Hele gezin blij met de zitzakken!

2 zitzakken besteld, waarvan aanvankelijk 1 met productiefout, maar zeer vriendelijk en snel geholpen en kosteloos een nieuwe zitzak ontvangen. Hele gezin maakt er goed gebruik van en de beschermhoezen maken dat ze in weer en wind buiten kunnen blijven staan. Heel tevreden en zeker aan te raden!

Goede service!

Uitstekend opvolging van track and Trace

Maandag besteld outdoor zitzakken en donderdag niks gehoord.. dus mailtje gestuurd en bleek dat onze track en trace gestopt was bij de leverancier maar de eigenaars van dit bedrijf zijn er achteraan gegaan en we hadden vrijdag onze zakken voor onze poolparty zaterdag! Zeer goed materiaal en zeer professioneel opgevolgd door de eigenaars en sat mag zeker vermeld worden .. leveren vanuit Nederland naar Belgie is niet zomaar wat .. alle respect naar de eigenaars dankjewel

Mooi product

Kritische consument hier. In eerste instantie was de communicatie ronduit slecht. Ik lijd niet in stilte, dus ik heb dat per telefoon en per mail heel erg duidelijk gemaakt. Daarna viel het kwartje bij dit bedrijf en was de communicatie top. De dame van de klantenservice bleek een schatje. Toen het product kwam (later dan beloofd, maar als ik daarvan op de hoogte ben, vind ik dat prima), was ik super tevreden. De outdoor zitzakken zitten heerlijk, de kleur is on point en mijn tuin lijkt wel een lounchebar.

Broken product

The product arrived broken/ripped. As the Package was very big, we did not return it but tried to sew it ourself.

Hi Laura, Sorry for the late reply, if you receive a broken product, we can always send you a new product (of course free of any charge). It is not the quality we stand for, we are sorry for your experience. Could you please contact us at [email protected] with an image where the damage is visible? We would gladly help you out! Kind regards, Dennis van der Stam

Besteld en snel in huis.

Leuk, makkelijk te bestellen en veel dank!

Mijn kleinkinderen hebben alle 3 een geweldige zitzak op hun kamer, en zijn super blij, dan is Oma ook super blij, dank zitzakken!

De levering is goed aangekomen. De zitzak was héél mooi.

B-bag

Prachtig product. Prima website. Makkelijk bestelproces. Zeer goed verpakt.

Correcte, snelle levering, leuke zitzak

Leuke zitzak Correcte en snelle levering

Dankje! 😊

WAARDELOOS BEDRIJF

Groet zitzak besteld, staat bij 2-4 werkdagen levertijd. Pas 1,5 week later wordt er een pakket bezorgd. Alleen de hoes! Zelf overal achteraan moeten gaan om te horen dat de inhoud apart geleverd wordt? Nu 2 week verder en nog niks. Waardeloze antwoorden van de klantenservice. Ik zeg hier NIET bestellen!

Hoi Jolande, Oei dit is zeker niet de bedoeling. We zullen hier lering uit trekken en verbeteringen doorzetten. De Ambient Lounge items uit onze collectie worden bijna altijd los van elkaar verstuurd vanwege de verschillende magazijnen waar onze spullen zijn opgeslagen. Excuses voor het ongemak. We lossen het graag snel voor je op en hopen op een betere ervaring in de toekomst. Groetjes, Team ikwilzitzakken

Goed geregeld

Top zitzak!

Heerlijk comfortable zitzak. Gelijk nog een zitzak besteld. Supersnelle levering.

Heerlijk.

Heerlijk om in te zitten, liggen, hangen en voor mijn zoon om te gamen

Mooie comfortabele zitzak. Helaas niet UVbestendig. Taupe kussens zijn na twee jaar roze…

Beste Kathleen, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt, zou je contact met ons kunnen opnemen via [email protected]? We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Team ikwilzitzakken.nl

Keurige levering conform afspraak

Doen wat ze beloven snelle levering en feedback

snelle levering, mooi product en prima klantenservice!

Mooie zitzak met poef en kussen, prima kwaliteit. Vriendelijke klantenservice met advies. Zeer snelle levering. Kortom zeer tevreden!

Hallo Cindy, Wat leuk! Dat maakt ons erg blij. Wij wensen jouw plezier met de de zitzak(ken)!!! 😇😍 Groeten, Team Ikwilzitzakken

De Extreme Lounging b-bag Indoor Teddy zit goed

Ik ben een man van 184 en voor mij is hij net groot genoeg om er confortable op te zitten. Voor mensen tot 184 raad ik deze zitzak zeker aan.

Hallo Rick, Aaahw! Wat een mooie en aardige woorden. 😇😍 Dat maakt ons echt blij. Groeten, Team Ikwilzitzakken

Goed gevuld, snel geleverd

De zitzak zit lekker, en was (goed) gevuld bij de levering. Ik was initieel bang dat ik zelf vulling mocht gaan zoeken, maar dat zit er bij inbegrepen.

