Ontdekken waard

Was naar klompen aan het zoeken en kwam deze site tegen een geweldige prijs en gelijk besteld met nog een paar andere spullen. ik ga er net niet mee slapen met mijn klompen. super blij.

snel geleverd

werd vrij snel geleverd

Goede Produkten en geleverd volgens afspraak

Goed bedrijf om je aankopen te doen

Keurig netjes houden ze je bestelling op de hoogte waar deze zich bevind en wanneer je pakketje is aangekomen op je pick-up point.

Zeer goed!

Goed product, goedkoop en snelle levering.

Goed aanbood

Ik heb maanden lang in winkels geprobeerd om regenlaarzen voor mijn kinderen en mij te kopen. Altijd was het aanbod an Dunlop regenlaarzen beperkt en niet in de juiste maten op vorraad. Bij Boerenwinkel hebben we niet alleen uit alle maten kunnen kiezen maar zelf nog uit schitterende kleuren! We hebben wel 8 dagen moeten wachten totdat de laarzen verzonden zijn maar zijn nu heel blij!!

Prima ervaring!

Goedkoper en snel geleverd

Het was goed

Prima winkel met snelle en nette bezorging.

Prima bedrijf met snelle en nette bezorging.

Snel en goed.

Een leren afsluiter voor een hand waterpomp (bijna nergens meer te krijgen) werd per omgaande geleverd.

Snel verzonden in een goed verpakte verpakking. Goede kwaliteit. Toppers!

Prima product

Snel geleverd en goede communicatie

snelle nette levering , goed product

snelle nette levering , goed product onkruidkiller