Weet ik niet

5 Jan. bestelling gedaan maar tot aan vandaag 12 Jan. nog niets ontvangen helaas

prima op tijd

Dag ,Opzicht is mijn ervaring goed ,maar nu ik het in huis heb past het kraantje op de regenton niet en zijn de ophangbeugels groot,zodat ik er aan 1 ook genoeg had, Maar terug sturen is erg duur.

Trage levering, langer dan op website staat

Geen initiatief vanuit organisatie als bestelling langer dan gewenst duurt. Breed assortiment, maar niet handig als je snel iets nodig hebt.

Goede en snelle levering.

Aan te bevelen.

Alles naar behoren. Aanrader om te bestellen. Y. Oufkir

correct geleverd

nvt

Ondanks corona toch n snelle levering!!

Artikelen waren verlaat. Netjes via de mail nieuwe dag doorgekregen, goede service. Artikelen waren netjes verpakt.

Alles is gegaan zoals het hoort !

Prima website, goed geleverd maar door de feestdagen niet heel snel. Ik had ook geen haast.

Pruduct prima, bezorging matig

Het bestelde product is prima, maar de informatie over de bezorging was eigenlijk slecht. Bij telefonische navraag bleek het product niet op voorraad, en dat "ergens in de komende week" e.e.a. bezorgd zou worden. Ik vind dat rond uit slordig, terwijl het product goed is.

Heel goed.

Snelle levering, ondanks drukte bij de post. Een aanrader.

teleurstellend

niet zo slim om mij om een beoordeling te vragen als ik ondanks jullie mooie beloftes mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb

hallo, Jammer dat u ons een 1 geeft. Als het pakket verzonden is wordt er automatisch een mail gestuurd vanuit Kiyoh na 4 dagen. Wij hebbe ( zoals u in de track en trace code kunt zien ) op 24 December verzonden. Door de extreme drukte door de Lockdown en de kerstdagen heeft het pakket vertraging opgelopen. Het pakket is vandaag (28 December ) aangekomen op het depot in uw regio zoals u in de track en trace code kunt zien

Uitgebreide keuze, snelle levering

Prima en snel

Snel gevonden wat ik zocht, en snel geleverd

Snel. Betrouwbaar

Snelle levering Kwaliteit Betrouwbaar

correcte en snelle levering van de perfect verpakte artikelen

positieve ervaring

Het product voldeed aan de verwachting en was er binnen twee dagen al.

Levering en bestelling oké

Snel en goed!!!

netjes geleverd

Goed product

Prima product

Prima produkt voor schappelijke prijs

Bestelling ging wat minder goed, maar dat kwam door een fout van mijzelf. Is nadien prima opgelost.