Mooie kleur en zit heel lekker.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd in een stevige doos.

Fijne zitzak, snelle levering

Fijne zitzak, snelle levering, precies wat wij wilden. Makkelijke site ook. Gewoon helemaal tevreden

Top product!

Goede persoonlijke contacten met het bedrijf, mooie producten, goede levering en het product is tot nu toe totaal naar wens!

Goed. Wel wat leveringsproblemen. Maar kreeg netjes bericht hoe op te lossen

Goed en netjes geholpen. Wel leveringsproblemen met iets wat ik besteld had. Hier wacht ik nu nog op. De rest is al netjes uitgeleverd in overleg. Ook miste ik 2 hoezen bij levering. Na contact zijn deze netjes nageleverd.

Een prima site

Komen afspraken na op tijd geleverd en prima kwaliteit

Op tijd geleverd volgens aangegeven op de website

Mooie poef

Helaas niet op tijd geleverd

Mooie zitzak maar als je beweert om de volgende dag te leveren, moet je dat ook doen.

Zitzak net zoals ik had verwacht!

Perfecte zitzak, voldoet aan mijn verwachtingen. Netjes en zoals afgesproken geleverd! Dank je wel!!

Goede prijs-kwaliteit

Goede prijs-kwaliteit en mooie uitstraling

Prima kwaliteit voor een goede prijs

Snelle levering, netjes verpakt.

Geweldige zitzak!

Super goede service en snelle levering. Super goede en comfortabele zitzak ook!

Great

Mooie zitzak, slecht verpakt

Ik ben blij met de mooie zitzak. Ik schrok er wel van dat er geen plastic omheen zat, hij zat zonder verpakking in de doos. De bezorger leverde ‘m af voor de deur. De buurvrouw heeft het pakket binnen gehaald. Was er een regenbui op gekomen, was de zitzak doorweekt geweest. Ik vind dat dit beter verpakt moet worden.

Zeer slecht

Van alle online aankopen die ik ooit heb gedaan, is dit de aller slechtste...zitzak was toch niet helemaal wat wij wilde. Dus netjes retour aangemeld. Wachten op reactie...uiteindelijk gekregen, pakket retour gestuurd met info zoals gevraagd en daarvoor zelf de retourkosten van €13,50 betalald. Daarna meerder malen gebeld en mailcontact omdat terug betaling uit blijft. Maar amper reactie, dit heb ik écht nog nooit meegemaakt, zo jammer en niet nodig. Wacht al weken op terug betaling van €89,95. Dus maar op andere manieren gaan kijken hoe ik mijn geld teruf ga krijgen. Ik raad het af om hier iets bij te kopen, klantenservice is zeer slecht

Snelle levering, keurig verpakt

Snelle levering en keurig verpakt, kwaliteit en kleur zoals beschreven komen overeen

geweldig kleinkind helemaal blij

goede service

Product voldoet volledig aan omschrijving

Goede kwaliteit, Goede verpakking, Prima levering

Hij is precies stevig genoeg en voegt zich goed naar je lichaam

Hij werd veel sneller geleverd dan aanvankelijk aangegeven

Mooie kwaliteit ligbed.

Voldoen niet aan verwachting

Bestelling geplaatst omtrent de aanbieding van voor 15 uur besteld volgende dag bezorgd. Moest er twee achter aan mailen om toch mijn bestelde zitzak toch nog te krijgen. Te laat eigenlijk voor de verrassing.

Super mooie zitzak

Een prachtige zitzak, de kleur ook mooi. Jammer dat het bezorgdbedrijf zo druk was, nu was het kado te laat...

Goeie zitzak

Mooie en goeie zitzak, had net iets langer mogen zijn, maar op zich wel goed

Super snel!

Dikke 10 voor de snelheid. Om vijf voor drie besteld, en de volgende dag om half twee de zitzak in huis. Binnen 24 uur! Zitzak bevalt uitstekend. Eindelijk kan ik lekker zitten op het balkon.

Prijs en producten zijn goed

Alles goed geregeld en prijs technisch goed

Goede en snelle levering

Ik ben heel tevreden met de produkt en service. Goede qualiteit.