Wacht al 2 maanden op mijn geld

Helaas wacht ik al zeker 2 maanden op mijn geld. Na heel veel telefoontjes met de winkel waar constant mijn gegevens door zijn gegeven aan de eigenaar krijg ik mijn geld maar niet terug. Aardige dames aan de telefoon maar de eigenaar neemt niet de moeite om mijn geld terug te storten of om even contact op te nemen met mij. Let dus op.

Zeer goed!!!!

Heel gedoe gehad met post.nl omdat het pakketje wat ik terug had gestuurd, nooit is aangekomen bij kids fashion, terwijl post.nl zegt van wel. Kids fashion heeft dit zelf heel goed opgelost, erg blij mee. Dus ik zou kids fashion zeker aanraden, goede service. Nogmaals bedankt.

Lage prijzen

Goede aanbiedingen, mooi assortiment.

Snelle levering, lage verzendkosten

Feetje babykleding bestelt, slecht 3.95 verzendkosten onder de 50,00 euro!

Goede merken, veel keuze!

Fijn dat er een winkel in de buurt zit met mijn favoriete merken.

Leuke winkel!

Leuke winkel, mooie aanwinst voor Valkenswaard!

Vriendelijk en behulpzaam

Duidelijke site, ik liep tegen iets aan wat meteen werd opgelost ook al was het al in de avond. In mijn ogen leuke merken en zeer goede service!!

Vingino x Messi traningspak

Vingino x Messi traningspak

Altijd super fijne en snelle service

Verschillende keren online besteld en in de winkel geweest. Mooie winkel met regelmatig leuke kortingsacties. Goede service en vriendelijk personeel!

Super leuke en fijne winkel. Kom er graag voor mijn kinderen kleren halen. Ze hebben ook vaak leuke aanbiedingen. Kids fashion is zeker aan te raden om eens te gaan winkelen.

Mooie kleding en leuke aanbiedingen!

Mooie kleding van leiuke merken en regelmatig een actie!

Supermooie winkel

Mooie winkel met mooie merken en leuke collecties. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader!

Hele nette winkel, breed assortiment en goede service

Vriendelijk personeel ze vragen altijd of ze je kunnen helpen geven altijd advies

Hele fijne en diverse winkel

Leuke acties Fijn team Diverse merken Fijn een winkel in valkenswaard zodat je ook echt met de kinderen kunt komen shoppen Centraal gelegen in het dorp

Leuke winkel, vriendelijk personeel

Hele mooie winkel met leuke kinder kleding. Je voelt je erg welkom in de winkel en het personeel is erg vriendelijk. Echt een aanwinst voor Valkenswaard!

Super fijne winkel!

Hele leuke merkjes ruim aanbod, en vriendelijk personeel!

Een hele mooie winkel met leuke kinderkleding

De winkel ziet er gezellig, mooi en netjes uit. Het aanbod van de kinderkleding is groot, met allerlei leuke merken! Ze zijn erg klantvriendelijk en helpen je erg goed met het vinden van de juiste kleding. Ook hebben ze tegenwoordig kraam cadeaus en baby speelgoed, altijd leuk voor een babyshower of kraamvisite te geven! Cadeaubonnen zijn er ook en die worden op een hele mooie manier ingepakt. Als ik kleding nodig heb voor mijn zoon of een leuk cadeaute nodig heb ga ik naar Kids Fashion in Valkenswaard.

Ruime collectie,. Ook artikelen die hè eigenlijk alleen online kan kopen zoals Waterschoentjes

Jullie winkel is een verrijking voor het dorp met “normale” prijzen, door de bekende merken die te betalen zijn.. wel vind ik de vorige verkoopster enthousiaster en behulpzamer als ik om een setje vroeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat ze niet goed weet wat je kan combineren. En vind haar ook niet echt een uitstraling voor in een kinderkleding winkel. Misschien een tip voor de nieuwe verkoopster die jullie zoeken Maar daarbuiten kom ik altijs zelf een heel eind en zijn jullie echt een top winkel! Heel blij met jullie in het dorp! Met vriendelijke groet Leanne van Bennekom

Mooi winkel en een ruim assortiment!

Onlangs ben ik voor een kraam cadeau bij Kids Fashion geweest, uiteindelijk een mooie houten trein gekocht van Little Dutch.

Site is prettig in gebruik

Ik vind deze site prettig in gebruik, het is gemakkelijk om de juiste filters toe te passen en zo de gewenste artikelen te vinden. Bovendien biedt de winkel leuke merken voor aangename prijzen.

Ik vind dat de website goed en gemakkelijk werkt.

Ik vind dat de website goed en gemakkelijk werkt. De foto's van de producten zijn duidelijk en komen goed overeen met de werkelijkheid. Ik kan bevestigen dat 'vandaag besteld, morgen in huis' helemaal klopt!

De volgende dag hadden we ons pakketje al binnen!

Deze winkel heeft een zeer uitgebreid assortiment, biedt veel aanbiedingen en heeft uitstekende zoekmogelijkheden. Ik ben blij dat mijn kinderen zo blij worden van de snelle levering - de volgende dag hadden we ons pakketje al binnen!

Ik zou deze winkel ten zeerste aanbevelen aan andere ouders.

Kids Fashion biedt een uitgebreide collectie kwalitatief hoogwaardige en modieuze kleding voor kinderen van alle leeftijden, tegen betaalbare prijzen en met uitstekende klantenservice. Ik zou deze winkel ten zeerste aanbevelen aan andere ouders.

Fijne kinderkleding

Fijne kinderkleding winkel, goede service en altijd goed geholpen tijdens ons bezoek.

Over Kids Fashion Nederland B.V.

Bij KidsFashion.nl vind je het grootste aanbod van de beste merken in baby- en kinderkleding. Met topmerken, zoals Z8, Vingino, Like Flo, Cars Jeans, B.Nosy, Vinrose, Your Wishes, Noppies, Feetje, slaag je bij ons altijd! Onze kleding maten lopen van 44 t/m 176, voor baby’s, kinderen en tieners. Shop online op onze webshop KidsFashion.nl of kom naar onze winkel aan de Corridor 24A in Valkenswaard. Tessa, Wendy en Mary-Anne staan voor je klaar!