De bezorging is slecht

Ze hebben de pakketten weer voor de deur neer gezet. Dit vind ik niet kunnen

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Vervelend om te horen dat de bezorging van uw bestelling niet is gegaan zoals u van ons gewend bent. We zullen een actie uitzetten bij onze bezorgdienst over de manier van de bezorging zodat dit een volgende keer niet meer gebeurt. Onze excuses voor het ongemak! Wanneer er nu vragen zijn horen wij het graag. We zien u graag nogmaals terug bij Hygienepapier.nl. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

correct

vlugge levering

Uitstekende afhandeling bestelling

Goed en vriendelijk advies. Snelle en correcte afhandeling

Geen klachten goede levering

Regelmatig bestel ik hier. Slechts 1 keer was er iets niet op voorraad. Daarover is netjes gecommuniceerd. Kortom, alles OK

Altijd goed geregeld

Prima kwaliteit en snelle levering

Producten precies zoals omschreven zijn. Scherpe concurrentie verhouding.

Alles super verlopen.

Je kunt er altijd prettig zaken doen en snelle levering

Een goede ervaring

Snelle levering, goed verzorgd

Alles perfekt

Bestelling en levering verliep vlekkeloos

Was prima

Snelle levering overzichtelijk website goede prijs enzovoort

Snelle levering met hoge kortingen

Directe levering en aantrekkelijk geprijsd

SNEL EN GOEDKOOP

X

Prima geregeld en cimmunicatie

Mooie prijs voor mijn poetslappen en goed geregeld

kut! want ik zit niet op dit soort beoordelingsmails te wachter

flikker op met je beoordeel ons troep.

Goedemiddag, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Helaas is dit niet iets waar wij iets mee kunnen, u had ook de mail gewoon kunnen verwijderen zonder reactie te geven :) Ik wens u een prettige dag. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

goede prijzen

goede prijzen en de levering kan soms sneller. maar klantenservice en service zijn prima geregeld

Persoonlijk vind ik de service minder geworden.

In het verleden kreeg je de gehele bestelling als een geheel geleverd, helaas is dit niet meer. De levering van één bestelling kan soms wel uit drie verschillende leveringen en drie verschillende transporteurs bestaan. Helaas zit er dan lang niet altijd bij iedere afzonderlijke levering een leveringsbon.

goed geregeld

de bestelling is altijd op tijd

top

Snelle levering en goede prijs

Top geregeld

Vlotte afhandeling

Snel gefactureerd en na betaling vlot bezorgd.

Snelle, goede levering.

SUPER

Het product is prima en een snelle levering, een bedrijf om zeker terug te komen!!!

Goede producten en snelle levering

Goede producten voor een goede prijs en snelle levering