Nog niet bekeken

Wij krijgen een inloopdouche vanuit de WMO Daarom heb ik de glazen wand besteld Maar deze staat nog ingepakt tot de eerste week Februari Daarna laat ik weten wat ik er van vind

Beste Anthonia, Hopelijk is de levering van uw product naar behoren verlopen en zijn er geen aan- of opmerkingen hierover. Is er iets waar u niet tevreden over bent, dan horen wij dat graag. Uiteraard bent u vrij wanneer en hoe uw review plaats, maar wij zouden waarderen als u uw review plaatst zodra u het product compleet in gebruik hebt genomen. Deze review beïnvloed onze totale cijfer negatief nu en zichtbaar voor elke potentiële klant, terwijl zoals het nu naar uitziet geen aanleiding voor is. Heeft u vragen of ondersteuning nodig voor het aanpassen, dan horen wij dat graag. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

niets op aan te merken!

Ik had tussen oud en nieuw een nieuwe plaat voor mijn oude radiator besteld. We weten allemaal dan dat je in deze periode iets langer gaat moeten wachten eer de besteldienst met het busje voor je deur stopt. Ik ben ook graag thuis in deze periode, ik laat dan ook even het werk voor wat het is. Het pakket is ondertussen netjes gebracht en alles was tip top in orde. Het betreft bij mij dus een radiator cover, een gelakte metalen plaat. Ik dacht eerst als dat maar goed komt, zonder 'kleerscheuren' bij mij in Belgie. Wel,de firma sani4comfort laat niets aan het toeval over om dit ongeschonden bij mij,de klant te brengen. Ik was werkelijk verrast hoe oordeelkundig dit was ingepakt. En het beoogde resultaat is ook OK, met een simpele 'truuk' heb ik een nieuwe radiator.

Uitgebreide assortiment en zeer snelle levering

Ik heb een douchecabine besteld met de afmeting 90x50 die alleen bij sani4comfort verkrijgbaar was. Deze werd de volgende dag al geleverd. Super!

Super service en goede kwaliteit

Top!!!!

Ik ben zeer snel en vriendelijk geholpen. Levering zoals afgesproken. Ik zal indien ik producten nodig heb zeker weer een bestelling plaatsen bij Sani4comfort!!!

Heel goed past mooi

Beste Jan, Dank je wel je waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Goede prijzen. Snelle levering.

Beste Pieter, Dank je wel je waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Prima geholpen na een annulatie, oplossing gevonden en snel geleverd.. Service voor mij was top.

super geholpen na een slechte start

Douchevloer Medison besteld vanwege de maatvoering van de plek waar de sifon moet komen. De maten op de site kloppen niet, er staat breedte 45cm hoogte 30cm. De werkelijke hoogtemaat is 25cm waardoor we dus opnieuw konden beginnen met hak en sloopwerk, ook de kleur van het rooster is niet juist, er staat geborsteld goud maar is aluminium en als laatste is er een andere sifon geleverd dan besteld. De site is direct aangepast en wij zijn geholpen met het bestellen van een douchewand die sani4comfort niet in zijn assortiment heeft maar voor ons heeft besteld en binnen een week bij ons heeft laten afleveren

Beste Sjaak, Onze excuses voor de ontstane situatie. E.e.a. was voor ons ook een onaangename verassing. De leverancier heeft de uitvoeringen veranderd, zonder dat door te communiceren. Nu is het inmiddels helder en aangepast. Ik wil je bedanken voor je coöperatieve houding hierin en dat wij toch samen naar een oplossing mogen zoeken om je slechte ervaring te compenseren. Hopelijk is dit gelukt en wij wij deze met een goede ervaring mogen afsluiten. Vriendelijke groet Team Sani4Comfort

Een dikke 10!

We moesten even wachten op levering maar dit was van tevoren aan ons doorgegeven. Levering was verder perfect. Ook werden we tijdens de leveringstermijn op de hoogte gehouden van de voortgang. Communicatie via telefoon en Whatsapp ook probleemloos. Vlotte communicatie ook in de avonduren en weekend. Chapeau!

Beste Maureen en Leon, Dank je wel je waardevolle review en voor vriendelijke communicatie gedurende de bestelling en de levering. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

correcte firma

Ik heb heel lang moeten wachten op een BOCCHi toilet in jasmijnkleur. De firma heeft me nooit iets op de mouw gespeld. Na 7 maanden is alles tiptop in orde. Gelukkig mocht ik de firma geregeld lastig vallen.

Beste Marina, Het was me een klusje :) om de toilet toch wel NL binnen te krijgen en op een goede manier te laten leveren. Fijn dat wij samen toch voor elkaar krijgen om in contact te blijven en objectief te zijn. Hopelijk geniet je maximaal voor je troon in de WC en het wachten waard is. Vriendelijke groet Team Sani4Comfort

Bestelling ging vlot, levering eigenlijk net zo vlot. Omdat ik had aangegeven mijn bestelling zelf af te willen halen belde de eigenaar van Sani4Comfort mij en bood een aantal opties voor of af te halen of te laten bezorgen. Ik kreeg ook een link om de bestelling vanaf de groothandel te volgen tot aan het afhaal adres. Betrokken en transparante ondernemer die verstand heeft van goede service.

