeker in de toekomst weer welkom te mogen heten! Kijk je even in je mail? โœ‰๏ธ Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie zitzak, goede prijs en snelle levering

Hoi Peter, Veel dank voor het positieve bericht! We wensen je dan ook veel relax plezier toe. Groetjes, Team Ikwilzitzakken

Precies zoals verwacht

Na enige problemen met de bezorging via DPD heb ik nu de bestelde poef in huis en deze voldoet precies aan de beschrijving. Hij is lekker stevig en precies de juiste hoogte die ik had verwacht, de stof is mooi en de kleur komt overeen met het plaatje. Ik ben blij.

Hallo Astrid, Bedankt voor de recensie. Dat maakt ons superblij! ๐Ÿ˜‡ Sorry voor het langere wachten, gelukkig was het het waard! We gaan de volgende keer voor een nog betere beoordeling. Groeten, Team Ikwilzitzakken

Top produkt voor mooie prijs; leuk shoppen zo !

Eerste, maar zeker niet laatste bestelling !

Beste Luc, Wat fijn om je review te mogen ontvangen, mocht je in de toekomst nog eens iets wensen te bestellen, voel je dan vooral zo vrij ons te mailen wij waarderen onze vaste klanten namelijk enorm en verblijden ze graag met een extra verrassing ๐Ÿ˜Ž Veel relax-plezier toegewenst! Groetjes, Team Ikwilzitzakken.nl

Super !!!!!

Ik heb mijn man het perfecte verjaardagscadeau gegeven ! En dat nog na 23 jaar huwelijk voor zijn 50ste verjaardag

Hallo Petra, Aaahw! Wat een mooie en aardige woorden. ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜ Dat maakt ons echt blij. Groeten, Team Ikwilzitzakken

Wat een inefficient slecht bedrijf is dit!

Een order geplaatst voor een lopend project op 8 juli en direct via vooruitbetaling betaald. Twee weken later nog geen bevestiging ontvangen. Mail gestuurd, zonder reactie. Drie dagen later gebeld, waarna er door Jaap een terugbelverzoek werd neergelegd. De volgende dag weer gebeld, waarna Kim een terugbelverzoek had neergelegd. Een paar uur later weer gebeld gezien ik nog steeds niet was teruggebeld. Kreeg dit keer een andere dame aan de lijn die ook alleen een terugbelverzoek kon neerleggen. Einde van de dag weer gebeld en kreeg weer Jaap aan de lijn. Hij informeerde mij dat er nu dan wel echt spoed achter werd gezet. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je gewoonweg niet de status van je bestelling krijgt wanneer je hiervoor vraagt en er blijkbaar alleen mensen op de kantenservice zitten die belverzoeken aannemen. Raad het ten strengste af om hier te bestellen.

Beste Melody, Hartelijk dank voor het achterlaten van je feedback, dat waarderen wij enorm. Het spijt ons dat de communicatie niet goed is verlopen en dat jij ontevreden bent. We hebben inmiddels contact met je opgenomen om het probleem op te lossen. Ik zie namelijk dat jouw bestelling al bijna 2 weken geleden is geleverd dus wellicht is er iets misgegaan in de levering. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we gaan het samen oplossen! Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken