ontspan met een goed gesprek, top massage en boven op ook mooie wenkbrauwen!

Supervriendelijke professionele aanpak. Altijd een nieuwe massage of behandeling te proberen! Naar 5 jaar weet ik nog altijd niet welke mijn favourite is :-)

Brenda is een lieve en vriendelijke dame. Ze neemt haar tijd voor jou. Een echte aanrader. Ik ga altijd tevreden en blij de deur uit.

Super fijne ervaring gehad bij Xellah Beauty en Care. Ik kan het iedereen alleen maar aanraden!!

Vanaf de deur open gaat, voel je je onmiddellijk welkom. Een fijne babbel, de nodige info. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Brenda denkt aan alles en doet er alles aan zodat je helemaal geniet en op je gemak bent. De perfecte me-time ... ik kom zeker terug!!!

Genieten ten top

Elke keer weer zeer professioneel en super ontspannend. Elke behandeling is steeds weer genieten.

Gewoonweg top!

Brenda is een dame met een passie voor en kennis van haar job. Je wordt er steeds professioneel, met kennis van zaken en vriendelijk in de watten gelegd. Zalig me-time adresje

Brenda is fantastisch, altijd pure verwennerij in een ontspannen sfeer!

Vanaf de eerste keer was ik volledig op mijn gemak bij Brenda, wat voor mij toch een belangrijke vereiste is in een schoonheidssalon. Altijd een gezellige babbel, super kwaliteitsvolle behandelingen en een geweldig goed gevoel als ik er buiten kom! Ik heb al ervaringen met heel veel salons maar dit steekt er écht bovenuit op alle vlakken.