Goede producten en snelle levering

Goed assortiment honden producten en snelle levering

Snelle verzending en goede producten, maar mijn retour ligt al een paar dagen op het pakketpunt (in hun winkel) en die is nog steeds niet verwerkt

Bestelling correct geleverd.

Bestelling correct geleverd en vlug.

Fast Delivery to Germany.

I am very pleased!

Bestellen was eenvoudig via de website. Duidelijk.

fijne goede webshop

fijne goede webshop

Product als omschreven

Prima product, kwam redelijk snel na bestellen

prima spullen voor een scherpe prijs.

Mooie kwaliteit en goede service

Mooie kwaliteit, prijs en goede service

Netjes geleverd

Netjes geleverd duurde iets langer maar zal aan de kerstdagen hebben gelegen

Goed artikel, maar matige service DHL, Kuipers heeft dit weer opgelost

Slechte service DHL (niet afleveren artikel), Kuipers heeft dit echter naar mijn volle tevredenheid opgelost.

Jammer dat u ons een 1 als cijfer geeft maar geen contact met ons heeft opgenomen. Zoals u in de track en trace code kunt zien die u netjes van ons heeft ontvangen https://my.dhlparcel.nl/home/tracktrace/JVGL06110217001709949271/9511TA hebben wij uw pakket 27 November verzonden. DHL geeft aan dat het pakket op 30 November niet geleverd kon worden en retour gaat naar ons. Wij hebben het pakket nog niet retour ontvangen van DHL en weten dus ook niet dat uw pakket niet is geleverd. Buiten onze schuld om is uw pakket niet geleverd. Ik vindt het jammer dat u op 29 November geen contact met ons hebt opgenomen want op die datum heeft u meerdere mails van DHL gehad dat uw pakket onderweg is. Deze mail om de bestelling te beoordelen van Kiyoh heeft u rond 1 December al ontvangen en ook toen heeft u geen contact met ons opgenomen. Deze beoordeling blijft voor altijd in Google staan en is dus buiten onze schuld om ontstaan. Wij zullen woensdag het pakket opnieuw verzenden en ik hoop dat u de beoordeling voor ons wil aanpassen

Goede,service s

Artikel zoals op de foto

Rits te kort aan onderkant

Overall Havep Rally gekocht. Rits is wat kort vergeleken met andere Havep rally 57 in de winkel elders gekocht of is het model veranderd??

vlot leverbaar

Altijd een passend product voor de veehouderij.

Goed geregeld

Vlot, duidelijk en betaalbaar

Was op tijd en goed verpakt. Alles was ook duidelijk op hun site.

Voor 24.00u besteld, volgende dag in huis. Helaas 2 dagen later. Zeg dat dan ook niet

Beloof niet iets wat je niet waar kunt maken. Dan gaan mensen er op rekenen en valt het altijd tegen.

alles naar wens

Zeer tevreden over afhandeling

Gewoon goed afgehandeld en alles verlopen volgens afspraak

geweldig

FSBSfBDBFD

Super levering en fijne bestelling

De bestelling werd persoonlijk aan de deur afgeleverd, super goed. Dit werd ook van te voren per app aangekondigd, zodat er een tijdstip konden worden afgesproken. Mooie producten! Heel erg goed verpakt, maar ik vond het wel jammer om twee grote stukken plastic te vinden als stutmateriaal - wellicht zijn die biologisch afbouwbaar en heb ik geen punt!

Producten correct en snel geleverd

Ik had een paar bestrijdingsmiddelen tegen kevers en muizen gekocht. Die zijn snel geleverd en zagen er goed uit.

snel en goed

ruime keuze aan rattenklemmen met goede omschrijving.

Gewoon goed

Bestel al jaren en altijd top in orde,goede service en goede kwaliteit.

Botniaweg 2 A

9073TV Marrum

Over Kuipersagrishop.nl

Kuipers Agrishop voor bedrijf en particulier met alles voor uw bedrijf, huis, tuin en dieren