laat wel erg lang op zich wachten

Van onze bestelling hebben we pas een klein deel ontvangen. We weten dat sommige artikelen van verschillende magazijnen moeten komen. Daardoor komt het ook dat we een deel nog moeten ontvangen. Al duurt dat nu wel erg lang. We hebben de bestelling al op 4 juli j.l. geplaatst, en het tweede deel is nu - 3 weken later - nog steeds niet binnen. Het gaat om toilet- en keukenpapier, wat we nu toch elders hebben moeten kopen. Wat nog geleverd gaat worden ( gaan we tenminste wel van uit) bederft niet, dus dat papier wat nog moet komen komt dan wel weer van pas, maar we weten nu dat we bij Hygiënepapier.nl niet pas moeten bestellen als het hoognodig is, m.a.w. als er niets meer ligt om onze bipsjes mee af te vegen!

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Helaas was het toiletpapier vertraagd in levering, dit stond op onze site vermeld. En u heeft daarna zelf aangegeven dat dit na uw vakantie pas geleverd mag worden. We hebben hierop de verzenddatum aangepast op uw verzoek. Deze review verbaasd ons dan ook, en lijkt me niet helemaal eerlijk. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Uitstekende Kwaliteit en Verpakking

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Het product zelf is prachtig en de verpakking past er perfect bij. Het sterke, maar toch zachte papier geeft een luxe uitstraling. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zal zeker opnieuw bestellen. Hartelijk dank!

uitstekend papier

snelle levering en goed verpakt en zeer goed papier 3 laags lekker dik

Snel geleverd voor een nette prijs. Top

Ruime keuze, prima kwaliteit en vriendelijke klantenservice

Snelle levering, goede prijs maar kwaliteit iets minder

De handschoenen scheuren erg snel, je moet erg voorzichtig zijn met aandoen. Voor de rest een prima schop

Prima webshop

Prima webshop waar we als bedrijf regelmatig diverse artikelen bestellen. Het bestelde wordt altijd behoorlijk snel geleverd. Aanbevelingen: Als bedrijf kun je helaas niet op rekening bestellen, voor de crediteuren administratie zal dit makkelijker zijn. Als vaste klant zijn er nog geen inkoopcondities af te spreken, wellicht kan dit in de toekomst nog worden ingeregeld. Soms komt het voor dat een bestelling als aparte leveringen wordt verstuurd, dit is iets wat verbeterd kan worden, om verwarring met leveringen te voorkomen.

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. U kunt als bedrijf zeker bij ons op rekening kopen, dit staat vermeld op onze site :) https://www.hygienepapier.nl/klantenservice/betalen Omdat we een webshop zijn met de laagste prijs garantie, hebben we inderdaad geen vaste afspraken met klanten. Onze prijzen kunnen per dag veranderen, zowel omhoog al omlaag. We hebben meerdere voorraad locaties, vandaar dat het in deelleveringen komt. Dit staat aangegeven op onze site, en in de mailtjes die u van ons ontvangt wanneer de bestelling is verzonden. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Vertrouwd en veilig

Altijd correcte levering en op tijd

duidelijke website, snelle levering

De levering van de pallet papieren handdoekjes was snel en we werden goed op de hoogte gehouden wanneer deze geleverd ging worden.

bezorging onvoldoende

Pakket is door dpd zonder enige kennisgeving achtergelaten bij afhaalpunt elders

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Deze informatie was zichtbaar in de track en trace die u middels een e-mail ontvangen heeft. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Altijd goede service

Altijd goedkope prijzen

Goede service, goede producten, goede prijs

Snelle levering van goede kwaliteit producten voor echt een lage prijs, top!

alles goed geregeld

duidelijkheid tijdens en voor de bestelling. Beloofde levertijd en goed verpakt.

Snelle levering, goed verpakt

Bestelling geplaatst, snelle verzending, goed verpakt.

Perfecte materialen,

Goede en snelle bezorging,

Het scheelt ruim de helft in kosten met Easy Pull. Snelle levering.

levering zonder omlaal

Levering op tijd en correct

Niks aan op te merken super

Nette complete snelle bestelling

Voldeed aan de verwachtingen.

Correct en snel geleverd

Zie bovenstaande

Snel en accuraat

Zeer snelle levering, aanrader.

Snelle Service ,goeie sterke kwaliteit toiletpapier !

Oke

Goede ervaring netjes alles geleverd volgens afspraak gr. Bart.

Perfect!

Vóór 12 uur besteld, volgende dag vóór 13 uur binnen. Heel erg blij mee. Een dikke 10.

snelle goede service

snelle goede service