Hallo, Bedankt Koen! Blij dat je tevreden bent, we doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden.🌺 Groeten, Team Ikwilzitzakken

gewoon goed

snelle en correcte afhandeling

Hoi Jose, Veel dank voor het positieve bericht! We wensen je dan ook veel relax plezier toe. Groetjes Team Ikwilzitzakken

Derek

Zeer correcte service en levering. En vriendelijke nazorg! Uitermate tevreden.

Hallo Corthout, Bedankt voor de supergoede beoordeling! 😁 Dat maakt ons erg blij. Veel plezier met je zitzak! 😎 Groeten, Team Ikwilzitzakken

Mooi en zit lekker

Hij is goed gekeurd door mijn kleinzoon hij vind hem heel mooi en zit heerlijk

Hallo Gea, Bedankt voor de supergoede beoordeling! 😁 Dat maakt ons erg blij. Veel plezier met je zitzak! 😎 Groeten, Team Ikwilzitzakken

mooie zitzak en snel geleverd

goede en snelle levering. Mooie zitzak. Kinderen zitten er heerlijk op

Hallo Manon, Bedankt voor de recensie!💐 Blij te horen dat je tevreden bent, volgende keer hopelijk 100% tevreden! Tot gauw in onze webshop! Groeten, Team Ikwilzitzakken

Goede kwaliteit

Ziet eruit zoals de foto en zit lekker. Gebruik de zitzak en poef voor de opengaand. Poef is wel fijn om lekker te kunnen liggen in de zitzak.

Hallo, Bedankt Chantal! Blij dat je tevreden bent, we doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden.🌺 Groeten, Team Ikwilzitzakken

slechte communicatie en service

Op dinsdag 2 dure zitzakken besteld. op de site stond dat zij binnen 24 uur geleverd werden. Helaas op vrijdag nog niets ontvangen, behalve de rekening dan. Toch maar zelf even gebeld. Zou in de middag teruggebeld worden of mail krijgen. Niet dus! Zelf eind vd middag nogmaals gebeld. U hoort vandaag nog wat. Later kreeg ik een mail dat ze pas in de loop van de week er na geleverd zouden worden. De 24 uurs levertijd was een foutje op de site!! Aangezien het cadeaus waren voor mijn neefjes die zaterdag jarig waren toch nog maar weer gebeld. Aangeboden om ze zelf dan zaterdag ergens op te halen. De medewerker aan telefoon zou het doorgeven aan de planning en ik kreeg zsm antwoord. Inderdaad; weer een mail dat ophalen niet mogelijk was en dat ze volgende week geleverd werden. Als ik nav die mail nog wat wilde wijzigen in de bestelling was dat mogelijk. Gelijk mail teruggestuurd dat, als het dan toch nog een week duurde, ik liever de kleine zitzak om wilde zetten naar nog een grotere. Totaal geen reactie op deze mail gehad. Dinsdag werden dan toch eindelijk 2 zitzakken geleverd, Een kleine en een grote dus. Weer gebeld. Mijn eerdere mail was (48 uur later) nog niet gelezen. Ik moest de kleine zelf maar retoursturen (voor eigen rekening) en de grote opnieuw bestellen. Kreeg een retouropdracht toegestuurd met het retouradres. Uit coulance kreeg ik op mijn nieuwe bestelling 10% korting als tegemoetkoming in de retourkosten. Weer mail gestuurd.. Ik kom ze zelf wel ter plekke omruilen en dat ik die 10% korting erg waardeer maar alleen als korting ivm de slechte service en dat zij de retourkosten mochten betalen.. Antwoord.. dezelfde automatische mail met retourgegevens. Even later een mail dat de retour altijd naar Apeldoorn moet en dat de levering vanuit Breda plaats vinden. En dat zij de nieuwe dezelfde dag (dinsdag) nog zouden verzenden. Uiteindelijk werd hij pas de dinsdag erna afgeleverd... gewoon over de schutting in de achtertuin gekieperd. Nooit weer!!

Wij zijn verdrietig om te horen dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad met onze levering en service. We begrijpen dat dit teleurstellend is, vooral omdat de 24 uurs levertijd een foutje op onze website was. We willen onze excuses aanbieden voor het ongemak en de problemen die dit heeft veroorzaakt. We weten dat dit belangrijke cadeaus waren voor uw neefjes en we begrijpen dat dit een teleurstelling moet zijn geweest voor hen. We willen u verzekeren dat we ons best zullen doen om het probleem op de best mogelijke manier op te lossen. We zijn ons bewust van de problemen die u heeft ondervonden met de communicatie en we zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. We hopen dat we de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen en we zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat klaar om u te helpen en uw problemen op te lossen.

Duifpolder 92

3825JE Amersfoort

085 3030828

Over Ikwilzitzakken.nl

Of je nu een ruime tuin hebt of een klein balkon, een gezellige kinderkamer inricht of een school of kinderdagverblijf wilt aankleden, Ikwilzitzakken staat elke dag klaar om jouw omgeving net dat beetje aangenamer te maken. Comfort staat centraal in alles wat we doen en aanbieden. Wij zijn al 10 jaar dé zitzak specialist in Nederland en België.