Fast delivery and best prices

First of all - price was the best... means lowest. Delivery of the order was fast. Nothing to add - 10 stars...

Snelle levering, scherpe prijzen

Snelle levering, scherpe prijzen

slechte kennis van materialen

Goede en snelle levering

Bestelling is goed afgeleverd. Alles naar tevredenheid.

Een goede ervaring gehad

Aan de telefoon snelle service en zeer vriendelijk en alles wordt heel snel bezorgd, en dat is heel fijn.

Deze keer slecht

Deze keer slecht

Goede en vlotte levering

vlug geregeld en correct opgevolgd

heel professionneel

Goed product

Alleen om een account aan te maken is niet echt gebruiksvriendelijk. Nu moeten we iedere keer als gast invoeren.

correcte bestelling , snelle levering.

goede informatie.

Goed hoor

Geleverd zoals beloofd. Ga zo door.

Duidelijke site, eenvoudig bestellen, snelle levering en correcte prijzen

Duidelijke site, eenvoudig bestellen, snelle levering en correcte prijzen

Al jaar en dag top leverancier

Prima assortiment, scherpe prijzen, goede service.

goed geregeld

Slechte bezorging door DPD

Over Hygiënepapier en het product heb ik nooit iets aan te merken, wel dat mijn telefoonnummer op het adres etiket wordt geprint, daar ben ik NIET van gediend. Mijn gegevens horen met zorg te worden gebruikt. Jullie bezorgdienst DPD is waardeloos. En dat is niet de eerste keer. Er wordt op het verkeerde nummer aangebeld en daarna krijg ik een briefje in de brievenbus (met het verkeerde huisnummer) dat ik niet thuis was op het aangegeven tijdstip terwijl ik de hele dag thuis ben geweest. Dus is mijn pakket op een afhaalpunt afgeleverd waar je ook nog niet eens kunt parkeren. Waardeloze pakketdienst, al diverse slechte ervaringen mee gehad. Bij bestellingen bij bol.com kun je zelf kiezen met welke pakketdienst je het pakket bezorgd wil hebben. Misschien een tip voor jullie. Met DPD als bezorgdienst kan ik geen aanbeveling geven. Jullie gooien jullie goede naam te grabbel met zo'n slechte pakketdienst.

Snelle verzending

Zoals altijd snelle verzending en goede kwaliteit!

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Goede prijs/kwaliteitverhouding

top super goede service

top super goede service

Erg gelukkig met de dienstverlening

Kan niets negatiefs verzinnen, was gewoon perfect.

Goede ervaring te werken met uw firma

geweldig

goede spullen en snelle service

Snel en alles compleet geleverd.

Volgens de site snel en compleet geleverd.

Absorptiedoeken voor op de boot: je wilt geen diesel op een teakhouten dek. Simpel en effectief. En ik kan zeker 40 jaar vooruit met deze voorraad ;)

Helemaal ok

Makkelijk en snel. Post ok.

goed en snel geleverd

goed en snel