mooie zitzak en snel geleverd

goede en snelle levering. Mooie zitzak. Kinderen zitten er heerlijk op

Goede kwaliteit

Ziet eruit zoals de foto en zit lekker. Gebruik de zitzak en poef voor de opengaand. Poef is wel fijn om lekker te kunnen liggen in de zitzak.

slechte communicatie en service

Op dinsdag 2 dure zitzakken besteld. op de site stond dat zij binnen 24 uur geleverd werden. Helaas op vrijdag nog niets ontvangen, behalve de rekening dan. Toch maar zelf even gebeld. Zou in de middag teruggebeld worden of mail krijgen. Niet dus! Zelf eind vd middag nogmaals gebeld. U hoort vandaag nog wat. Later kreeg ik een mail dat ze pas in de loop van de week er na geleverd zouden worden. De 24 uurs levertijd was een foutje op de site!! Aangezien het cadeaus waren voor mijn neefjes die zaterdag jarig waren toch nog maar weer gebeld. Aangeboden om ze zelf dan zaterdag ergens op te halen. De medewerker aan telefoon zou het doorgeven aan de planning en ik kreeg zsm antwoord. Inderdaad; weer een mail dat ophalen niet mogelijk was en dat ze volgende week geleverd werden. Als ik nav die mail nog wat wilde wijzigen in de bestelling was dat mogelijk. Gelijk mail teruggestuurd dat, als het dan toch nog een week duurde, ik liever de kleine zitzak om wilde zetten naar nog een grotere. Totaal geen reactie op deze mail gehad. Dinsdag werden dan toch eindelijk 2 zitzakken geleverd, Een kleine en een grote dus. Weer gebeld. Mijn eerdere mail was (48 uur later) nog niet gelezen. Ik moest de kleine zelf maar retoursturen (voor eigen rekening) en de grote opnieuw bestellen. Kreeg een retouropdracht toegestuurd met het retouradres. Uit coulance kreeg ik op mijn nieuwe bestelling 10% korting als tegemoetkoming in de retourkosten. Weer mail gestuurd.. Ik kom ze zelf wel ter plekke omruilen en dat ik die 10% korting erg waardeer maar alleen als korting ivm de slechte service en dat zij de retourkosten mochten betalen.. Antwoord.. dezelfde automatische mail met retourgegevens. Even later een mail dat de retour altijd naar Apeldoorn moet en dat de levering vanuit Breda plaats vinden. En dat zij de nieuwe dezelfde dag (dinsdag) nog zouden verzenden. Uiteindelijk werd hij pas de dinsdag erna afgeleverd... gewoon over de schutting in de achtertuin gekieperd. Nooit weer!!

Wij zijn verdrietig om te horen dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad met onze levering en service. We begrijpen dat dit teleurstellend is, vooral omdat de 24 uurs levertijd een foutje op onze website was. We willen onze excuses aanbieden voor het ongemak en de problemen die dit heeft veroorzaakt. We weten dat dit belangrijke cadeaus waren voor uw neefjes en we begrijpen dat dit een teleurstelling moet zijn geweest voor hen. We willen u verzekeren dat we ons best zullen doen om het probleem op de best mogelijke manier op te lossen. We zijn ons bewust van de problemen die u heeft ondervonden met de communicatie en we zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. We hopen dat we de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen en we zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat klaar om u te helpen en uw problemen op te lossen.

super fijne poef

Poef besteld en snel binnen, alleen jammer dat het via Post.nl gaat, omdat je niet meer zelf kunt kiezen welk afhaalpunt. Dit doet niets af van de fijne poef, zit lekker en is ook heel fijn om je benen op te leggen, lekker zacht maar ook stevig genoeg. top product

Prima service en product

Bestelproces was heel makkelijk en overzichtelijk, snel en goed geleverd, het product lijkt prima in orde en van goede kwaliteit.

In 1 woord TOP

Duidelijk alles op internet. Snelle levering Alles was top!

Superfijn om te lezen! Veel plezier met de zitzak en dank voor de mooie beoordeling 🤩

Slechte start later kwam het goed

Sja... voor 15:00 bestellen morgen binnen, wel direct een bevestiging maar daarna stilte, geen gehoor bij klantenservice, geen melding verzonden of komt later. Uiteindelijk wel contact gehad en was de zitzak onderweg, agv drukte liep het niet zoals gepland. Kan gebeuren maar blijf dan in contact of zeg dat het langer gaat duren. Overall uiteindelijk oké

Hoi Rene, Dank je voor jouw beoordeling, hier hebben we echt wat aan en wij doen er alles aan om te verbeteren. Het spijt ons zeer dat jij niet tevreden bent over onze service en dat je lang hebt moeten wachten. Dat is zeker niet de bedoeling. We hopen dat de zitzak naar smaak is en het extra wachten uiteindelijk wel waard waren. Vanwege de jaarwisseling hebben wij wat vertraging opgelopen. We zouden het graag goed met je maken want vinden het belangrijk om jouw zeker in de toekomst weer welkom te mogen heten! Kijk je even in je mail? ✉️ Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Voor een gezellige en ontspannen omgeving bij mijn jongerenbegeleiding, zijn de zitzakken ideaal!

Vlotte manier van bestellen, heldere info en vlotte levering. En ze zitten geweldig goed!

Bedankt Bert! Blij dat je tevreden bent, we doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden.🌺 Groeten, Team Ikwilzitzakken

Voldoende

Het is een prima website met veel mooie producten. We hebben een 6 gegeven omdat het betalen met cadeaukaarten erg mager is. We konden max 50euro inleveren. Dit vinden wij niet zo klantvriendelijk.

