snel geleverd prima

goede ervaringen

Goede producten,snelle levering en goede prijs!!

Snelle levering van een goed product

Snelle en vlekkeloze levering van een goed product

Snel geleverd en goed verpakt. Schappelijke prijzen, zeker als je het met andere shops vergelijkt. Chapeau.

Prijs/kwaliteit top !

Bestelling netjes optijd geleverd. Dat PostNL het pakket onbeheerd in de regen voor de deur gezet had kan Hygienepapier.nl niets aan doen. Goede producten, bevalt prima.

Super snel en goed verpakt

Binnen 1 dag geleverd en ook nog betaalbaar.

netjes en alles op tijd

Goede product omschrijving

Ziet er goed uit

Het aperaat ziet er goed uit, werk ook verfrissend. Ben benieuwd hoe lang een cassette mee gaat, het js toch wel prijzig. Maar als het de aangegeven tijd mee gaat, is het dat geld zeker waard.

Very nice paper

Altijd de goedkoopste

Beste prijs kwaliteit

Wat een deal!

Ik kon het niet geloven voor die prijs , maar is gewoon geleverd. Perfecte oplossing. Gewoon ook snel binne , duurde niet eens lang dat leveren. Ik koop voortaan hier.

Precies wat ik nodig had

Netjes en correct afgeleverd

Goed product

Bijzonder goed

Vlotte correcte levering.

Zeer slecht

Ze zouden woensdag leveren. Donderdag gebeld waar de vijf overallen blijven. Antwoord: zitten op de post en kan ze niet meer annuleren. Een week later worden er 5 dozen met 250 overalls geleverd. Na weer een telefoontje ik àlles kosteloos terug sturen en krijg al mijn geld terug.

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Dit is helaas een foutje in ons magazijn geweest, en zo te lezen opgelost :) Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Prima prijs kwaliteit verhouding

Je krijgt wat je verwacht!

Tevreden over product, levertijd zou iets korter kunnen.

Supper

Wordt gedaan wat beloofd wordt.

Producten prima, bezorging slecht

De bezorging is uitermate slecht, is geen afspraak mee te maken. Bij de laatste bezorging hebben we 3 dagen gewacht voor hij wat kwam leveren. 2x gewoon niet komen opdagen????? oor de producten zal ik Hygienepapier aanbevelen voor de aflevering absoluut niet.

Goede producten voor een mooie prijs

Via de nieuwsbrief wordt je goed op de hoogte gehouden voor de aanbiedingen

Goed en snel Surver

goed verzorgd.

prima site.

Goed product en nette levering

Producten van goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.