2 heerlijke zitzakken

2 zitzakken besteld voor de kinderen. Kwaliteit is zeer goed. De kinderen zijn er heel blij mee. Levering is gegaan zoals aangegeven op de website.

Keurig verpakt prima kleur

Correct en snel geleverd, mooie zitzak

Degelijke mooie zitzak, correct en snel geleverd!

prima service

probleemloos geruild voor ander item, snelle en makkelijke service. Top!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Levering is snel en goed gecommuniceerd. Product zit goed ingepakt en was precies zoals je verwacht

de ontvangen zitzat is nu al stuk. de zitzak is nauwelijks gebruikt.

de zitzak hebben wij op 19 november aan onze kleinzoon van 7 jaar op zijn verjaardag cadeau gedaan. de zitzak is op zijn slaapkamer geplaatst en sindsdien nauwelijks gebruikt. inmiddels hoorde ik voor de kerstdagen dat de zak stuk is bij de ritsluiting. de ritsluiting is niet gebruikt. we nemen aan dat het binnenwerk ook kapot is aangezien er bij de ritssluiting bolletjes naar buiten komen. heel beroerd allemaal. een claim hebben we nog niet kunnen indien vanwege de kerstvakantie maar zal ik een dezer dagen doen. mvg.

Beste Michael, Hartelijk dank voor je feedback. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een zitzak defect wordt geleverd, dat is zeker niet de kwaliteit waar wij voor staan. Zou je ons een foto willen sturen van het ontvangen product? Wij zorgen voor een passende oplossing. Nogmaals oprechte excuses! Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Fijne en mooie bal om op te zitten en oefeningen mee te doen.

Duidelijke handleiding voor het oppompen van de bal. Het is een mooi item in mijn thuiskantoor en geeft me de mogelijkheid om tussen de bedrijven door speelse oefeningen te doen.

mooie zitzak

en zeer snel geleverd

Kwaliteit is top, levering zoals beloofd.

Voldoende

De verzending is snel en oké

Beste, Hartelijk dank voor het achterlaten van je feedback, dat waarderen wij enorm. Het spijt ons dat de communicatie niet goed is verlopen. Stuur je ons even een mailtje want ik kan jou ordernummer op naam en achternaam helaas niet vinden? ✉️ Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

SLECHT!!!!!

Product wordt niet naar je toegestuurd en geen geld terug! Niet bestellen bij deze oplichterster! Wel mail contact maar alleen als warm houdertje. Onbegrijpelijk dat deze website aangesloten mag zijn bij thuiswinkel waarborg!

Beste Ellen, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. We hebben al contact met je opgenomen en een oplossing aangeboden. We hopen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Zou je je beoordeling willen heroverwegen? Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Mooie zitzak

En snel geleverd!!

Duidelijke website, mooi product

Het product werd netjes afgeleverd in een erg grote doos.

Top service!

Hier bestel ik zeker opnieuw.

Very good quality and comfortable

I love it!

zeer goede begeleiding van de bestelling tot de levering.

Als zeer goed ervaren.

Hoi Kristof, Veel dank voor het positieve bericht! Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Vlotte levering. Goede kwaliteit

Mooie kwaliteit.

Beste Fenny, Bedankt voor je beoordeling, we gaan hiervan leren en hopen een volgende keer jouw 100% tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Als je een zitbal wil zit je goed bij Vluv.

Ik kocht als kerstgeschenk voor mijn vriendin de Vluv Leiv Zitbal Mustard 55 cm. Het is de derde Vluvbal die ik koop. De dag erop was de bestelling reeds verzonden. Een drietal dagen later was de bal in mijn huis. Ik heb de zitbal eerst laten aanpassen aan de omgevingstemperatuur. (een nachtje openleggen in de living). Daarna heb ik hem in drie fasen van een tweetal uren opgepompt. De kwaliteit van de bal is super. Mijn vriendin is super tevreden met haar bal en dat merk ik. :-) Als je een zitbal wil hoef je geen remming te hebben om een Vluv bal te bestellen. Wim

Snel een geleverd en een mooi product

Goede service.

Hoi Jos, Dat is fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

zeer mooie zitbal, diameter (65 cm) net krap voor persoon van 1m74

De zitbal die ik kocht is zeer elegant van uitzicht. Echter, de maat van de zitbal is krap voor een persoon van 1m74. Moest ik deze opnieuw kopen, dan zou ik de maat groter kopen.

Hallo Hanny, Prachtige recensie, dat maakt ons blij! 🌺 We gaan de volgende ronde voor de vijf sterren 😍 Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

heel blij met de aankoop

De aankoop van de zitbal verliep heel vlot. Duidelijk info op de site Duidelijke handleiding om de zitzak tot zitbal te krijgen. Wij zijn heel tevreden

Hoi Annemie, Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Snelle levering, prachtig product van zeer goede kwaliteit! Boven verwachting!

Hallo Hanneke, Bedankt voor de recensie. Dat maakt ons superblij! 😇 Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Super product

Fijne website. Mooi product, goede kwaliteit. Snelle levering. Alles perfect.

Hallo Marina, Bedankt voor de recensie. Dat maakt ons superblij! 😇 Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Top! Zitzak Top! Prijs Top! Website dus Top! Besteld en betaald Top! Volgende dag bezorging Top! Aankoop waar we al snel van genieten! Top! dus

Hoi Annemieke, Dank voor je review! Wij doen ons uiterste best om alle klanten tevreden te stellen en zijn blij dat dit bij jou gelukt is. Met relaxte groet, Team Ikwilzitzakken

Retourneren is heel kostelijk

Het wordt gratis verzonden, maar als je een zitzak wil retourneren is heel kostelijk. Dit is dus op eigen kosten. Dit vind ik erg jammer dat ze hierin niet in tussenkomen.