Boven verwachting

Prima product geleverd kwaliteit prijs is zeer goed

Oude pomp weer op kunnen knappen. Werkt als een tierelier.

Juiste artikelen bezorgd, maar heeft veel te lang geduurd

Duurde veel te lang voor zo een eenvoudige bestelling

Perfecte en vlotte levering aan een goede prijs.

Aan te raden.

Alles super goed gegaan

Geweldige service.

Goed product, snel geleverd. Een groot voordeel is dat ze telefonisch bereikbaar zijn.

Gewoon goed

Alles duidelijk op de site dan wel met de bestelling.

Leuke winkel

Mooie producten besteld daar ben ik heeeel blij mee.

Prima,goede info over de bestelling en verzending ervan.

Goede kwaliteit, prima prijs, snelle levering, netjes verpakt.

Goed product snel geleverd .

Een snelle levering van het product!

Mijn eerste kennismaking met Boerenwebwinkel.nl is heel goed bevallen.

Zeer tevreden met communicatie en snelle levering

Producten goed beschreven

Snel geleverd en goede prijzen

Tijdige en correcte levering

Duidelijke site. Tijdige en correcte levering van het product. Niet overdreven verpakt. Betaalbare producten.

doen wat ze beloven

minimale communicatie maar dat is niet erg omdat alles perfect is aangeleverd.

Levering prima, retour zenden ingewikkeld

Bestelling wordt snel en netjes geleverd. Kwaliteit is prima. Alleen als je wat retour wilt sturen ( mij mij ging het om de maat) moet je een ingewikkeld formulier invullen en het retouradres staat ook niet duidelijk vermeld. Daar zou nog wel wat verbeterd kunnen worden.

product is prima

Product is prima, site is makkelijk te gebruiken, levering met DPD is een ramp ! 2 x 16 km moeten rijden om het pakketje in een andere gemeente op te pikken terwijl er verschillende DPD-afhaalpunten in onze stad zijn

Goede service levering duurde alleen wat langer dan verwacht

Net geen 5 sterren

Omdat één artikel niet op voorraad was duurde de levering langer dan normaal. Hiervan werd ik niet automatisch op de hoogte gebracht. Maar kreeg het te horen toen ik er zelf heen belde. Daarom net geen 5 sterren

Erg goede communicatie

Via de mail al binnen 1 uur al antwoord communicatie is top en service

Retour communicatie matig

Probeer een levering retour te sturen want het past niet maar krijg geen retour nummer, geen retour adres en retour op eigen kosten dus heb dan 2x verzendkosten betaald. Me reageerd niet op mijn e-mails

Hallo, Ons retourbeleid is duidelijk. Retourkosten zijn voor uw eigen kosten. Dit staat duidelijk vermeld in onze Algemene Voorwaarden en ook nog een keer bij Verzenden & Retouren. Daar staat ook aangegeven wat de procedure is. Gratis retour zenden gaat ook bij de grote webshops verdwijnen in verband met de hoge transportkosten van de pakketdiensten, verpakking en brandstoftoeslagen die de winkeliers krijgen

Zeer goede service

Over Boerenwebwinkel.nl

Boerenwebwinkel is de specialist voor alles voor uw huis, dier, tuin en ook gericht op de agrarische dienstverlening met een breed scala aan producten