Snel bezorgd en verbazend licht

De zitzakken zijn snel bezorgd en ondanks de grote van de doos, weegt die amper iets. De zitzakken zijn fijn om in te chillen en makkelijk schoon te houden. Mijn dochters zijn er dol op (en ik stiekem ook).

Hoi Loubna, Veel dank voor het positieve bericht! We wensen je dan ook veel relax plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Top zitzak

Na een middagje zomerbar in een heerlijke zitzak ter plaatste online dezelfde gekocht, levering na 5 dagen, wat snel was door het lange weekend. Top product. Goede kwaliteit, netjes verpakt geleverd en precies zoals de omschrijving. Zeer tevreden met deze aankoop.

Beste Irene, Wat fijn om je review te mogen ontvangen, mocht je in de toekomst nog eens iets wensen te bestellen, voel je dan vooral zo vrij ons te mailen wij waarderen onze vaste klanten namelijk enorm en verblijden ze graag met een extra verrassing ;-) Veel relax-plezier toegewenst! Groetjes, Team Ikwilzitzakken.nl

Goeie service

Goeie service goed product

Beste Mario, Wij willen je nog even bedankt voor je review, dit waarderen wij enorm. Mocht je nog vragen hebben of een extra product willen aanschaffen, voel je vooral zo vrij om ons te contacten: klantenservice@ikwilzitzakken.nl Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Snelle en correcte afhandeling.

Beste Ronald, Wat fijn dat je ons deze review hebt gegeven. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Snelle levering en goede kwaliteit!

2 x poef/zitzak besteld en deze zijn vervolgens snel geleverd! Kwaliteit van het materiaal is top!

Hoi, Veel dank voor het positieve bericht! We wensen je dan ook veel relax plezier toe. Met relaxte groet, Team Ikwilzitzakken.nl

Alles heel vlot verlopen !

Alles is heel vlot verlopen en de kinderen zijn dol op de zitzakken.

Hallo Kris, Dankje voor de aardige woorden! Het is fijn te lezen dat onze aandacht voor klanten gewaardeerd wordt. We steken er veel tijd in en het is goed te lezen dat dit opgemerkt wordt. Met relaxte groet, Team Ikwilzitzakken.nl

prima service

ik ben heel blij met de prachtige poef

Hallo Theo, Aaahw! Wat een mooie en aardige woorden. ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜ Dat maakt ons echt blij. Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Top kwaliteit en super snel in hui!

Alleen maar positieve woorden! Supersnel geleverd en top kwaliteit!

Hallo Daan, Bedankt voor de supergoede beoordeling! ๐Ÿ˜ Dat maakt ons erg blij. Veel plezier met je zitzak! ๐Ÿ˜Ž Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Slechte service

- hoge kosten voor een retour - telefonische klantenservice heeft geen kennis - en zet vragen verkeerd door naar back Office - vervolgens moet je lang wachten op reactie - informatie over kleur niet helemaal correct

Hoi Anne, Bedankt voor je feedback! Ik vind het vervelend om te lezen dat jouw bestelling niet in goede orde is geleverd en dat jij geen goede ervaring hebt met onze shop. Hier balen wij van. Wij maken het daarom graag goed met je. Kijk je even in je mail? Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

retourneren.

Het retourneren van een artikel wordt mij zeer moeilijk gemaakt. Het opvragen van foto's is voor ons als tachtigjarigen niet te doen. Beheers niet de kennis om aan uw vraag te voldoen. Betreft ordernr. 202205032966. Verzoek u vriendelijk mij de info toe te sturen om de poef te kunnen retourneren.

Hallo Fred, โ€‹Bedankt voor de reactie. We hebben al contact met u opgenomen en een oplossing aangeboden. We hopen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Wilt u uw beoordeling heroverwegen? Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Prima zitzak!

Stevige zitzak, mijn puber is er hartstikke blij mee! Snel verzonden, betrouwbare partij.

Hallo Leonie, Wat leuk! Dat maakt ons erg blij. Wij wensen jouw plezier met de de zitzak!!! ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜ Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Goed product, snelle levering

Het was zeer snel verzonden en het is een proper, goed, mooi product.

Hallo Robin, Bedankt voor de supergoede beoordeling! ๐Ÿ˜ Dat maakt ons erg blij. Veel plezier met je zitzak! ๐Ÿ˜Ž Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Helemaal goed

Overzichtelijke site, makkelijk besteld en snel binnen

Hallo Kelvin, Dankje voor de aardige woorden! Het is fijn te lezen dat onze aandacht voor klanten gewaardeerd wordt. We steken er veel tijd in en het is goed te lezen dat dit opgemerkt wordt. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Top sercive, oplossingsgericht en steeds met de glimlach.

