Topproducten

Scherpe prijzen en snelle levering! Fijne site en heel blij met mijn numatic quick.

Snelle aflevering, prima service

Snelle levering, prima service

zoals gewoonlijk, supergoed geregeld

net als de vorige keer, super goed

nitrille handschoenen zijn hier scherp geprijsd

Helaas geen 5 sterren de grote leveringen komen verschillende dagen binnen en voor ons als bedrijf is dit lastig met verwerken. Wel een aanrader .

Zeer tevreden, voldeed aan alle wensen.

Snelle en juiste levering. Ook facturering in orde.

Allervriendelijlste medewerkers maar levering duurt soms lang. Verpakking soms beschadigd.

Levertijd niet betrouwbaar.

Besteld, betaald en vlot geleverd. Netjes zoals het hoort.

Goed geregeld

Aanrader!

Al jaren trouwe en tevreden klant. Mooi assortiment en correcte en snelle levering.

Goede, tijdige bezorging

Klant wordt keurig op de hoogte gehouden van bestelling tot bezorging.

Snel, correct en goede prijs

Snel, correct en goede prijs

Top geregeld!

Zoals gewoonlijk keurig en voor een goede prijs afgeleverd. Weer zeer tevreden!

Ten opzichte van 2022, 40% duurder voor een paar spuitbusjes is wel heeeeel erg veel!!

Prima producten voor een lage prijs en snel geleverd.

Prima producten voor een lage prijs en snel geleverd.

Goede spulen

Goede spullen correct afgeleverd

Top service en kwaliteit

Makkelijk bestellen op een prima werkende site en snelle levering

Hier blijft ik

Duidelijke site, makkelijk bestellen en voor een uitstekende prijs. Vlotte bezorging. Dit was voor ons de tweede keer dat we een bestelling deden. Kortom hier blijft ik bestellen.

Prettige en snelle levering

De samenwerking was prettig en kwam goed over.

Altijd goed

Meerdere keren besteld voor ons restaurant. Het brede assortiment, de scherpe prijzen en het gebruiksgemak van de website zijn de reden dat wij hier bestellen.

Goed product

Goed product en snel geleverd

Duidelijke website om spullen voor je zaak te bestellen. Wat erop staat wordt waargemaakt, levering binnen 1-3 werkdagen. Netjes hoor, enige puntje van verbetering, de doos met goederen was niet opgevuld met luchtkussens of proppen papier, wel zat er netjes tape op van BREEKBAAR, maar zoals een pakketdienst ermee omgaat, zou het misschien toch niet altijd heel aankomen.

snel geleverd mooie kwaliteit

1/4 pakket is geleverd bij afhaalpunt postnl gebeld is snel en goed afgehandeld. Verder prima

alleen helaas werd niet gebeld door bezorger dat de spullen geleverd zijn. hij had het wel doorgegeven aan de receptie dat hij gebeld had?

Goed geholpen en bestelling snel geleverd

Zie bovenstaande

Bedrijfsgegevens

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge

+31(0)6 46 63 45 34

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.