Bezorging met post NL is niet goed bellen aan en zijn binnen 1 minuut weer vertrokken en dan mag je het pakketje een dag later gaan afhaken.

snelle levering en afhandeling

Voor het eerst spullen besteld. Snel geleverd en een foutje in deze levering goed opgelost. Telefonisch goed bereikbaar.

Gewoon goed

Een mix van geuren in 1 doosje is heel fijn omdat je telkens n nieuw geurtje kan gebruiken. Snel geleverd zonder poespas gewoon goed.

makkelijk bestellen, snel geleverd, een stuk goedkoper als bij de concurrentie.

Voordelig

Kwaliteit en voordelig

Snelle aflevering

Snel Aflevering

Scherpe prijs en vlot geleverd

Scherpe prijs en vlot geleverd

net wat ik nodig had

was op het werk de Tork sleutel voor de handdoekrolllen kwijtgeraakt, na even zoeken precies de site die ik nodig had. Dank je wel

Goede prijs snelle levering alleen jammer dat niet alles in een keer geleverd wordt dit ivm milieu extra km

Kwaliteit, snel goede prijs.

Snelle levering en scherpe prijs

Alles naar verwachting geleverd

Correcte service

Snelle levering, giede klantenservice

Prima wc papier voor een nog beter prijs

Goede service, snelle levering, prima contact en een lage prijs. Wat wil je nog meer.

Topper

Prima produkten maar levering is niet goed

Ondanks dat dit voor een bedrijf is wordt er regelmatig leveringen in weekend of avond gedaan. Heel vervelend, voor ons nu een reden om hier niet meer te bestellen.

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. We leveren B2B - bussines to business, dus dit zou niet mogen. Sorry hiervoor, we hopen in de toekomst dat dit beter gaat. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Goede, snelle levering

Ruim assortiment, betrouwbaar

Gewoon gewoon goed.,precies wat ik wou.

Al vaker besteld . Goedkoop en zeer snel in huis .

Snelle levering, en alles was netjes en goed verpakt.

service is goed

snelle bezorging.

Goed bevallen

Snelle goede service

Snelle goede service Goed product

Voldoet in alles wat ik ervan verwacht

Je weet nu eenmaal dat jet een "gedraaide" uitdraai krijgt,

Goed maar toch ook weer niet

Op zich goed gegaan alleen jammer dat we zelf moesten bellen omdat het artikel niet afgestuurd werd terwijl het wel op voorraad zou zijn. Nu is er een alternatief gedtuurd

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Helaas is het door de drukte er bij in geschoten u op tijd te informeren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Keurig verpakt en snel geleverd

Precies gekregen wat ik heb besteld, netjes verpakt en snel geleverd

Bedrijfsgegevens

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge

+31(0)6 46 63 45 34

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.