Fijne zitzak

Fijne zitzak met poef erbij gekocht zit comfort boven verwachting zit fantastisch

En nu zitten zak :)

Goed verpakt geleverd. Degelijk product. Dagje later dan verwacht, maar mag de pret niet drukken.

Mooie poef, kleur komt overeen met foto.

Snelle levering, wel niet dag na de bestelling in huis.

Hallo Katrien, Bedankt voor de recensie. Dat maakt ons superblij! 😇 Sorry voor het langere wachten, gelukkig was het het waard! We gaan de volgende keer voor een nog betere beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Zeer slecht

2 zitzakken besteld op 20/05. 1 ontvangen op 24/05. De andere nog steeds niet ontvangen. Heen en weer gemaild maar nog steeds geen tweede zitzak ontvangen. Ik krijg steeds te horen dat de fout bij het postorder bedrijf ligt en een trackingscode. Het pakket ligt al meer dan een maand bij het postorderbedrijf en ik liet "ikwilzitzakken" al meerdere malen weten dat ik zelf hier niets aan kan veranderen, daar zij klant zijn bij het postorderbedrijf en niet ik!! ik kan daarom geen klacht of onderzoek starten... In ieder geval wordt ik maar wat heen en weer gestuurd zonder dat er daadwerkelijk iets voor me wordt gedaan!!

Beste Elly, Dank voor de feedback. Wij begrijpen dat het enorm vervelend is dat jij zo lang hebt moeten wachten op je pakket. Helaas is dit vertraagd vanwege de druk op de transportsector momenteel. Wij hebben het pakket direct ingepakt en meegegeven maar helaas heefthet er veel te lang over gedaan om de Belgische douaneformaliteiten af te ronden. Mijn excuses voor de teleurstelling. Wij doen er alles aan dit te verbeteren en zijn daarom in geprek met andere verzendpartners voor in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Prachtige zitzak van Extreme lounging

Ik heb een zitzak besteld van Extreme lounging. De bezorging was snel en de zitzak is een mooi product. Kleur komt overeen met de foto's. Hij zit super comfortabel en staat prachtig op ons terras. We kopen er nog eentje bij!

Beste Tamara, Wat fijn om je review te mogen ontvangen, mocht je in de toekomst nog eens iets wensen te bestellen, voel je dan vooral zo vrij ons te mailen wij waarderen onze vaste klanten namelijk enorm en verblijden ze graag met een extra verrassing ;-) Veel relax-plezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken.nl

Mooie zitzakken mooie kleur heel blij mee

Mooie zitzakken mooie kleur !

Hallo Michelle, Bedankt voor de supergoede beoordeling! 😁 Dat maakt ons erg blij. Veel plezier met je zitzak! 😎 Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Heerlijk zitten en werken (aan mijn conditie)

De afwisseling van staan en zitten op de zitbal is geweldig. Ik ben niet alleen activer, maar werk ook nog aan mijn core en tijdens mijn werk

Hallo, Bedankt Jitske! Blij dat je tevreden bent, we doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden.🌺 Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Top!!!

Heel mooi product...goed gevuld...En kwalitatief top!!!

Hoi Inge, Veel dank voor het positieve bericht! We wensen je dan ook veel relax plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Op tijd en.perfect zoals op foto

Alles zoals omschreven

Hoi Olivia, Wat leuk dat je een positieve review hebt geschreven. Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent. Dit maakt ons erg blij. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken.nl

Heerlijk product van topkwaliteit

Ik zocht al zvzn naar een zitzak voor in hzt water. Deze voldoet volledig aan mijn wensen, en het materiaal voelt helemaal niet stug aan. Heerlijk om mee in het zwembad te dobberen.

Hoi Pris, Veel dank voor het positieve bericht! We wensen je dan ook veel relax plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Echt een vakantiegevoel krijg ik hierbij

De zitzak welke ik ontvangen heb is echt een genot om in te zitten. De kleur is ook erg mooie eveneens het materiaal. Een grote zitzak waar de kinderen ook heerlijk in kunnen zitten. De levertijd betrof maar een paar dagen. Een aanrader°

Hallo Susan, Dankje voor de aardige woorden! Het is fijn te lezen dat onze aandacht voor klanten gewaardeerd wordt. We steken er veel tijd in en het is goed te lezen dat dit opgemerkt wordt. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Super snel verzonden en mooi product.

Dinsdagmiddag een zitzak besteld, woensdagochtend geleverd. Erg mooie zitzak. Ik ben er blij mee!

Beste Dave, Wij willen je nog even bedankt voor je review, dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Snel bezorgd en verbazend licht

De zitzakken zijn snel bezorgd en ondanks de grote van de doos, weegt die amper iets. De zitzakken zijn fijn om in te chillen en makkelijk schoon te houden. Mijn dochters zijn er dol op (en ik stiekem ook).

Hoi Loubna, Veel dank voor het positieve bericht! We wensen je dan ook veel relax plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Top zitzak

Na een middagje zomerbar in een heerlijke zitzak ter plaatste online dezelfde gekocht, levering na 5 dagen, wat snel was door het lange weekend. Top product. Goede kwaliteit, netjes verpakt geleverd en precies zoals de omschrijving. Zeer tevreden met deze aankoop.

Beste Irene, Wat fijn om je review te mogen ontvangen, mocht je in de toekomst nog eens iets wensen te bestellen, voel je dan vooral zo vrij ons te mailen wij waarderen onze vaste klanten namelijk enorm en verblijden ze graag met een extra verrassing ;-) Veel relax-plezier toegewenst! Groetjes, Team Ikwilzitzakken.nl

Goeie service

Goeie service goed product

Beste Mario, Wij willen je nog even bedankt voor je review, dit waarderen wij enorm. Mocht je nog vragen hebben of een extra product willen aanschaffen, voel je vooral zo vrij om ons te contacten: klantenservice@ikwilzitzakken.nl Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Snelle en correcte afhandeling.

Beste Ronald, Wat fijn dat je ons deze review hebt gegeven. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Snelle levering en goede kwaliteit!

2 x poef/zitzak besteld en deze zijn vervolgens snel geleverd! Kwaliteit van het materiaal is top!

Hoi, Veel dank voor het positieve bericht! We wensen je dan ook veel relax plezier toe. Met relaxte groet, Team Ikwilzitzakken.nl

Alles heel vlot verlopen !

Alles is heel vlot verlopen en de kinderen zijn dol op de zitzakken.

Hallo Kris, Dankje voor de aardige woorden! Het is fijn te lezen dat onze aandacht voor klanten gewaardeerd wordt. We steken er veel tijd in en het is goed te lezen dat dit opgemerkt wordt. Met relaxte groet, Team Ikwilzitzakken.nl

prima service

ik ben heel blij met de prachtige poef

Hallo Theo, Aaahw! Wat een mooie en aardige woorden. 😇😍 Dat maakt ons echt blij. Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Top kwaliteit en super snel in hui!

Alleen maar positieve woorden! Supersnel geleverd en top kwaliteit!

Hallo Daan, Bedankt voor de supergoede beoordeling! 😁 Dat maakt ons erg blij. Veel plezier met je zitzak! 😎 Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Slechte service

- hoge kosten voor een retour - telefonische klantenservice heeft geen kennis - en zet vragen verkeerd door naar back Office - vervolgens moet je lang wachten op reactie - informatie over kleur niet helemaal correct

Hoi Anne, Bedankt voor je feedback! Ik vind het vervelend om te lezen dat jouw bestelling niet in goede orde is geleverd en dat jij geen goede ervaring hebt met onze shop. Hier balen wij van. Wij maken het daarom graag goed met je. Kijk je even in je mail? Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

retourneren.

Het retourneren van een artikel wordt mij zeer moeilijk gemaakt. Het opvragen van foto's is voor ons als tachtigjarigen niet te doen. Beheers niet de kennis om aan uw vraag te voldoen. Betreft ordernr. 202205032966. Verzoek u vriendelijk mij de info toe te sturen om de poef te kunnen retourneren.

Hallo Fred, ​Bedankt voor de reactie. We hebben al contact met u opgenomen en een oplossing aangeboden. We hopen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Wilt u uw beoordeling heroverwegen? Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Prima zitzak!

Stevige zitzak, mijn puber is er hartstikke blij mee! Snel verzonden, betrouwbare partij.

Hallo Leonie, Wat leuk! Dat maakt ons erg blij. Wij wensen jouw plezier met de de zitzak!!! 😇😍 Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Goed product, snelle levering

Het was zeer snel verzonden en het is een proper, goed, mooi product.

Hallo Robin, Bedankt voor de supergoede beoordeling! 😁 Dat maakt ons erg blij. Veel plezier met je zitzak! 😎 Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Helemaal goed

Overzichtelijke site, makkelijk besteld en snel binnen

Hallo Kelvin, Dankje voor de aardige woorden! Het is fijn te lezen dat onze aandacht voor klanten gewaardeerd wordt. We steken er veel tijd in en het is goed te lezen dat dit opgemerkt wordt. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken