Precies zoals verwacht

Zeer snelle service.

snel geleverd netjes verpakt

vind het best duur maar jullie blijvven de goedkoopste

tevreden

Mijn bestelling Het is verbazend snel geleverd 'k had het niet zo snel verwacht. Keurig en correct

Prima en snelle levering

Makkelijk te bestellen en prima prijs, kwaliteit

GOED, FIJNE WEBSITE, MAKKELIJK BESTELLEN

Eén handdoekje is niet genoeg om je handen te drogen

De toezegging op de website was dat één handdoekje voldoende was om je handen te drogen. Dat is zelfs voor de kleinste maat handen onjuist. Zels na langdurig vooraf afschudden van water.

Netjes geleverd, volgens afspraak

Er is netjes geleverd volgens afspraak. Ik wacht nog op één product. Hiervan is doorgegeven dat het later komt. Fijn om te weten waar je aan toe bent.

waarom met postnl?

Waarom wordt er bijna een hele pallet aan dozen via postnl verstuurd als losse pakketten? Daar wordt echt niemand gelukkig van. Verder prima prijs.

Razendsnel het juiste product

Het bestelde product, mondkapjes, werd razendsnel bezorgd, voor een heel fijne prijs.

Zeer snelle en correcte service

Het product wat ik zocht was in no time gevonden op de site, en ook netzo snel besteld en snel bezorgd in de drukke kerstperiode

Papier is top, maar bezorging slecht

De snelheid is top evenals het papier; maar de bezorging erg slecht. De bezorger heeft de dozen in de regen voor de deur gezet. Zonder aan te bellen. We ontdekten bij toeval in de avond pas de dozen in onze tuin. alles was nat. Het papier was in plastic verpakt dus niet beschadigd.

Goedemiddag Bibian, Bedankt voor je bestelling bij ons en dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Wat vervelend dat de bezorging niet goed is verlopen! Fijn om te horen dat het papier niet beschadigd is. We hebben deze situatie doorgegeven aan PostNL om dit in het vervolg te voorkomen. Met vriendelijke groet, Mariska van de klantenservice

Goede werking product

Blij met een fris toliet!

Zonder gelul snel geleverd

Positief

Perfect geregeld

Perfect geregeld.

Correcte en snelle levering

Ik vond wat ik zocht bij HP. De rest was eenvoudig. Prima ervaring, goed voor herhaling.

snel en goed

topp

Prima prijs, product en kwaliteit

Papierbak besteld, duur wel iets meer dan een week voor hij binnen was maar verder goed.

perfect

snel geleverd en snel antwoord op vragen

uitstekend

vlotte correcte levering

Een snelle regeling,had ik niet verwacht in deze periode,zal er zeker vaker bestellen.

Goede zaak

Nette afhandeling. Verzending iets langzamer, maar kan ook door de huidige situatie waar we in zitten komen. Maar als nog goedkoop en producten zijn top

bestellen op webshop

ging goed