Duidelijke site met mooie producten

Makkelijk alles gevonden wat we nodig hadden en op een vlotte manier kunnen bestellen tegen een eerlijke prijs. Later de bestelling goed kunnen opvolgen door de duidelijke informatie verschaft op de website. Alles netjes en op korte termijn geleverd. TOP !

Bij aankomst was het bestelde artikel stuk maar werd onmiddellijk terug betaald zonder aarzeling.

snel

Slecht

Ik had 2 pakken bestelt 1 pak voor mijn vriend was goed de andere maat paste ik niet. Ik belde naar jullie toe en ik verstond er niks van ivm het accent, daarna zij ik sorry ik versta u niet door uw accent toen zij die vrouw praat eens normaal ik vind dit onacceptabel en ga hier ook zeker nooit meer iets bestellen

Goedemorgen, Ik vindt uw redenering niet eerlijk. Ik stond naast onze medewerkster toen u belde en u praatte plat Brabants. Wij wonen in Friesland en de medewerkster aan de telefoon verstond u niet en vroeg wat u zei. De medewerkster aan de telefoon praat gewoon ABN ( ze verstaat geeneens Fries ) Vervolgens snauwde u terug dat u uit Brabant kwam en zo praat.

ervaring is goed, heb goede hoop op een tweede contact

dank u.

dank u

zeer goede service

Na email contact direkt antwoord gekregen op mijn vraag en daaropvolgend een zeer snelle verzending van de aankoop.

Levering duurt te lang

Heb 18-1 testers besteld en kwamen 31 -pas binnen terwijl het koel bewasrd moet worden

Niet alles in voorraad

Levering binnen een week Alleen is niet alles geleverd Er kot geen nalevering maar de centjes kwamen terug

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering

Snel in goede staat gekeverd

veel te lange levertijd

slecht

Bedankt voor uw review. Jammer dat de levertijd iets te lang duurde. er was 1 product vergeten bij de levering van onze leverancier. Gelukkig is de bestelling van u in December wel goed gegaan.

Goede producten en snelle levering

Goed assortiment honden producten en snelle levering

Snelle verzending en goede producten, maar mijn retour ligt al een paar dagen op het pakketpunt (in hun winkel) en die is nog steeds niet verwerkt

Bestelling correct geleverd.

Bestelling correct geleverd en vlug.

Fast Delivery to Germany.

I am very pleased!

Bestellen was eenvoudig via de website. Duidelijk.

fijne goede webshop

fijne goede webshop

Product als omschreven

Prima product, kwam redelijk snel na bestellen

prima spullen voor een scherpe prijs.

Mooie kwaliteit en goede service

Mooie kwaliteit, prijs en goede service

Netjes geleverd

Netjes geleverd duurde iets langer maar zal aan de kerstdagen hebben gelegen

Goed artikel, maar matige service DHL, Kuipers heeft dit weer opgelost

Slechte service DHL (niet afleveren artikel), Kuipers heeft dit echter naar mijn volle tevredenheid opgelost.

Jammer dat u ons een 1 als cijfer geeft maar geen contact met ons heeft opgenomen. Zoals u in de track en trace code kunt zien die u netjes van ons heeft ontvangen https://my.dhlparcel.nl/home/tracktrace/JVGL06110217001709949271/9511TA hebben wij uw pakket 27 November verzonden. DHL geeft aan dat het pakket op 30 November niet geleverd kon worden en retour gaat naar ons. Wij hebben het pakket nog niet retour ontvangen van DHL en weten dus ook niet dat uw pakket niet is geleverd. Buiten onze schuld om is uw pakket niet geleverd. Ik vindt het jammer dat u op 29 November geen contact met ons hebt opgenomen want op die datum heeft u meerdere mails van DHL gehad dat uw pakket onderweg is. Deze mail om de bestelling te beoordelen van Kiyoh heeft u rond 1 December al ontvangen en ook toen heeft u geen contact met ons opgenomen. Deze beoordeling blijft voor altijd in Google staan en is dus buiten onze schuld om ontstaan. Wij zullen woensdag het pakket opnieuw verzenden en ik hoop dat u de beoordeling voor ons wil aanpassen

Over Kuipersagrishop.nl

Kuipers Agrishop voor bedrijf en particulier met alles voor uw bedrijf, huis, tuin en dieren