Goede ervaring.

Prettige levering, geen klachten, veilig betaald op tijd ontvangen.

Goede producten, snelle levering!

Niet snel geholpen

Had gebeld naar de winkel voor info maar moest maar op Mail zetten. Dat gedaan vorige week maar nog steeds geen reactie gehad. Vind ik niet goed Zou graag willen dat de me snel helpen

Hallo, Jammer dat u niet tevreden bent. De beoordeling gaat over uw bestelling en deze is volgens mij goed gegaan en geleverd. Ik heb vorige week gelijk op uw mail gereageerd maar misschien is die mail in de spam terecht gekomen. Wij hebben geen adapter voor het apparaat dat u heeft. De door u bestelde adapter kan retour volgens de voorwaarden

goede producten en voor een redelijke prijs en snelle levering

zeer prettig om zaken mee te doen, en snelle afhandeling kortom helemaal top geregeld

prima hoor.

Gevonden, besteld, betaald en op tijd geleverd. Super

Ik kon mijn bestelling eenvoudig plaatsen. 4 dagen later had ik het in huis, de doos had wat beter dicht geplakt mogen worden maar dat terzijde. De website is zeer gebruiksvriendelijk en je vindt er snel wat je zoekt en helemaal niet duur. Zo ben ik ook bij de boekenwinkel gekomen. Ik zou dit bedrijf zeer zeker aanraden bij anderen.

Goed breikbaar. Vriendelijke service.

Goed product Goede levering

ga zo door

schitterend

snelle en perfekte behandeling van mijn bestelling

naar wens geleverd

Ik had al eerder goede ervaring opgedaan met dit bedrijf, het is scherp geprijsd en hebben een groot assortiment. Wel vind ik dat de levering lang duurt, wel 6 dagen. Maar na die 6 dagen lag alles thuis.

Prima service en snel bezorgd!

Bij het artikel stond hoe de overall zou vallen, erg groot voor de babymaat. Dit klopte ook. Ik kreeg het artikel snel binnen en kwaliteit is top!

Snel en correct.

Prettige overzichtelijke site en snelle levering van een goed product.

Worm pasta voor de kat

Ik had een worm pasta besteld voor de kat. Krijg ik er 1 die tot eind mei houdbaar is...tegen de tijd dat ik hem 1 keer gebruikt heb is hij niet houdbaar meer en zo'n tube kost rond de 25 euro. Ik vroeg dus of ik hem kon ruilen voor 1 die langer houdbaar is maar dra kon niet want die pasta ging er uit en dit was de laatste. Vervolgens vroeg ik of ik hem dan terug kon doen en een ander soort aanschaffen maar retourkosten moet je dan zelf betalen. Kortom een service van niks. Ook met geen enkele oplossing komen of meedenken. Ik haal hier nooit weer wat en zal het ook niet aanbevelen.

Voor herhaling vatbaar.

Ik vond het erg lastig om de bestelling te plaatsen daar het onduidelijk is hoe je het in moet voeren. Na het invoeren moet je iedere regel apart openen om te zien of je de juiste nummers hebt besteld. Gelukkig heeft een medewerker dit in de gaten gehouden en me bericht dat ik er vergeten was, en heeft deze alsnog toegevoegd.

Bestelling precies wat ik nodig had.

helaas is de zending weggeraakt maar ik heb het gevoel dat mijn bestelling en de afhandeling erg goed is gedaan

Slechte kwaliteit geiten halsters

Ik heb 2 leren geiten halsters besteld. Verzending was mooi op tijd. Helaas waren de gespen verroest waaronder sommige klinknagels. De geiten waren de stal nog niet uit en er was er al 1 gebroken. Gezien jezelf de retourkosten moet betalen had ik geen behoefte om ze te ruilen.

Als prima geregeld.

Goede communicatie

uitstekend

levering verliep vlot en goed, maar bij ons is dit geen probleem met Bpost

Prima producten te koop

alles prima!

A1les goed en snel geleverd.

Correcte levering. Ik had de verkeerde maat klompen besteld. Na retournering is de terugbetaling heel vlot geregeld.

Altijd afspraak nakomen, ben zeer tevreden

Ander kleur kranen gestuurd...

Ik bestelde kraan met blauw handvat om te openen en kreeg er met rood handvat. Ik zeg dit, ....de leverancier heeft deze geleverd, en het binnenwerk is t belangrijker was het antwoord. Kan best maar ik bestelde blauwe, stonden ook op hun site. Ik moet deze nu retourneren op mijn kosten. En ik wil mijn geld terug, want is niet wat ik wilde of bestelde. Dus teleurgesteld. Ik wacht dus op terugbetaling.

Over Boerenwebwinkel.nl

Boerenwebwinkel is de specialist voor alles voor uw huis, dier, tuin en ook gericht op de agrarische dienstverlening met een breed scala aan producten