Hoi! Bedankt voor je beoordeling, we gaan hiervan leren en hopen een volgende keer jouw 100% tevreden te stellen. Groetjes, Team Ikwilzitzakken

Totaal geen vertrouwen

Wij hebben een luxe zitzak besteld. Als snel kregen we een email voor de orderbevestiging. 5 dagen erna nog geen track and tracé, geen email met uitleg helemaal niks. Na 2x bellen met de klantenservice, welke extern is en totaal niks met het bedrijf zelf te maken heeft, nog steeds geen bericht over verzending of dat het überhaupt wel verzonden is. Bedrijf zelf is niet te bereiken en de klantenservice die er zit, snappen er zelf vrij weinig van. Zijn alleen een soort doorgeefservice ipv klantenservice!

Hallo, Hartelijk dank voor jouw beoordeling! Allereerst verontschuldigen we ons voor het ongemak. We zouden het graag goed met je maken. Stuur je ons even een mailtje want ik kan jou ordernummer op naam en achternaam helaas niet vinden? ✉️ Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Goede en snelle levering

Hoi Greetje, Dank voor je review! Wij doen ons uiterste best om alle klanten tevreden te stellen en zijn blij dat dit bij jou gelukt is. Met relaxte groet, Team Ikwilzitzakken

Snelle levering. Goed product.

Alleen maar positief aangezien de levering erg snel was en ik blij ben met mijn aankoop

Hoi Joelle, Wat fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze service en producten! Een relaxte groet names ons! Met relaxte groet, Team Ikwilzitzakken

Mooi design en zeer verzorgd verstuurd.

Ik ben heel tevreden. Online zetels kopen doe ik anders nooit.

Hoi Wouter, Dank voor je review! Wij doen ons uiterste best om alle klanten tevreden te stellen en zijn superblij dat dit bij jou gelukt is. Met relaxte groet, Team Ikwilzitzakken

De zitzak werd snel geleverd.

Hij was ook erg mooi, alleen helaas te klein. Toen bleken de kosten van de retourzending best aanzienlijk. Dat is jammer.

Beste Angelique, Bedankt voor je beoordeling, we gaan hiervan leren en hopen een volgende keer jouw 100% tevreden te stellen. Groetjes, Team Ikwilzitzakken

Zeer snelle levering met een zeer mooi product

Het product zat netjes verpakt en voldoet echt aan de verwachtingen. De kleur is net als op de foto en hij zit echt top.

Hallo Miranda, Bedankt voor de supergoede beoordeling! 😁 Dat maakt ons erg blij. Veel plezier met je zitzak! 😎 Groeten, Team Ikwilzitzakken

Mooi en vlot

Mooi product conform site Vlotte levering

Hallo Liene, Bedankt Liene! Blij dat je tevreden bent, we doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden.🌺 Groeten, Team Ikwilzitzakken

Hert heeft even geduurd, maar de bestelling is aangekomen

Mijn bestelling kwam in eerste instantie niet aan, en de tracknummer werkte niet. Na wat bellen en mailen is deze opnieuw opgestuurd en aangekomen, waarvoor dank.

Hallo Henk, Bedankt voor de recensie!💐 Blij te horen dat je tevreden bent, volgende keer hopelijk 100% tevreden! Tot gauw in onze webshop! Groeten, Team Ikwilzitzakken

Mooie zachte zitzak!

Snel geleverd en topkwaliteit! Mijn zoontje is er super blij mee. Mooi in het interieur ook met de beige kleur.

Hallo Ellen, Wat leuk! Dat maakt ons erg blij. Wij wensen jouw plezier met de de zitzak!!! 😇😍 Groeten, Team Ikwilzitzakken

Snelle levering, prima kwaliteit

Snelle levering, prima kwaliteit

Hoi Frank, dat is fijn om te horen. Wij hopen jouw gauw weer te verwelkomen in onze webshop!

Geen levering, geen oplossing pas na veel gezeur.

Op 17 november een zitzak besteld als cadeau. Tot op heden, 27 november, nog niets ontvangen. Aantal keer contact gehad met de klantenservice en die hebben niets anders te melden dat het pakket bij de DPD ligt in Duitsland. Ze kunnen verder niets voor mij betekenen. Ik moest zelf maar bellen met het depot in Duitsland. Dit heb ik geweigerd. Uiteindelijk, na veel heen en weer gebel en mail kwam de zitzak alsnog. Daarna nog een paar excuus mailtjes. Ik krijg wel 10% korting op mijn volgende bestelling. Hoezo volgende bestelling? Ik bestel nooit weer iets bij dit bedrijf.

Fijne zitzakken voor de kids

Snel geleverd, stevige zitzakken , mooie kleur . Ideaal voor de kleinkinderen!

Bestelling soepel gegaan Ondanks dat het 2 huizen verder door de koerier was afgeleverd zonder berichtje zeer vriendelijke service door jullie

Hallo Stefan, Bedankt voor de supergoede beoordeling! 😁 Dat maakt ons erg blij. Veel plezier met je zitzak! Groeten, Team Ikwilzitzakken

Vlotte levering

Product mooi afgewerkt en als omschreven, ook vlotte dienst na verkoop bij eerdere foute bestelling.

Hallo Mieke, Wat leuk! Dat maakt ons erg blij. Wij wensen jouw plezier met de de zitzak(ken)!!! Groeten, Team Ikwilzitzakken

Prima service!

Website is overzichtelijk met goede foto's, snelle levering en de zitzak is precies wat we ervan hoopten.

Prettig