Filters

5

Artikel dat ik wilde bestellen bleek uitverkocht

Koffiebekers bijna op, dus even nieuwe bestellen. De bekers die we eerder bestelden, bleken uitverkocht, net als veel andere opties. Alternatief gevonden, dan die maar. Werden op zondag bezorgd bij de buren, dit vind ik niet ok. Wij zijn als bedrijf 6 dagen van de week open, maar niet op zondag!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Vervelend om te horen dat de bezorging van uw bestelling niet is gegaan zoals u van ons gewend bent. Echter werken wij van maandag t/m vrijdag en versturen wij niks in het weekend. Mogelijk is het erg druk bij PostNL waardoor de levering op zondag is gedaan. Onze excuses voor het ongemak! Wanneer er nu vragen zijn horen wij het graag. We zien u graag nogmaals terug bij Hygienepapier.nl. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

10

prima

Snel besteld, snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Levering is vlot, alleen loopt het met Klarna niet altijd even fijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima assortiment en service

Hygiënepapier heeft een zeer breed assortiment en een hele snelle leveringsservice.

  • Aanbevelen? Ja
7

Product voldoet aan verwachting tegen goede prijs.

Snel juiste artikel gevonden en makkelijk besteld. Bezorging duurde iets langer, maar dat kan te maken hebben met de feestdagen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

De goederen snel en keurig afgeleverd ik beveel dit bedrijf aan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles zeer snel en correct uitgevoerd

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
8

goed duurde wat lang

goed duurde wat lang

  • Aanbevelen? Ja
10

mensen met passie ga zo door.

bij toeval dit bedrijf ontdekt, gebeld voor info CQ bestelling wordt netjes en snel te wordt gestaan ga zo door. bestelling netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed :D

Snel bestel en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

Goed produkt, snelle levering. Ik raad aan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles prima in orde!

Vanaf het eerste contact via de website tot en met de aflevering alles snel , goed en volgens afspraak!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle verzending

Keuze uit vele papiersoorten!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima kwaliteit met een snelle levering

Al diverse materialen bestelt en elke keer weer van goede kwaliteit. Levering is snel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig

Precies wat ik besteld had.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk bestellen

Snelle levering van de bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

Snelle reactie na mail over levering etc.

  • Aanbevelen? Ja
9

Stabiel bedrijf, maken hun beloftes waar.

Snelle levering en goede prijzen, je word altijd vriendelijk te woord gestaan en ze hebben een goed assortiment.

  • Aanbevelen? Ja
9

Stipt en snel geleverd.

Stipt en snel geleverd. Zeer tevreden. Verzendkosten wel hoge kant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

En ook voor een kleine bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Sen makkelijk en goed

Hele fijne mondkapjes. Goede kwaliteit en snel geleverd. Zeker aan te raden

  • Aanbevelen? Ja
6

zie onder

jammer dat de bestelde artikelen in te grote dozen komen, zijn niet te hanteren zo

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Had bij bestelling gezet: niet bij buren afleveren Dit was wel gedaan, waren 4 grote dozen, kon het niet zelf tillen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Vervelend om te horen dat de bezorging van uw bestelling niet is gegaan zoals u van ons gewend bent. We zullen een actie uitzetten bij PostNL over de manier van de bezorging zodat dit een volgende keer niet meer gebeurt. Onze excuses voor het ongemak! We zien u graag nogmaals terug bij Hygienepapier.nl. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

4

niet best....

- Te lange levertijd - 2 dagen later terugbellen over de levertijd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij zullen uw review meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Onze excuses voor dit ongemak! Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

10

Snelle verzending, goede kwaliteit

Prettige koopervaring gehad

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd