u vraagt en wij draaien

je bestelt en hop heel snel heb je het in huis. geen gedoe.

snelle service

snelle service

Snelle levering en telefonisch goed bereikbaar

De website haperden een beetje, waardoor ik niet kon betalen. Even bellen en het probleem was opgelost.

Afspraak = Afspraak

Mijn spoedbestelling werd ook met spoed verzameld en verstuurd en kwam precies op tijd binnen! Prima communicatie ook, dankjewel!

goede en snelle levering

Goede service, goede kwaliteit

Dit was de eerste keer dat ik wat bestelde bij hygiëne papier en ik ben tevreden over de producten en snelle service

Prima levering

Deze firma kun je goed inkopen doen snelle levering en een prima product.

Snel besteld en snel geleverd.

Prima geld kwaliteit verhouding. Snelle levering. Wij zijn zeer tevreden.

Helemaal prima

Snel hulp bij een vraag over een te plaatsen bestelling. Goed op de hoogte gehouden over de levering en snelle levering.

dubbele verzendkosten

ik vind het niet zo netjes krijg je advies om apart te bestellen rekenen jullie dubbele verzendkosten maar verder snel bezorgt

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Wij rekenen natuurlijk geen dubbele verzendkosten, maar het staat als inclusief en exclusief BTW berrekend op onze site. Mogelijk is dat de verwarring. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Netjes, snel en correct geleverd

Keurig en snel afgehandeld

Prettig bedrijf

Duidelijke site, goed geprijsde producten en vriendelijk personeel.

Kwaliteit prijs verhouding top

prima nitril handschoenen

uitmuntend

Snelle levering, alleen doos wel kapot bij ontvangst

Mijn pakket snel geleverd gekregen. Ik kreeg ook Snelle reactie op mijn vraag of het op tijd voor bepaalde datum binnen z ik komen en dat is ruimschoots gelukt. Alleen is de doos waar de bekers inzitten wel kapot en aan 1 hoek gescheurd binnen gekomen. De pakketbezorger heeft het wel gemeld, Maar we weten niet waar het mis is gegaan. De bekers zijn gelukkig wel heel nog. Maar is niet zo handig. Mischien beter in de gaten houden

Goed en snel

Goed geholpen en snelle levering

Excellent

Goede kwaliteit en prijs. Snelle service.

Correct geregeld

Netjes op tijd

Heel tevreden

Duidelijke site , snelle levering

Erg tevreden

Goede order opvolging, juiste hoeveelheid informatie en een nette levering. Erg tevreden met de gehele gang van zaken.

Top! Zoals altijd.

Zoals altijd weer goed geregeld. Van het bestelproces tot ontvangst. Producten zijn ook altijd van goede kwaliteit. Tot de volgende bestelling!

Vandaag besteld is echt morgen geleverd.

Super snelle levering.

Goed product, snelle levering.

Goede website, simpel te bestellen, vlotte levering.

Betrouwbaar en afspraak is afspraak.

Ik ben oprecht verbaasd over de professionaliteit en het zorgen voor hun klanten. Dit zie je niet vaak in de online verkoop. Blijf alsjeblieft mens gericht het is een verademing. Veel en snel geld verdienen is prachtig maar niet ten koste alles. Dit heeft dit bedrijf zeker goed aangepakt. Chapeau. Met vriendelijke groet, André van Lierop

Bedrijfsgegevens

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge

+31(0)6 46 63 45 34

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.