Lekker knus

Kleindochter is erg blij met haar zitzak.

Uitstekend!!

Snel geleverd , ben ontzettend blij met de poef. Goeie kwaliteit!!

hele goede service

ik was zeer tevreden over de service die jullie hebben geleverd.

Snelle levering en een heel fijne kussen.Mijn kleindochter is er heel blij mee.

Goed.

Me zoontje is er weg van enuhh zit heerlijk...bedankt!

Het artikel beantwoord volledig aan de beschrijving. Het is een lichte en toch comfortabel zitzak.

Makkelijk en overzichtelijk bestellen

Goede site en goede prijs / kwaliteit verhouding.

Mooie, stevige zitzakken. Bereikbaarheid klantenservice is een aandachtspunten.

Mooie, stevige zitzakken!! Erg blij mee. Afmetingen van de zakken mogen er beter bij staan. Staan niet overal bij. Net als een duidelijke foto ban jet materiaal. Bereikbaarheid verdient een aandachtspunt. Soms gaan er dagen overheen voordat er antwoord komt. Bij een retour is dat niet handig. Daarentegen als je contact hebt, wel weer erg (klant) vriendelijk!

Het beast

Prime

Goed product, stevige structuur

De Zitzak kwam in een grote stevige kartonnen doos, de zitzak voldoet volledig aan mijn wensen.

Extreme Lounging b-bag Indoor Teddy - Soft Grey

Deze zitzak gekocht voor mijn zoon van 12. Hij vindt hem fijn! Gebruikt hem bij gamen en tv kijken. Geeft goede steun!

Prima aflevering

Mooie zitzak

Bestelling aanvankelijkniet geleverd

Onze bestelling werd niet geleverd. Men kwam af met de smoes dat PostNL de bestelling was vergeten mee te nemen. Die zou de dag erop zeker geleverd worden, nog altijd niets ontvangen. De klantenservice reageert ook plots niet meer op mijn mails. Na enkele negatieve recensies was alles toch op minder dan 24 uur geregeld.

Correcte levering…zeer tevreden van mijn aankoop!

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Prima zitzak

Er was wat mis gegaan met de bestelling is goed gekomen. Maar gemaild en aantal keren gebeld en dat vind ik heel vervelend geen reactie. Er kan altijd wat mis gaan maar even reageren is wel prettig

een aanrader

prima service + product van goede kwaliteit

Leuke zitzak

Leuke zitzak, mooie heldere kleur

Mooie zitzak! Snelle levering

Snel netjes en kwaliteit

Tevreden met de zitzak voor onze zoon. Lekker groot en comfortabel. Hij kan tegen een stootje. Snelle levering dus dat was fijn.

Heel erg tevreden !

Bestelde zitzak was eerst niet voorradig maar we konden annuleren. Hadden tijd en dat dus niet gedaan. We kregen bericht wanneer ze terug beschikbaar waren, paar weken later. Goede service

Dochter heel blij

De gele zitzak besteld zodat mijn 7jarige dochter kan chillen op haar kamer, zit heerlijk!

Mooi product en prima service!!!

Geen seconde spijt van mijn bestelling. Echt waar voor je geld!

Hele gezin blij met de zitzakken!

2 zitzakken besteld, waarvan aanvankelijk 1 met productiefout, maar zeer vriendelijk en snel geholpen en kosteloos een nieuwe zitzak ontvangen. Hele gezin maakt er goed gebruik van en de beschermhoezen maken dat ze in weer en wind buiten kunnen blijven staan. Heel tevreden en zeker aan te raden!

Goede service!

Duifpolder 92 3825JE Amersfoort

085 3030828

Over Ikwilzitzakken.nl

Of je nu een ruime tuin hebt of een klein balkon, een gezellige kinderkamer inricht of een school of kinderdagverblijf wilt aankleden, Ikwilzitzakken staat elke dag klaar om jouw omgeving net dat beetje aangenamer te maken. Comfort staat centraal in alles wat we doen en aanbieden. Wij zijn al 10 jaar dé zitzak specialist in Nederland en België.