Goede kwaliteit snelle service

Goede kwaliteit en een snelle levering. Product voldoet precies aan de eisen.

Spijtig maar heb elders besteld

Ze beloven u een korting en bij de eindafrekening gaat deze niet van het totaal. En als je hierover mailt krijg je geen antwoord.

hallo, U heeft op zondagmorgen geprobeerd te bestellen. U woont in België en vroeg of u een factuur kon ontvangen met 0% BTW ( Btw verlegd ) Ik gaf op zondagmorgen aan dat u gewoon via de webshop kon bestellen en dat er dan automatisch een factuur komt met 0% BTW. Hier heeft u niet op gereageerd. Pas op woensdag reageert u op de mail. Woensdag was ik de hele dag afwezig en kon daarom niet op uw mail reageren. Jammer dat u gelijk dezelfde dag een review schrijft dat wij niet reageren terwijl ik op zondagmorgen gereageerd heb en u vervolgens 3 dagen later pas weer.

Mooi op tijd geleverd

Dik tevreden, zij hebben wat ik zocht en snel geleverd voor een schappelijke prijs

Goede prijs kwaliteit

Goede levering zelfs in België

Product is maar beperkt houdbaar

Ok maar product is maar beperkt houdbaar

Alles naar verwachting

Het product voldeed volledig aan de belofte. Het bestelproces was vlot en intuïtief. De bestelling werd snel bezorgd.

nog geen product ontvangen, vanwaar de vraag om een beoordeling te geven?

niet relevant

Was niet te gebruiken zonder steel

Heb nog telefonisch contact gehad maar geen respons gekregen

Prima service en kwaliteit

Mijn eerste bestelling is snel adequaat en in prima staat geleverd. Op website ook makkelijk te vinden.

Netjes op tijd zoals beloofd en goed verpakt en een nog betere prijs.

Zoals ik als zij >op tijd geleverd >goed verpakt >goede prijs

Alles in orde en correct

Zoradjoe vuldig bezorg en geen verspilling van de wasverzachter

Geen tijd voor me, te druk.

Heb klacht over de slangenwagen van 119 euro maar het is een Chinees ding geen onderdelen beschikbaar dus bekijk het maar en stuur anders maar terug, moet nog 40 akketten inpakken, succes, einde gesprek.

Zeer snelle en correcte service !

Alles naar wens

Snel en netjes geleverd.

Ventieltjes voor waterbak besteld. Kon 1 tot3 duren. Binnen die dagen ontvangen. Super

Prima kwaliteit, snelle levering

Blij met de sleetjes

Mooie prijzen en snelle levering

levering volgens afspraak kan pas later oordelen i.v.m. kwaliteit apparaat

geen commentaar .

Het was makkelijk om online te bestellen en de levering was super snel! Geweldig!!

Ervaring is prima.

Bestelling,mailreactie en aflevering: Alles is goed en naar tevredenheid verlopen!

Duidelijke website en snelle levering.

Verzending had wat sneller gemogen