alles netjes bezorgd

een prima bedrijf bezorgd op tijd en heeft genoeg voorraad.mc

goede kwaliteit, snelle service

verschillende poetsdoeken getest, levering is snel en kwaliteit is prima

In alle opzichten goed

De nieuwsbrief met werkhandschoenen trok mijn aandacht. Die heb ik eerder gehad en kon ik in de winkel niet meer vinden. Ook zeer gunstig geprijsd! Verder rondkijkend op de webshop nog meer dingen gevonden die goed i n prijs en kwaliteit zijn. Aanrader!

Keurig op tijd, goede kwaliteit. Goede service.

prima levering en papier

Stevig papier. We zijn tevreden.

Jaren lang goede service

Ik ben al jaren lang klant van dit webshop winkel. Altijd goede service en de beste prijs voor wat ik hier heb gekocht. Echt een aanrader.

Goede service, snelle levering en scherpe prijs.

eenvoudig bestellen, snel geleverd

duidelijke website en makkelijk herbestellen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering.

Bijzonder goed

Maken hun belofte waar.

Snel geleverd en prima prijs

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding!

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding!

Heel goed.

Ben telefonisch heel goed geholpen en goed geïnformeerd. Heel aardig, (en heel belangrijk!) met kennis van zaken.

Zending netsjes verpakt

Op tijd geleverd

SNELLE LEVERRING.

TOP.

Snelle levering, goede prijs en uitstekende kwaliteit

Goede kwaliteit papier voor een mooie prijs

Niets op aan te merken.

Prima product en service.

Snel en goe

Waanzinnig goed, meer voor minder

uitleg per telefoon en snelle levering

positief

Snel, vlot

Snel, vlot, jammer dat de prijs zo was gestegen tov vorige bestelling

Producten snel geleverd

Snelle levering alles is zoals besteld.

Goede prijs/kwaliteit en uitstekende service

Scherpe prijs voor een prima product en zeer snelle verzending

Echt goed

bij ons oude pand geleverd

Ik heb een bestelling gedaan van 2 dozen bekertjes, met de vermelding dat wij nu op: Bovendijk 33 in Kwintsheul zitten. Ons oude adres was: Bovendijk 37 in Kwintsheul. Ook bij de opmerkingen vermeld dat het Bovendijk 33 moet zijn. De eerste doos is bezorgd op Bovendijk 37, deze moeten ophalen, de tweede is nog onderweg.

nog niets ontvangen

We waren op dag van aangekondigde levering met meerdere mensen thuis. ik krijg een bericht dat de buren het hebben ontvangen. buren zeggen niets te hebben ontvangen.

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Vervelend om te horen dat de bezorging van uw bestelling niet is gegaan zoals u van ons gewend bent. We zullen een actie uitzetten bij onze bezorgdienst over de manier van de bezorging zodat dit een volgende keer niet meer gebeurt. Onze excuses voor het ongemak! Wanneer er nu vragen zijn horen wij het graag. We zien u graag nogmaals terug bij Hygienepapier.nl. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Energiebaan 7 3255 SB Oude Tonge

+31(0)6 46 63 45 34