Mijn bank werd erg snel geleverd en ook meteen in elkaar gezet. De bank zit prima . Een aanwinst voor mijn huis .

Mooi product

Mooie lederen zwarte bank geleverd gekregen. Prima service met het in elkaar zetten, ging vlot. Cash afgehandeld. Enige smetje zijn de te dikke rugkussens maar die kan je zelf door wat “wol” uit te nemen verzachten/versmallen.

Helaas de verkeerde bank gekregen qua lengte

Allemaal smoezen/uitvluchten. De site was niet in orde, ik bestelde een bank van 230 cm maar kreeg er een van 201 cm. Na een hoop gedoe wel een korting gehad maar heb er toch een vieze smaak van overgehouden

Keurig

Alleszins keurig gegaan , duidelijk , netjes , alles opgeruimd en de oude bank netjes meegenomen

Geweldige service

Bank ik keurig binnen de verwachte tijd geleverd. Super mooie bank. Heel tevreden over.

Prachtige bank

Geweldige mannen die hem kwamen bezorgen, zeer vriendelijk en ze namen karton en plastic mee.

Mooi op tijd bezorgd

Ik had een slechte ervaring met de beddenleeuw Voor jullie neem ik mijn petje af alles volgens afspraak heel netjes

heel goed

vriendelijk personeel, Ben heel blij met m'n aankoop.

Prima prijs en kwaliteit

2 fauteuils gekocht die voldoen aan de verwachtingen. De kwaliteit en afwerking is prima in orde. De stoelen via internet gevonden en we hebben ze in de showroem bekeken. Ik kom alleen niet meer van de internet reclame af, per dag wordt ik via advertenties in facebook en andere sites vele keren gebombardeerd met het product dat ik al gekocht heb.

Ik zal meubelleeuw zeker aanraden bij familie en kennissen. Prima bedrijf!

Geen gedoe.

Super snelle levering

Eerst stalen besteld om de kleur en stof uit te zoeken. Binnen 2 weken werd deze afgeleverd. Goede stevige bank en lekker ruim. Wij zijn er erg blij mee.

Goed servicw

Klamtvriendelijk, goed service, snelle levering

Prachtige bank

Wij kochten de jax bank inklusief voetenbank in de actie. Wij zijn er erg blij mee. Werd sneller geleverd dan verwacht. dat mag ook wel eens gezegd worden

Niet bereikbaar

Ik heb de kleutenstaal op met de mevr aan de telefoon teruggestuurd. Heb bewijs van Postnl dat t door jullie ontvangen is op 25 feb 2021 Omdat jullie geen voorbeelden hadden staan in de showroom van de leer en stof kleur die ik wilde zien , en omdat degene die mee zou rijden corona heeft nu . Heb ik de staal teruggestuurd. Graag per omgaande de 14.95 euro terug storten Ik heb vandaag weer 3-4 keer gebeld ,maar niemand neemt op . Mvg Maud kuenen

Heel fijn geholpen Netjes en keurig geleverd

Topkwaliteit meubels voor mooie prijs

Ik heb een kast en een bank besteld omdat ik getriggerd was door de scherpe prijs. Kwaliteit is echt top en de bezorging ook. Echt een aanrader

Heerlijke bank!

Echt een heerlijk bankstel om in te ploffen. Degelijk spul en gelukkig snel geleverd.

Was al enige tijd op zoek naar een eikenhoutel tafel. Uiteindelijk bij Meubelleeuw terecht gekomen omdat ze simpelweg de beste prijs hadden. Bestellen ging eenvoudig en ik ben zeer tevreden met deze prachtige (eet)tafel. Zeker een aanrader

Super kwaliteit, in de winkel veel duurder

Ik heb bij Meubelleeuw een prachtige bank gekocht. Tijdens de zoektocht ook bij meerdere fysieke winkels gekeken. Meubels van dezelfde kwaliteit waren gewoon 2-3 keer zo duur! De prijs-kwaliteit verhouding is bij Meubelleeuw dus echt TOP! Bestellen ging makkelijk, ook al hadden wij nog nooit een bank online gekocht.