makkelijk bestellen

Doet wat het belooft

De website is helder , je weet waar je aan toe bent .

goede service

goede prijs kwaliteit

Uitstekend !

Voldoet aan verwachting. Keurig verpakt . Binnen de verwachte levertijd geleverd.Prijs en kwaliteit goed.

goede verwerking

snelle service.

Prima service!

Snel en goed geleverd

Geen reactie bij problemen

Beste Ik heb juliie een mail gestuurd. Geen reactie Mijn 10 lampen zyn er 2 gebroken

Goedemorgen, Erg vervelend dat er 2 lampen kapot zijn gegaan tijdens het vervoer. Ik heb op 16 Februari om 07.54u u gemaild dat ik de 2 lampen zal crediteren. Dit heb ik daarna gelijk gedaan en het bedrag staat normaal gesproken binnen 2 dagen op uw rekening. Dit gaat via Multisafepay en wordt terugbetaald op dezelfde rekening waarmee betaald is. Zou u voor mij uw beoordeling willen aanpassen?

Correcte en snelle levering, tegen alleszins acceptabele kosten

Snelle correcte levering van product met uitstekende kwaliteit-prijs verhouding.

netjes zoals je denkt dat het moet gaan

goed produkt,vlugge levering

Verstopping was direct opgelost,we zouden ze terug kopen indien er weer een verstopping is.

wel goed alleen te weinig info bij het product

Ik mis een beschrijving van hoe ik het product (bedwantsvallen met lokstof) moet toepassen. Ik kom er nu pas achter dat ik een papiertje moet verwijderen in de val. Was niet duidelijk.

goed geregeld

de gevraagde artikelen zijn prima, alleen het werkt nog niet.

Correcte levering, goed product

Idem

Ik

Xxx

Duidelijke site met mooie producten

Makkelijk alles gevonden wat we nodig hadden en op een vlotte manier kunnen bestellen tegen een eerlijke prijs. Later de bestelling goed kunnen opvolgen door de duidelijke informatie verschaft op de website. Alles netjes en op korte termijn geleverd. TOP !

Bij aankomst was het bestelde artikel stuk maar werd onmiddellijk terug betaald zonder aarzeling.

snel

Slecht

Ik had 2 pakken bestelt 1 pak voor mijn vriend was goed de andere maat paste ik niet. Ik belde naar jullie toe en ik verstond er niks van ivm het accent, daarna zij ik sorry ik versta u niet door uw accent toen zij die vrouw praat eens normaal ik vind dit onacceptabel en ga hier ook zeker nooit meer iets bestellen

Goedemorgen, Ik vindt uw redenering niet eerlijk. Ik stond naast onze medewerkster toen u belde en u praatte plat Brabants. Wij wonen in Friesland en de medewerkster aan de telefoon verstond u niet en vroeg wat u zei. De medewerkster aan de telefoon praat gewoon ABN ( ze verstaat geeneens Fries ) Vervolgens snauwde u terug dat u uit Brabant kwam en zo praat.

ervaring is goed, heb goede hoop op een tweede contact

dank u.

dank u

zeer goede service

Na email contact direkt antwoord gekregen op mijn vraag en daaropvolgend een zeer snelle verzending van de aankoop.

Levering duurt te lang

Heb 18-1 testers besteld en kwamen 31 -pas binnen terwijl het koel bewasrd moet worden

Niet alles in voorraad

Levering binnen een week Alleen is niet alles geleverd Er kot geen nalevering maar de centjes kwamen terug

Over Kuipersagrishop.nl

Kuipers Agrishop voor bedrijf en particulier met alles voor uw bedrijf, huis, tuin en dieren