De zitzakken werden snel en netjes geleverd.

Snelle probleemoplossing

Mijn XXL zitzak werd geleverd met veel te weinig vulling. Dit heb ik direct gemeld waarna er snel gereageerd werd. Helaas was de vulling niet voldoende zodat er nog een 2e zak aan te pas moest komen. De persoon die de zitzak gekregen heeft is er heel blij mee.

Slecht gestikt.

Zitzak is slecht gestikt. Al de bolletjes gaan eruit.

Hoi Ellen, Bedankt voor je feedback! Ik vind het vervelend om te lezen dat jouw bestelling niet in goede orde is geleverd en dat jij geen goede ervaring hebt met onze shop. Hier balen wij van. Wij maken het daarom graag goed met je. Kijk je even in je mail? Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Good service

I ordered a beanbag, it happens to be too small. The return process and ordering a new one ran smoothly.

Super mooi materiaal

Alles op tijd volgens aangegeven datum, mooi materiaal, zeer degelijk, maar vooral de zitzak zit fantastisch

Ik heb hier online een zitzak gekocht inclusief een klein poefje. Het kost flink wat geld, maar de prijs is erg te danken aan de goede kwaliteit van de zitzak en poef. Netjes afgewerkt en goede kwaliteit stof! Volgende dag al in huis!

Snelle en vriendelijke service

Zie hierboven

Ietwat teleurgesteld

De zitzakken werden netjes op tijd geleverd. De kleuren zijn naar verwachting, maar over de zitzakken zelf ietwat teleurgesteld. Doordat de vulling direct onder de hoes (kleine piepschuim balletjes) zit kan de buitenste hoes niet in de was (hopen ook dat kindlief zelf niet eens de rits open maakt want dan kan het feest beginnen...). Ook zit de L hoger dan de XL zitzak. De vorm is geenzins pointy te krijgen als de naam wel deed vermoeden. Maar kinderen zijn er blij mee...

Leuk product, kleur kwam overeen, snel geleverd. Bij een vraag een snel antwoord! Top service.

Relax

Een heerlijk zit zak wat in iedere vorm het naar jou zin maakt. Voornamelijk gekocht voor mijn twee kleine kinderen en die vinden het heerlijk om in te chillen of op te liggen.

Veel keuze en snel geleverd

Wij vonden hier onze zitzak. Erg veel keuze en echt super snelle levering, erg fijn want je wil natuurlijk meteen op die zak ploffen. Dikke aanrader wat ons betreft!

Hele fijne, goede zitzakken!

Voor het eerst op deze site besteld, zeer tevreden, snelle service en goed product. Wij hebben een grote zit/ligzak besteld voor buiten en hij is van goede kwaliteit en zit heerlijk.

Hallo Lim, Bedankt voor de supergoede beoordeling! 😁 Dat maakt ons erg blij. Veel plezier met je zitzak! 😎 Groeten, Team Ikwilzitzakken

Mooie kwaliteit zitzak

Levering duurde iets langer en was minder overzichtelijk, omdat via DHL Duitsland werd bezorgd.

Hallo Judith, Bedankt voor de recensie!💐 Blij te horen dat je tevreden bent, volgende keer hopelijk 100% tevreden! Tot gauw in onze webshop! Groeten, Team Ikwilzitzakken

Snel geleverd en ze zitten heerlijk!

Hallo Wouter, Prachtige recensie, dat maakt ons blij! 🌺 We gaan de volgende ronde voor de vijf sterren 😍 Groeten, Team Ikwilzitzakken

Mooie kwaliteit en snelle levering

Toch slechts een 8 omdat de aangegeven levertermijn (levering we volgende dag) niet werd nagekomen.

Hoi An, Dankje voor de 8, een mooie voldoende! We gaan voor de 10 de volgende ronde! Erg vervelend van de vertraging, helaas hebben wij geen invloed op vertragingen bij de pakketbezorgers, maar we begrijpen de teleurstelling hierin. Hartelijke groet, Team Ikwilzitzakken.nl

Super snelle levering !

Super snelle levering en wat een mooie zitzak wij zijn er super blij mee ! Ik zou het zeker aanraden.

Hi Jeff, Superfijn om te lezen. Veel plezier met de mooie zitzak!! Groetjes, Team Ikwilzitzakken.nl

aangenaam zitten op een mooie zitbal

door lage rugpijn kon ik niet lang op een stoel of kruk bij mijn werk-\eettafel zitten. dank zij de zitbal heb ik geen last meer. bovendien is mijn zitbal esthetisch verantwoord. daar moest ik wel iets meer geld voor uitgeven.

Fijn dat de zitbal bevalt. Ik vind het ook heerlijk erop te werken!!

Heerlijk en mooi en afgewerkt

Dankje Rutgert! Veel plezier ermee 🥰

Top poef!

Super blij met de poef en heel snel geleverd!

Precies wat er beloofd werd

Beste Marjon, Wij willen je nog even bedankt voor je review, dit waarderen wij enorm 🥳🥳 Groetjes, Team Ikwilzitzakken.nl

Al lange tijd had ik in de planning om een lounge zit zak :) aan te schaffen en nu eindelijk kan ik er echt van genieten. Snelle service en goed ingepakt maakt deze prachtige licht blauwe zak indruk! Om in te proosten en een tukkie te doen ....

Beste Dorine, Wat fijn om je review te mogen ontvangen, mocht je in de toekomst nog eens iets wensen te bestellen, voel je dan vooral zo vrij ons te mailen wij waarderen onze vaste klanten namelijk enorm en verblijden ze graag met een extra verrassing 👌 Veel relax-plezier toegewenst! Groetjes, Team Ikwilzitzakken.nl

Gave zitzak die ook lekker zit

Mooi product en snelle verzending, wij zijn er erg blij mee!

Beste Nina, Wat fijn dat je ons deze review hebt gegeven. Fijne dag toegewenst! Groetjes, Team Ikwilzitzakken

Mooie zitzak. Bezorging was snel.

Hoi Ingeborg, Veel dank voor het positieve bericht! We wensen je dan ook veel relax plezier toe. Groetjes, Team Ikwilzitzakken

Comfortable and good quality

Comfortable and good quality, a bit pricey but worth it

Hello! Thank you Elie! Glad you are satisfied, we do everything we can to keep our customers happy.🌺 Groeten, Team Ikwilzitzakken

Snelle levering en goede kwaliteit

Mijn bestelde zitbal werd 2 dagen later al geleverd. Goede handleiding en de nodige hulpmiddelen (pompje) in de doos dus 10 minuten later kon ik de zitbal al in gebruik nemen. Mooie kleur en goede kwaliteit.

Hallo Elle, Dankje voor de aardige woorden! Het is fijn te lezen dat onze aandacht voor klanten gewaardeerd wordt. We steken er veel tijd in en het is goed te lezen dat dit opgemerkt wordt. Nog een fijne dag voor nu en tot de volgende bestelling🌺 🤗 💖 Groeten, Team Ikwilzitzakken