Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij Kids Fashion.

Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij Kids Fashion. De winkel biedt een breed scala aan kwalitatief hoogwaardige en modieuze kleding voor kinderen van alle leeftijden. Het personeel is vriendelijk en deskundig, en de klantenservice is uitstekend. De prijzen zijn betaalbaar en de kwaliteit van de kleding is indrukwekkend. Ik zou Kids Fashion zeker aanbevelen aan andere ouders die op zoek zijn naar kleding voor hun kinderen.

Het was niet helemaal goed gegaan met mijn bestelling door mijzelf. Bericht gedaan en binnen 5 minuten reactie en probleem opgelost. Super service en snelle verzending. Heel tevreden over kids fashion.

Messi outfit besteld voor zoontje

Gisteren een Messi outfit besteld voor mijn zoontje, vandaag al geleverd! Met een gratis Messi rugtas. Bedankt!

kan beter

In eerste instantie heb ik een jurk besteld die tijdens mijn bestelling voorradig was. En afgerekend. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, werd ik gebeld dat de desbetreffende jurk niet meer voorradig is. Na telefonisch overleg, heb ik besloten een andere jurk te kiezen. Deze was goedkoper dan de gene die ik had besteld. Het verschil zou ik terug gestort krijgen op mijn rekening. Dat is inmiddels bijna een half jaar geleden. En het is nog steeds niet terug gestort en dat terwijl ik er zelfs nog over heb gemaild.

Product werd snel geleverd. Prima verpakt. Tijdens procedure tot levering goed op de hoogte gehouden.

Fijn om een goede kinderkleding winkel met leuke merkjes in Valenswaard te hebben. En online bestellen gaat eveneens erg makkelijk en snel.

Erg fijne winkel en goede hulp

Mooie kleding en ben erg fijn geholpen in de winkel!

Goed contact en denkt mee.

Leuke kinderkleding winkel

Mooie winkel met vriendelijk personeel. Leuke kleding en vaak ook leuke acties. Ik kom er graag!

Prima webwinkel

Leuke webwinkel, verzenden snel. Je krijgt het keurig verpakt in huis. Echter miste ik de afmetingen bij een product. Daardoor een retour. Door vakantie duurde het antwoord iets langer maar daarna keurig afgehandeld.

Fijne winkel. Alles goed geordend.

Bestelling ook snel binnen.

Via de website meerdere malen besteld. Snelle verzending. En contact ook prima en vriendelijk

Superleuke winkel

Hele leuke winkel, fijne service wordt geboden. Ik vind alleen dat de artikelen duur zijn, maar dat is kinderkleding nou eenmaal. Ik kom er vaak, even kijken wat er hangt. En ik koop vaak een bon voor verjaardagen of kraamvisite.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Besteld ivm een leuke actie. Snelle levering en prima verpakt Tot een volgende bestelling

Fijne winkel!

Vriendelijk en behulpzaam, zowel in de stenen winkel als online.

Persoonlijk verpakt, echt een goede service!

Goede communicatie, snelle levering en mooi verpakt.

Mooie winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Grote collectie kleding. Helemaal super

Fijne ervaring

Service was goed en goed op de hoogte gebracht via de mail wanneer het komt.

Word altijd goed geholpen en goed advies

Goede service gezellige winkel leuke kleding

Helle mooie kleding

Super mooie kleding ontvangen hellemaal blij echt mooie kleertjes me meisje is er super blij mee. Zal wel vaaken hier bestellen

Leuke kleding, snelle levering

Artikel exact zoals op de foto. Binnen 1 dag geleverd. Ik ben helemaal blij!

Snel geleverd en goede service

Erg blij met de snelle levering. Erg vriendelijk personeel.

Leuk personeel Mooi collectie en een hele mooie winkel met uitstraling

Deken Frankenstraat 11 5554HK Valkenswaard

Over Kids Fashion Nederland B.V.

Bij KidsFashion.nl vind je het grootste aanbod van de beste merken in baby- en kinderkleding. Met topmerken, zoals Z8, Vingino, Like Flo, Cars Jeans, B.Nosy, Vinrose, Your Wishes, Noppies, Feetje, slaag je bij ons altijd! Onze kleding maten lopen van 44 t/m 176, voor baby’s, kinderen en tieners. Shop online op onze webshop KidsFashion.nl of kom naar onze winkel aan de Corridor 24A in Valkenswaard. Tessa, Wendy en Mary-Anne staan voor je klaar!