blij

poef had soort vlekjes op 2 vlakken alsof er olie spetters op waren gekomen. Ik weet dat leer littekens kan hebben of ruwe stukjes maar dit leken dus vlekjes alsof er iets op gevallen is.. Had ik niet verwacht. Ook is het leer wat meer oranje van kleur dan de foto deed vermoeden ( ik dacht meer cognac bruin te krijgen ) maar ben er erg blij mee ondanks deze 2 puntjes die anders waren dan verwacht.

Ik ben niet zo gelukkig

Ik bestel een vetsak medium Outdoor voor 15 u besteld morgen in huis. Ik krijg bericht dat hij niet voorradig is ,maar dat ik de large krijg voor de zelfde prijs.Die is wel een stuk groter maar ok die krijg ik dan toch morgen geleverd dacht ik.Ik heb er namelijk al zo een en het duurt toch een dag of 6 tot hij de ware grootte heeft.Nu krijg ik een track code van post.nl, maar helaas dienden ze niet.Ik heb dat doorgestuurd naar ikwilzitzakken,en het antwoord is die is doorgestuurd .Jammer dat ik het daarmee moet doen Jo De Baets

Heerlijke stevige zitzak, kleur komt niet helemaal overeen.

Heerlijke grote stevige zitzak. Werd binnen een paar dagen in een grote doos thuis bezorgd. Jammer dat de kleur niet helemaal overeen komt met de kleur op de foto. De donkergroene kleur is lichter en groener dan op de foto. Kleur blijft mooi.

heel goed

zeer goed besteld en naar een paar dagen al in huis

Helemaal top

Super goede service en hele snelle levering top!

Multifunctionele zitbal

We hebben een zitbal gekocht voor mijn puber dochter. Dat was echt een schot in de roos. Naast een goede houding tijdens de online lessen, wordt de bal op 101 manieren gebruikt. Om kunsten mee te doen, te bewegen of grappen uit te halen. Hij wordt overal naar toe gesleept en intensief gebruikt. Voor haar een van de mooiste cadeau's ooit.

Super !!! en zitten fantastisch!!!!

We hebben er voor de kleinkinderen ieder een, zodat ze geen ruzie hoeven te maken wie erop wil zitten liggen.

snelle levering, product voldoet volledig aan verwachtingen

twee zitzakken besteld, werden drie dagen later geleverd. Waren perfect volgens de beschrijving. Zullen ervan geniet deze zomer bij ons zwembad.

Leuk product en snel geleverd!

Hij zit erg lekker en hij werd snel geleverd. Ik ben erg tevreden met deze service!

Kleinkinderen waren in de wolken

Super tof voor bij ons in de B&B en op de paardenfokkerij

Excellent

Op donderdagmiddag, net voor goede vrijdag, besteld maar toch al op goede vrijdag ontvangen. Prima product, m.i. van een goede kwaliteit, om heerlijk op te relaxen

Op tijd en een poef naar mijn zin.

Geweldig.

Hoe een slechte ervaring een goede werd!

Ik bestelde een zitzak om cadeau te geven en rekende op de slogan: voor 15.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Helaas was er sprake van zieke medewerkers en PostNL werkte ook niet echt mee . Ik kreeg de zak een week later. Fellenza op de klantenservice heeft ongelooflijk haar best gedaan om van mijn teleurstelling toch nog een positieve ervaring te maken.........en dat is haar echt ruimschoots gelukt. Uiteindelijk typ ik deze beoordeling met een grote glimlach op mijn gezicht. De wereld heeft meer Fellenza's nodig.

Wachten op bestelling...maar keurig afgehandeld.

Drie weken geleden een stoere leren zitzak besteld welke volgens site op voorraad zou zijn. De zitzak zou de volgende dag geleverd worden. Enkele dagen gewacht..maar niks ontvangen. Er bleek een leveringsprobleem te zijn. Deze is uitgelegd en keurig opgelost door de klantenservice (Dennis). We hebben vandaag de zitzak geleverd gekregen :) Danny & Monique

Goedzo

Ik vind dat jullie goed doen meer kan ik niet zeggen gaat zo door

Super leuke zitzak.

Super leuke zitzak en snel geleverd.

Maar......de zitzakken zijn niet voor lange mensen. Voor onze zoon nu top, maar over 2 jaar te klein. Dan hebben we wel een uitdaging voor wat dan. Hopelijk tegen die tijd, nog grotere ruimere "stoelen".

Fantastisch in alles laat ons zitten.

Mooi product geleverd en snel. Prima gedaan.

Uiterst tevreden over service en produkt zelf.

Snelle levering. Mooi uitvoering van de zitzak, degelijk materiaal

Hebben tevreden klanten hoger staan de omzet

Veel bedrijven beloven dingen en komt dit te weinig na. Dit bedrijf doet meer dan het beloofd.

Goede spullen, goede prijs, goede service

Mooie poef besteld. De kwaliteit is erg goed en het werd snel geleverd. Ik beleef er veel plezier aan.

tevreden

Ondanks een verkeerde kleurlevering is de fout vlot hersteld en de juiste kleur geleverd dank daarvoor. Spijtig is wel dat we vrijdag een afspraak hadden om het verkeerd geleverd product op te halen ik gans de dag thuis was en niemand gezien heb VERVELEND.

Klote

Vandaag 11-3-2021 Kleinzoon verjaardag,bestel zitzak 3-5 dagen levertijd,Kom op visite geen zitzak 6-03-2021 besteld wat een rotsituatie Ze beloven het je want anders hadden ze wel gebeld maar niet hoor DIKKE ONVOLDOENDE VOOR IKWILZITZAKKEN

Beste Anton, Hartelijk dank voor het achterlaten van je feedback. Je hebt bij jouw bestelling vermeld dat wij de zitzak op 11-3-2021 moeten verzenden, dan komt het helaas niet de 11e aan. Onze excuses voor de miscommunicatie en we hopen dat jouw kleinzoon desondanks een gezellige verjaardag heeft gehad. Met vriendelijke groet, Julia van Ikwilzitzakken

Super mooie zitzak snel bezorgd

Goede kwaliteit echte aanrader

Goede zitzak en snelle levering