Alles is gelopen, zoals verwacht.

Prima zitzak (kleindochters namen er gelijk bezit van).

geweldig

Gemakkelijk, voordelig

Zeer tevreden over de aankoop en SERVICE.

Mooie zitzak en zeer goed geholpen. Van ons een dikke pluim.

Alles naar wens. Top!

Snelle levering, zitzak van top kwaliteit en super comfortabel . Bedankt!

Beste Alaudin, Bedankt voor je fijne review, mocht je in de toekomst nog eens iets wensen te bestellen, voel je dan vooral zo vrij ons te mailen wij waarderen onze vaste klanten enorm. Veel relax-plezier toegewenst! Groetjes, Team Ikwilzitzakken.nl

Beste zitzak ooit

Veel zitzakken besteld de afgelopen jaren. Onlangs een zitzak besteld bij ikwilzitzakken.nl. Had ik veel eerder moeten doen. Eindelijk eentje die voldoet aan de kwaliteitseisen die je mag verwachten. Aanrader!

Beste Mies, Wat fijn om je review te mogen ontvangen, mocht je in de toekomst nog eens iets wensen te bestellen, voel je dan vooral zo vrij ons te mailen wij waarderen onze vaste klanten namelijk enorm en verblijden ze graag met een extra verrassing ;-) Veel relax-plezier toegewenst! Groetjes, Team Ikwilzitzakken.nl

Het was mis gegaan met mijn bestelling (mijn fout), maar ze hebben het daar toch zonder extra kosten voor me opgelost. Top!

Beste Johanna, Wat fijn om je review te mogen ontvangen, mocht je in de toekomst nog eens iets wensen te bestellen, voel je dan vooral zo vrij ons te mailen wij waarderen onze vaste klanten namelijk en wij blijven allemaal mensen, het gaat om de oplossing :-) Veel relax-plezier toegewenst! Groetjes, Team Ikwilzitzakken.nl

Unbelievable service !!!

I want to thank you so much for your excellent service!! I am staying in South Africa and our Daughter moved to Amsterdam last year December. We ordered two zitzakken from you and could not believe the speedy service and delivery. And the quality of the zitzakkens is outstanding. Many thanks I will definitely order again from you, there are still a few gaps to fill in our daughter apartment. Good luck to you all and stay healthy. Ina Colyn

Hi Ina, How nice that you have left a review. We wish you and your family the very best. Greetings team Ikwilzitzakken.nl

gewoon goed

Snelle levering en de zitzak is precies zoals op de website vermeld staat (foto's en omschrijving)

Wat leuk dat je een review hebt achter gelaten Kim, wij wensen je veel relax-plezier toe! Groetjes Team Ikwilzitzakken.nl

Mooie kwaliteit, goede prijs en top service!

Recent kochten wij opnieuw 2 B-Bag extreme lounging zitzakken via deze site. Makkelijke website, correcte prijzen en als je vragen hebt, zeer snel en correct antwoord. Ook de levering gaat zeer vlot. Dag nadien al geleverd. Dus kortom: mooie kwaliteit, goede prijs en super service. Zeker een tevreden klant!

Hi Veerle, We willen je erg bedanken dat je een review hebt achtergelaten, dit waarderen wij enorm. Mocht je in de toekomst nog meer relax-plezier wensen te bestellen, mail ons dan vooral. Wij waarderen vaste klanten enorm! Geniet van de B-Bags en een heerlijke dag toegewenst! Groetjes team Ikwilzitzakken

Prima communicatie

Dit was de2 de bestelling en weer voor herhaling vatbaar. Producten goede kwaliteit

Fantastische zitzak

De kwaliteit en zitcomfort van deze zitzak zijn zeer goed.

Vlotte service

Vlotte en correcte service. Goed product.

Prima en snel geleverd

Prima en snel geleverd

Mooie zitzakken, snelle levering!

4 zitzakken voor school besteld, voor in de leeshoek. De kinderen vinden het geweldig. Heerlijk ontspannen een boekje lezen.

Keurig op tijd‼️

Advies: graag met verpakken rekening houden dat de inhoud klem tegen het deksel zit, mogelijk extra laag karton toevoegen. Nu bij openen met mesje, kleine scheur ontstaan aan de stoel, gelukkig onderkant, goede vriendin heeft dit kunnen repareren op naaimachine. Echter wel tijdje bezig geweest om korrels eruit en weer erin te krijgen. Gelukkig klaar voor de verjaardag van m'n kleindochter vandaag.

Hi Leo, Bedankt voor je feedback, erg fijn dat je ons dit laat weten. Hier kunnen wij wat mee. Wat rot om te lezen dat er een scheur is ontstaan, dit vinden wij enorm vervelend. Wij hebben dan ook een coulance laten aftrekken van je rekening om de schrik hiermee weg te nemen. Excuses dat de doos zo dun was! En nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter, we hopen dat jullie een leuke dag hebben gehad! Goed weekend toegewenst.

Slechte ervaring met retourneren, maar rechtgezet door de firma!

Owv de zitzak die net iets groter was dan de maximale afmetingen, kreeg ik het product niet teruggestuurd. Niet met post.nl, DHL, ... niets. Na contact met de firma zelf kreeg ik een gratis pick-up mogelijkheid en erna een mooie korting om het product toch te behouden... Dus ondanks het omslachtige en lang proces uiteindelijk toch tevreden dankzij het optreden van de firma!

Producten op de site zien er beter uit dan live

De eerste zitzak die ik bestelde was niet alleen veel kleiner dan ik dacht; de kleur was ook een stuk doffer, waardoor de beoogde zilverkleur een somber grijs bleek te zijn. De tweede zitzak had wel het beoogde formaat, maar de gewenste knalgroene kleur van de site bleek een beetje lichtgevend geelachtig te zijn in het daglicht. Ook kon ik niet meteen terug sturen; daar moest eerst een mailwisseling met klantenservice overheen gaan, waarna ik de retourkosten zelf moest betalen. Wel een heel snelle, keurige afwikkeling door klantenservice.

Beste Inge, Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat vervelend dat de kleur niet is zoals je je had voorgesteld. We zouden graag in contact met je komen om te kijken of wij je een passend advies kunnen geven over een ander product dat matcht bij jouw wens en of dat we de retouraanvraag voor je in gang zetten. Kun je ons een mailtje sturen op klantenservice@ikwilzitzakken.nl o.v.v. Kiyoh/ klacht kleur product met je ordernummer erbij vermeldt? Dank je wel! Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Snel geleverd top product zit heerlijk

Hi Joe, Wat leuk dat je een review hebt achtergelaten, dank je wel! Groetjes Team Ikwilzitzakken.nl

Prima en nette artikelen en levering

Snelle levering en een mooi product

Hi Rolf, Wat leuk dat je een review hebt achtergelaten, dank je wel! Groetjes Team Ikwilzitzakken.nl

Op aanraden van mijn osteopaat een zitbal besteld. De volgende dag netjes geleverd met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Zelf opgepompt, zo gedaan hoor, maar de zitbal opgepompt leveren, zou een extra service kunnen zijn. De website is overzichtelijk met leuke, hippe en moderne artikelen. Ik ga zeker nog eens shoppen bij ikwilzitzakken.