Veel te lang wachten.

Het was erg lang wachten., maar het resultaat is tot tevredenheid.

Mooie stoelen met stof naar keuze gekocht. Ik ben zeer tevreden.

Onovertroffen!

Mijn bankjes heb ik via de webshop gekocht. Vriendelijke dames hebben mij geholpen met al de vragen die ik had. De stof die ik heb uitgezocht is fantastisch uitgevallen. En de bankjes komen prachtig tot hun recht in onze grote kamer. Daarbij zitten ze voortreffelijk! Ben er daarom erg blij mee! Ik kan daarom iedereen aanraden om eens een virtueel of een echt bezoek aan de Meubelleeuw te brengen!

Mooie bank voor een goede prijs

Ben blij met mijn nieuwe bank. Minder vond ik de bezorging en de klachtafhandeling ivm. veroorzaakte krassen op mijn vloer tijdens de 1e foutieve levering. Een tip. Kundige bezorgers in dienst nemen met de juiste gereedschap. Bank bevalt verder prima. Mooie kleur en kwaliteit.

Goede bank

Prima bank en goede aflevering. Ook vriendelijke bezorgers.

Vriendelijke en zeer beleefde bezorgers die heel zorgvuldig met meubels omgaan en erg oplettend dat

Ben erg tevreden over de bank , zit prima , goede hogte , mooi materiaal en goede kwaliteit

Goede kwaliteit, lange wachttijd

Bij Meubelleeuw mijn eetkamertafel besteld. Na 14 wekend werd de tafel geleverd. (Waarschijnlijk een langere wachttijd vanwege corona.) Helaas bleek de verkeerde tafelpoot besteld te zijn en moest ik nogmaals 7 weken wachten op de juiste tafelpoot. Wel vriendelijk geholpen wanneer ik telefonisch contact op nam. Nu de tafel naar wens is ben ik er erg blij mee! Voor deze prijs een zeer goede kwaliteit. (Al kost het wat geduld)

Levertijd erg lang

19 mei een bank besteld, levertijd zou 8 tot 10 weken zijn. Bij navraag via de mail kon het ook wel 8 tot 12 weken kunnen worden. Nu bijna 12 weken verder, op mail geen antwoord en telefonisch werd me verteld dat het nog wel een week of 4 kan duren. Jammer dat er geen communicatie over is, nu al spijt dat ik bij meubelleeuw besteld heb.

goede service

Vriendelijke service. Alleen nog even namailen ivm vertraging levering zou fijn zijn

Goede service en goeie kwaliteit

Slechte communicatie

In Maart een tafel besteld. Helaas door allerlei redenen is deze vertraagd. Er werd slecht gecommuniceerd maar uiteindelijk werd een afleverdatum aangegeven. Maar ook nu geen communicatie. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, ook via de support app op de website geen reactie. Er staat dat ze binnen een paar uur reageren... Ik ben benieuwd of wij onze tafel nog krijgen.

Alles goed geregeld

Goede en snelle service. Super klantvriendelijk ook de bezorgers

Kan beter

De bestelling liep prima, fijn geholpen. Daarna was het pure ellende. De bestelling kwam maar niet, contact via de mail of de telefoon was helemaal niet mogelijk. Op mijn mail werd nooit geantwoord. Na bellen kwam er een Engels sprekende mevrouw die zei “dial five” enz. Je kwam er niet door. Uiteindelijk was de bank er wel en de stoeltjes duurde nog “even”. En jaar hoor na bijna 12 weken werden die bezorgd.

Mooie bank en volgens afspraak snel geleverd

Makkelijk besteld en volgens afspraak geleverd. Bank zit prima en ziet er goed uit.

Mijn bank werd erg snel geleverd en ook meteen in elkaar gezet. De bank zit prima . Een aanwinst voor mijn huis .

Mooi product

Mooie lederen zwarte bank geleverd gekregen. Prima service met het in elkaar zetten, ging vlot. Cash afgehandeld. Enige smetje zijn de te dikke rugkussens maar die kan je zelf door wat “wol” uit te nemen verzachten/versmallen.

Helaas de verkeerde bank gekregen qua lengte

Allemaal smoezen/uitvluchten. De site was niet in orde, ik bestelde een bank van 230 cm maar kreeg er een van 201 cm. Na een hoop gedoe wel een korting gehad maar heb er toch een vieze smaak van overgehouden

Keurig

Alleszins keurig gegaan , duidelijk , netjes , alles opgeruimd en de oude bank netjes meegenomen

Geweldige service

Bank ik keurig binnen de verwachte tijd geleverd. Super mooie bank. Heel tevreden over.

Prachtige bank

Geweldige mannen die hem kwamen bezorgen, zeer vriendelijk en ze namen karton en plastic mee.

Mooi op tijd bezorgd

Ik had een slechte ervaring met de beddenleeuw Voor jullie neem ik mijn petje af alles volgens afspraak heel netjes

heel goed

vriendelijk personeel, Ben heel blij met m'n aankoop.

Prima prijs en kwaliteit

2 fauteuils gekocht die voldoen aan de verwachtingen. De kwaliteit en afwerking is prima in orde. De stoelen via internet gevonden en we hebben ze in de showroem bekeken. Ik kom alleen niet meer van de internet reclame af, per dag wordt ik via advertenties in facebook en andere sites vele keren gebombardeerd met het product dat ik al gekocht heb.

Ik zal meubelleeuw zeker aanraden bij familie en kennissen. Prima bedrijf!