Super mooi zitzak, mijn nichtje is er blij mee. Het contact met de klanten service was wat lastiger maar ze hebben het goed op gelost. Een vriendelijk bedrijf. Ik raad zeker aan bij dit bedrijf te bestellen.

Goed contact

Na mijn mail is er gelijk actie ondernomen van hun kant .ze hebben hun excuses gemaakt, daar ben ik heel blij mee

Beste Silvia, Bedankt voor je beoordeling. Dat is zeker niet de bedoeling, we hebben dit direct voor je opgelost en nog even contact met je opgenomen. Excuses voor het ongemak! Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken.nl

Snelle levering van mooi product

Fijn product, goede kwaliteit, mooie kleur, vlotte levering, prettige nazorg (betaalfout door mij)

Fijn product, goede kwaliteit, mooie kleur, vlotte levering, duurzame verpakking, goede instructie, prettige nazorg (bij betaalfout door mij). Alles goed en fijn dus!

ik wilzitzakken.nl top!!!

fijne ervaring,ik had gekozen voor oud roze en de kleur was juist. pris kwaliteit ook goed en snelle levertijd in België. Top.!!!

Betrouwbaar en snel

Goede website, product goede kwaliteit en snel, zorgvuldig geleverd.

Wel geleverd maar later dan afgesproken

Had een zitzak gekocht voor sinterklaas, levering max 2 tot 4 dagen, dat werden er 10. Gelukkig net op tijd voor de sinterklaas surprise, maar wel in de stress gezeten. Kinderen begrijpen niet goed als hun cadeautje niet door sint en Piet is afgegeven. Verder prima.

Hij zit mega lekker

Echt ideaal een koopje, je kan hem zo vormen dat je meer achterover zit of meer voor over. Ideaal om te rusten, gamen etc

Positieve ervaring

Positieve ervaring

Niet te goed

er is geen bevestiging dat het pakket is aangekomenen én wacht je gewoon tot het geld terugkomt

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

alles positief verlopen

alles positief verlopen

Prima zitzak, snel geleverd

Heel mooi, It goed, is zacht en stevig tegelijkertijd. Ware grootte.

Top.

prachtige zitzak, snelle en zorgvuldige levering

prachtige zitzak, snelle en zorgvuldige levering. Onze dochter is erg blij dat Sinterklaas voo Ikwilzitzakken heeft gekozen.

Alles goed dikke duim voor jullie

Op tijd geleverd voor sint

Mooi product goed ingepakt

Alles klopte

Alles ok

Mooi bean bag

Op de site stond een levertijd van 4 tot 6 weken maar binnen 1 week was de bean bag binnen. Netjes verpakt en mijn dochter is er blij mee.

Mooi en bruikbaar product

Snelle levering. En een mooie balanceerbal met hoes!

Snelle verzending en goede prijs.

Mooie zitzak, viel alleen wat kleiner uit dan gedacht.

Tevreden!

Goede omschrijving van de zitzak, snelle en correcte levering. Zoontje is tevreden, veel spel -en zitmogelijkheden.

Zit prima, bezorging dramatisch

Wij hadden een zitzak besteld voor onze hond twee weken voor haar verjaardag. We wilden de zitzak graag tegen voor haar verjaardag. Er was iets mis gegaan met de bestelling waardoor we de zak niet gekregen hadden. Het bedrijf zou er voor zorgen dat we zo snel mogelijk de zitzak alsnog zouden krijgen. Vervolgens bleef de zak dik een week bij dhl liggen. We kregen de zak denk ik een maand na de bestelling. Onze hond had haar zitzak niet op haar verjaardag en ook niet op dierendag een week later. Uiteindelijk hebben we de zitzak wel gekregen. Ik moet eerlijk zeggen dat ze zitzak heerlijk ligt en onze hond er dol op is. We zijn er al met al toch heel blij mee. Maar de levering en bezorging liet wel te wensen over.

Klein

Eerst de zitzak L besteld.. deze was veel te klein. Daarna de XL bestelt maar het formaat viel me van deze ook heel erg tegen voor een meisje van 4.

Over Ikwilzitzakken.nl

Of je nu een ruime tuin hebt of een klein balkon, een gezellige kinderkamer inricht of een school of kinderdagverblijf wilt aankleden, Ikwilzitzakken staat elke dag klaar om jouw omgeving net dat beetje aangenamer te maken. Comfort staat centraal in alles wat we doen en aanbieden. Wij zijn al 10 jaar dé zitzak specialist in Nederland en België.