Hallo Christel, Wat een mooie en aardige woorden. ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜ Dat maakt ons echt blij. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Bijzonder

T bestellen lukte niet ivm een storing. Door ikwilzitzakken.nl ongevraagd en spontaan benaderd dat de storing was opgeheven. Hierdoor had ik de zitzakken tรณchnog op t door mij gehoopte moment binnen. En wat een verrassing: Comfortabel, bijzonder goed zittend en sfeermakers voor onze tuin! Niets dan lof โค๏ธ

Hallo Heidi, Bedankt voor de supergoede beoordeling! ๐Ÿ˜ Dat maakt ons erg blij. Veel plezier met je zitzak! ๐Ÿ˜Ž Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

slechte service

Heroverweging klacht 2 dagen na mijn telefonische klacht bij ikwilzitzakken en daarop volgend telefonisch overleg met AfterPay, is de kwestie alsnog opgelost. Ikwilzitzakken heeft AfterPay de verwerking van het retour bevestigd waarna de aanmaning door AfterPay is geannuleerd. Alsnog netjes opgelost, alleen jammer dat het zo ver moest komen. Oorspronkelijke klacht Op 22 april 2022 kreeg ik een artikel van ikwilzitzakken thuis bezorgd, dat ik dezelfde dag via PostNL heb geretourneerd. Voor de betaling maakte ik gebruik van AfterPay. Hoewel PostNL mij heeft bevestigd dat het pakket op 25 april bij het bedrijf is afgeleverd, heeft Ikwilzitzakken na 19 dagen de verwerking van de retourzending nog niet gemeld bij AfterPay. Het gevolg is nu dat AfterPay mij aan de betaling herinnert en dat eventuele extra kosten zullen volgen als ik niet (tijdig) betaal. Zodoende word ik de dupe van nalatigheid van Ikwilzitzakken. Een zeer slechte beurt en dito service van Ikwilzitzakken. Rechtstreeks telefonisch contact met het bedrijf is niet mogelijk gebleken.

zitzak/ lounger

Stof zitzak is van hoge kwaliteit met vulling die zorgt voor een comfortabele zit.

Hallo John, Prachtige recensie, dat maakt ons blij! ๐ŸŒบ Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Fantastische service

De website is "a stroll in the park" duidelijk en overzichtelijk. De service is uitstekend, de klantenservice goed bereikbaar en erg klantvriendelijk als je ze nodig mocht hebben. En de zitzakken zijn super comfortabel. Het is dat ik af en toe nog moet werken, anders kwam ik er nooit meer uit!

Hallo Ingrid, Bedankt voor de recensie. Dat maakt ons superblij! ๐Ÿ˜‡ Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Prima service, snelle verzending, mooie producten!

Hello Esther, How nice! That makes us very happy. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Zitzak

Zit goed

Hallo, Bedankt voor de recensie!๐Ÿ’ Blij te horen dat je tevreden bent, volgende keer hopelijk 100% tevreden! Tot gauw in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

SUPER!

Top cadeau voor moederdag!!

Hallo Jeroen, Dankje voor de aardige woorden! Het is fijn te lezen dat onze aandacht voor klanten gewaardeerd wordt. We steken er veel tijd in en het is goed te lezen dat dit opgemerkt wordt. Nog een fijne dag/avond voor nu en tot de volgende bestelling๐ŸŒบ ๐Ÿค— ๐Ÿ’– Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Precies zoals verwacht

Binnen 24 uur waren de zitballen binnen en ze zijn echt geweldig. Super zachte stof en de bal binnenin is naar eigen wens te vullen met extra lucht

Hoi Iris, Veel dank voor het positieve bericht! We wensen je dan ook veel relax plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Vlugge service

een vlugge service en een hele toffe zitzak voor buiten.Ga er veel plezier mee hebben

Hoi Annick, Veel dank voor het positieve bericht! We wensen je dan ook veel relax plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Honden bed

Heel gaaf dat ik hier een fel groen hondenbed heb gevonden :) eindelijk een in de kleur die ik zocht. hij is stevig en doggy vind t geweldig.

Beste Linda, Wij willen je nog even bedankt voor je review, dit waarderen wij enorm. Mocht je nog vragen hebben of een extra product willen aanschaffen, voel je vooral zo vrij om ons te contacten: klantenservice@ikwilzitzakken.nl Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken

Top ervaring

Was een correcte en zeer snelle levering. Heel blij met mijn zitzakken ze zitten geweldig goed en de kleuren zijn ook top.

Hoi Mieke, Veel dank voor het positieve bericht! We wensen je dan ook veel relax plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Ikwilzitzakken