uitstekend

Prima levering.

oke

Correcte afhandeling

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding en snel geleverd (alleen verpakking kan wat beter met meer tape dicht gemaakt worden zodat de dozen niet altijd open aangeleverd worden)

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Prima bedrijf

Bestelde spullen snel en correct geleverd! Bedrijf om aan te bevelen.

makkelijk bestellen en snel in huis

Een aanrader.. zeer snelle levering binnen twee werkdagen

Dispenser is gemakkelijk bij te vullen.. De papieren handdoeken zijn lekker zacht.

Snelle opvolging van bestelling, echter zeer zeer slordige aflevering

Alles is bovenstaande regel verwoordt

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Vervelend om te horen dat de bezorging van uw bestelling niet is gegaan zoals u van ons gewend bent. We zullen een actie uitzetten bij de bezorgdienst over de manier van de bezorging zodat dit een volgende keer niet meer gebeurt. Onze excuses voor het ongemak! Wanneer er nu vragen zijn horen wij het graag. We zien u graag nogmaals terug bij Hygienepapier.nl. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Gewoon goed

Gewoon hoe het moet

Prima klantenservice

Ik heb erg positieve ervaringen met de klantenservice die bij een onduidelijkheid mijnerzijds mij goed per email van dienst was en met mij mee dacht. Klein puntje van kritiek op de productinformatie van: Toiletpapier 230040 tissue 400vel 2laags en de Toiletpapier 230240 tissue 400 vel 2laags: Het verschil tussen beide producten is niet erg duidelijk. Dit staat niet in de beschrijving. Pas op de foto van de verpakking wordt het duidelijk: 'Super tissue' en 'Tissue'. Dit punt betreft tevens artikelnummers 238240, 238340, 239240.

Service en Snel

Betaalbaar en snel

Snelle levering, netjes

Voor deze bestelling ook even gebeld met servicedesk, werd snel geholpen met goed advies

To

Goede snelle service

Makkelijk besteld en snel geleverd!

Aangezien het veel was leek het op de toren van Pisa. De volgende keer verdelen onder twee pallets. de onderste rollen papier zijn een 1 cm korter geworden.

Mijn ervaring is positief.

De product was conform afspraak geleverd.

netjes geleverd

Snelle verzending

oke

makkelijk en snel

Kwaliteit en snelle levering

Alles netjes verpakt geleverd, goede service.

helaas niet bezorgd bij ons

de bezorger heeft de bestelling enkele straten verderop afgeleverd met de vermelding dat wij geen deurbel zouden hebben echter zijn wij een huisartsenpraktijk met DUIDELIJK een bel. Het ligt niet aan jullie maar aan de bezorging verder zijn wij heel erg tevreden met hygienepapier.

Pakket met papieren handdoeken besteld voor mijn werkplaats. Snelgeleverd, mooie stevige kwaliteit en voor een nette prijs. Top

Wij zijn heel tevreden

wij zijn heel tevreden

Vlotte levering

super

een fijne webwinkel, super snelle levering.