Snel, betaalbaar en goeie kwaliteit

Snel verstuurd voor een zeer betaalbare prijs

perfect geleverd

Op tijd zoals beloofd geleverd, top.

Schandelijk producten kwamen onvolledig aan. Ik kan geen contactpersoon vinden.

Schandelijk producten kwamen onvolledig aan. Ik kan geen contactpersoon vinden.

Hallo, jammer dat u niet tevreden bent. Al onze contact gegevens staan op de 2 pakbonnen die u heeft ontvangen, staan op onze webshop en is via Google eenvoudig te vinden. uw bestelling is wel volledig geleverd. U had 2 verschillende bolussen besteld met een verpakking van 10 stuks. Wij hebben de vervanger hiervan opgestuurd. Deze verpakking bevat 20 bolussen

Mooi op tijd geleverd dat wat ik verwacht had

Onderdelen zoals ik ze verwacht had en dit alles netjes op tijd geleverd.

Overzichtelijke site

Bestelling was zeer makelijk

Snelle en vlotte afhandeling

Snelle levering en alles inorde

Alles verliep vlot en correct

Correct!!

Steeds vlugge levering en goed navolgbaar

Goede service en communicatie Zeer attent en komen er altijd wel uit

Hallo, Jammer dat u ontevreden bent. Ik snap alleen uw reactie niet. U geeft aan dat we geen service en geen communicatie geven. U heeft van ons alle mails gehad bij uw bestelling en tijdens het verzenden. De levertijd is 1 - 5 dagen( dit staat duidelijk vermeld ) u heeft op 6 April om 22.49u besteld en het product is bij u geleverd op 10 April om 16.50u. U geeft aan dat het aanbod niet is wat u besteld heeft. Als dat zo is, waarom heeft u ons op 10 April daar niet over gebeld of gemaild dan??

Netjes en snel geholpen.

Besteld, goede en duidelijke communicatie, snel ontvangen.

Dag na bestelling reeds geleverd.

Goede dienstverlening.

Correct en snel

Snelle correcte levering, niets mis mee.

snelle bezorging

De harken gebruik ik al vele jaren naar volle tevredenheid.

Goedemorgen, Jammer dat u niet tevreden bent. Ik vindt uw reactie echter niet terecht en hoop ook dat u uw beoordeling wil aanpassen. De Bamboe hark die u besteld heeft staat zonder steel als afbeelding. Ook staat in de tekst de volgende omschrijving: Bladhark bamboe 22 tands wordt ook wel gazonhark genoemd. Deze bladhark met 22 bamboe tanden heet een werkbreedte van 48 cm. De bladhark wordt geleverd zonder steel. https://www.kuipersagrishop.nl/harken/6972-bladhark-bamboe-22-tands-eurotool-mgh5-harken-bladhark-bamboe-22-tands-wordt-ook-wel-gazonhark-genoemd-deze-bladhark-met-22-bamb-8712129160207.html Wij verzenden alle harken zonder steel omdat de verzendkosten minimaal E50,- zullen bedragen als we de harken met steel moeten verzenden naar België. De harken zijn dan te lang en kunnen daarom niet met een pakketdienst verzonden worden. Ik hoop dat u uw review wil aanpassen want we hebben geleverd wat u heeft besteld

en

Duidelijk en correct

Aanrader.

Zeer goede communicatie met de eigenaar. Reageert snel op al je vragen en is correct. Produkt was niet op voorraad maar kwam terug op voorraad zoals gepland door de eigenaar. Daarna vondt de verzending op dezelfde dag plaats. Dit zijn misschien kleine details maar belangrijk voor de koper. En dat vertrouwen doet een klant de volgende keer zeker terugkomen. Bedankt en tot de volgende bestelling.

Niets op aan te merken.

Kwaliteit van het product moeten we nog ondervinden.

Zeer vlotte service

Vlotte afhandeling van mijn bestelling en vlotte follow-up van levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Direct een reactie op mijn vraag

Ik ben heeel goed geholpen.

Ik had een onderdeel nodig dat niet online stond. Zij hebben de fabriek gebeld om dit onderdeel er wel op te zetten , zodat ik het kon bestellen. En dat allemaal in een mum van tijd. Chapeau.

De klompen zijn geleverd zoals verwacht.

Alles is correct afgehandeld

Correct

Zeer tevreden over het product en de communicatie

Enkel had ik als bezorger dhl opgegeven en het is post.be geworden...de slechtste postbezorger ter wereld ...dit zorgt voor aanzienlijke vertraging met de levering.

Goed advies en Goed assortiment

Goed advies gekregen en het juiste product besteld.

Over Kuipersagrishop.nl

Kuipers Agrishop voor bedrijf en particulier met alles voor uw bedrijf, huis, tuin en dieren