Beste Onno, Bedankt voor deze prachtige review. Het was voor ons ook zeer prettig om de levering van je product af te kunnen stemmen naar je wens. Zo zorgen wij samen ervoor dat alles goed verloopt en kans van slagen vergroot wordt. Wij wensen je veel plezier met je douchewand en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Snel contact met de klantenservice

Snel contact met de klantenservice en konden me goed helpen. Onderdeel de volgende dag al in huis!

Beste Ria, Dank je wel je waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Ziet er mooi uit

Ook zeer makkelijk te bevestigen

Beste Ina Dank je wel je waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

goede communicatie

goede service , snelle levering en goede communicatie

Beste Tatjana, Dank je wel voor deze hoogste waardering met belangrijke aspecten van onze klantenservice. Wij zijn er trots op. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Prima kraan, snel geleverd en voelt degelijk aan.

Prima kraan, snel geleverd. De tijd zal leren hoe duurzaam maar voelt zwaar en degelijk aan.

Goed en snel bezorgd

Uitstekend geholpen, goede service

Telefonisch contact gehad bij het bestellen, werd toen al heel goed geholpen en geadviseerd. Ze nemen ook de telefoon meteen op als je belt, waar vind je dat nog? Ze denken ook met je mee (ik wilde de spullen zo laat mogelijk ontvangen omdat de badkamer pas over drie maanden geplaatst zou gaan worden) en daar hielden ze rekening mee. Eén opmerking dan nog: de vervoerder kwam met slechts één bezorger, en een zwaar kastje moest met twee mensen getild worden. Als mijn zoon niet thuis was geweest had ik een probleem gehad (en de buurman moeten vragen). Bij zware leveringen zou ik altijd met twee man komen, maar goed, dat is dan ook het enige. Verder alleen maar tevreden.

Beste Saskia, Dank je wel je waardevolle review. Wij zijn blij om terug te lezen dat onze wijze en de moeite om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen gewaardeerd wordt. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Goed product.

goed geregeld

goed contact om het juiste te leveren

Prima site, levering op tijd

Site en overzicht zijn prima. Prijzen zijn goed. Levertijd is niet conform wat op de site staat. Helaas bij de bevestiging die je krijgt staat ook geen lever tijd of indicatie. Reactie op vragen is goed! Werd snel terug gebeld, das fijn. Transport is ok. Helaas heeft de transporteur/chauffeur NIET de levering binnen neergezet zoals in de mail staat maar moest ik zelf de levering over de drempel tillen. hier kan Sani4comfort niets aan doen, maar wel een handig weetje.

Beste Dank je wel je waardevolle review. Het komt wel eens voor dat de levertijden van een product anders is dan dat wij van de leverancier krijgen. Wij doen ons best om het zo snel en duidelijk mogelijk te communiceren naar onze klanten. Voor wat betreft het binnenzetten, van de producten heeft te maken dat de transporteurs achteraf aan claim krijgen van schade, daarom worden de producten tot aan de voordeur geleverd. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Snelle en goede levering er van

Beste Hans, Dank je wel je waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Top service !!

Vriendelijk en geduldig . Je wordt goed geadviseerd en geïnformeerd. De artikelen worden op tijd geleverd en volgens afspraak.

Beste Nathalie, Dank je wel je waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Goeie service en communicatie

Goeie service en communicatie

Beste Sideny, Dank je wel je waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

The best customer service I ever had

The product we ordered is of great quality, the delivery was quick. We had some issues with the delivery due to timing and scheduling, but Devin went above and beyond to help us with this this in the fastest possible way.

Dear Edoardo, Thank you for your review. We are happy to ream that our effort to deliver your product has appreciated Kind regards Team Sani4Comfort

Over Sani4comfort

Dagelijks vinden er 100'en klanten over het hele land en vanuit buitenland ons voor de mooiste producten voor hun droombadkamer en toilet. Wij geloven erin dat onze klanten de beste producten verdienen tegen een scherpe prijs en wij leggen de lat hoog voor perfectie. Wij streven er naar om elke bestelling zo snel mogelijk en naar behoren af te handelen. Bovendien dragen wij er zorg voor dat de bestelde artikelen voldoen aan de wensen van onze klanten. Dit doen wij door alle in onze webshop aangeboden producten vanuit een gebruikersperspectief te bekijken en leggen wij onze expertise ernaast. Wij stellen onze assortiment samen volgens de principes als; creativiteit en kwaliteit met als einddoel comfort voor de gebruiker. Wij richten onze bestelproces, maar ook de levering dusdanig in dat het snel en veilig is. Wij zijn tevens van mening dat de klantvriendelijkheid van een bedrijf op proef wordt gesteld als de problemen zich voordoen. Wij streven ernaar om de voorkomende problemen op te lossen in voordeel van de klant. Dat maakt ons sterk en betrouwbaar.