Vlotte levering, goed product. Ik heb al heerlijk op het balkon gelegen op de uitgeklapte zitzak.

Besteld en bezorgd

Ontevreden

De bestelling liet lang op zich wachten, ik werd hierover niet geïnformeerd. Klantenservice is minimaal: Chatfunctie op de site werkt niet, telefonisch wordt je afgewimpeld door een telefoniste die een terugbelverzoek zal maken, teruggebeld word je daarna ook niet. Kwaliteit van de zitzak viel helaas tegen. Dus op eigen kosten retour gezonden. Op 29-01-24 is mijn pakket afgeleverd, tot op de dag van vandaag, een maand later, is mijn retour nog steeds niet verwerkt. Ik bestel hier een volgende keer niet meer!

Beste Kim, Hartelijk dank voor het achterlaten van jouw ervaring. Vervelend te lezen dat het niet gegaan is zoals het hoort, onze oprechte excuses hiervoor. We hebben inmiddels contact gehad per mail. Uiteraard hebben we het aankoopbedrag van jouw retourzending teruggestort. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Gewoon goed

Verzending van de zitzak met poef was snel, zitzak en poef zijn ook prima in orde.

Perfect!!! + Snelle levering.

De Vluv Kapsul gekocht waarmee ik super blij ben. Hiervoor 'n simpele zitbal die altijd wegrolde. Deze blijft mooi staan door gewicht, is met zijn mooie stoffen hoes echt 'n prachtige aanvulling bij de andere meubelen, neemt minder plaats in dan 'n zitbal en in gebruik echt fantastisch.

Bedankt voor je mooie review, Greta! Heel veel plezier van jouw Vluv! Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Snelle levering goed verpakt.

Top service!

Ondanks dat de verzending wat langer duurde, mede door een fout van mijn kant. Is alles netjes opgelost, daarnaast had ik een zitzak en een poef besteld, beide in een andere kleur omdat ik dezelfde kleur niet kon vinden op de website. Ik werd persoonlijk benaderd met de vraag of dit wel klopte, en na mijn antwoord hebben ze er voor gezorgd dat beide producten dezelfde kleur hadden. Echt super!

Voldoet aan verwachting

Mooie stevige zitzak, gekocht voor tienerkamer om te gamen.

We zijn heel blij met onze aankoop. Net en stevig verpakt, snel geleverd en super goede en mooie kwaliteit!

Niet bezorgd, daarna refund ontvangen

Nadat het pakket niet bezorgd was door DPD, gevraagd om het nog eens te bezorgen. Duurde wat lang. De eigenaar had een persoonlijke reden hiervoor. Uiteindelijk de order geannuleerd en het geld teruggekregen.

Beste Florijn, Excuses voor de miscommunicatie van onze kant, dat is inderdaad flink mis gegaan. We nemen graag nog contact met je op hoe dit kon gebeuren. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Dennis van Ikwilzitzakken.nl

Snelle levering en item zoals beschreven.

Snelle levering en product zoals omschreven

Snelle levering en product zoals omschreven

Ruime keuze voor elk budget

Met een kleine beurs een heerlijke zitzak met poef kunnen kopen van prima kwaliteit. Zit goed!

Uitstekende product van de zeer kwalitatieve materialen waarvan de zitzakken

Zitzak zit niet lekker en lang wachten op mn geld

De zitzak zat totaal niet lekker, dus weer teruggestuurd. Na een maand nog geen geld ontvangen en gebeld. Pas twee dagen daarna de retourbevestiging ontvangen. Nu nog wachten op mn geld.

Gewoon prachtig!

Mijn kleinzonen waren superblij met de zitzakken, zachte stof, mooie afwerking. Bovendien ook een zeer behulpzame klantendienst.

Kei blij met onze nieuwe degelijke zitzak!

Niks op aan te merken. Hij ligt heerlijk. Ik heb er ook een kussentje bij voor de voeten.

Prima service, goede kwaliteit.

Prima service en goede kwaliteit.

Op tijd geleverd

De zitzak is goed en sterk , dat heb je met een kind nodig . Snel in huis Had wel makkelijk geweest als de bezorging ook in de avond kon , maar dat ligt aan de post bedrijven

Heel vriendelijk, snelle kwalitatieve levering.

Mooi product, erg leuk voor de kinderkamer

Goed product, snelle levering

Super fijne zitzak!!!!

Dik tevreden zijn de kleinkinderen met de zitzak

Retourneren is gedoe

De zitzak bleek als een pudding in elkaar te zakken en (daardoor) te groot. Op site geen retouradres te vinden. Verder worden de zitzakken is vrij slappe kartonnen dozen verzonden, dus als ze ook nog retour moeten daarin, is het bidden dat de doos het houdt. Daarnaast is het een joekel van een pakket wat niet ieder postpunt aanneemt. Ik ben tot bijna huilen aan toe bij PostNL punten weggestuurd, doos weer in de auto, doos weer uit de auto, slepen naar het PostNL punt. Wat zou het een giga service zijn als het bedrijf die dingen ophaalt bij je thuis!! Nu al 2 weken de zitzak retour gezonden en nog geen creditnota en geld terug. Het zal wel goedkomen, maar jammer.

vlot

fijne zitzak

Retour

Het duurde even maar er is netjes gereageerd om mijn mail.

Beste Amé, Bedankt voor je beoordeling. Dat is zeker niet de bedoeling, helaas hebben wij te maken gehad met ziekte uitval in de drukste periode van het jaar. We hebben het nu voor je opgelost en nog even contact met je opgenomen. Excuses voor het ongemak! Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken.nl

Over Ikwilzitzakken.nl

Of je nu een ruime tuin hebt of een klein balkon, een gezellige kinderkamer inricht of een school of kinderdagverblijf wilt aankleden, Ikwilzitzakken staat elke dag klaar om jouw omgeving net dat beetje aangenamer te maken. Comfort staat centraal in alles wat we doen en aanbieden. Wij zijn al 10 jaar dé zitzak specialist in Nederland en België.