Hier blijft ik

Duidelijke site, makkelijk bestellen en voor een uitstekende prijs. Vlotte bezorging. Dit was voor ons de tweede keer dat we een bestelling deden. Kortom hier blijft ik bestellen.

Prettige en snelle levering

De samenwerking was prettig en kwam goed over.

Altijd goed

Meerdere keren besteld voor ons restaurant. Het brede assortiment, de scherpe prijzen en het gebruiksgemak van de website zijn de reden dat wij hier bestellen.

Goed product

Goed product en snel geleverd

Duidelijke website om spullen voor je zaak te bestellen. Wat erop staat wordt waargemaakt, levering binnen 1-3 werkdagen. Netjes hoor, enige puntje van verbetering, de doos met goederen was niet opgevuld met luchtkussens of proppen papier, wel zat er netjes tape op van BREEKBAAR, maar zoals een pakketdienst ermee omgaat, zou het misschien toch niet altijd heel aankomen.

snel geleverd mooie kwaliteit

1/4 pakket is geleverd bij afhaalpunt postnl gebeld is snel en goed afgehandeld. Verder prima

alleen helaas werd niet gebeld door bezorger dat de spullen geleverd zijn. hij had het wel doorgegeven aan de receptie dat hij gebeld had?

Goed geholpen en bestelling snel geleverd

Zie bovenstaande

Gewoon goed

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Mooie prijs & kwaliteit

Bezorging was ook snel & de spullen waren goed ingepakt.

Hier gaan wij zeker nog eens bestellen

Snelle bezorging en pakket is zoals verwacht, accurate track en trace.

geweldig

probleem oplossend de adviezen van de dames zijn goud waard

Super service, er klantvriendelijk en snelle levering tegen goede prijzen. Echt betrouwbare leverancier

Misschien zou een optie voor avond levering/ bezorgmoment wel handig zijn voor horeca klanten.

Prima toiletlpapier

bevalt uitstekend al regelmatig besteld snelle levering!

Mooi product en super snelle levering

Mooi product en super snelle levering

Gewoon netjes

Alles was goed in orde.

Beste prijs

Beste prijs van heel internet. Snelle levering.

goede en snelle levering

Neutraal

Ik zocht online op vier laag toiletpapier Toen het bij mij thuiskwam bleek het dat jullie maar twee laags hebben en dat staat niet op jullie site

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Wanneer u een zoekopdracht uitvoert, is het belangrijk goed te controleren of de resultaten overeenkomen met wat u zocht. Page toiletpapier is 2-laags. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Hygienepapier is een prima bedrijf. Ze werken met Post.nl wat heel vervelend is. Tot op heden geen enkele levering thuis afgeleverd gekregen, terwijl we gewoon thuis zijn. Andere leverancier zoeken Hygienepapier!

Goedemiddag, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. We hebben het contract met PostNL opgezegd, en leveren vanaf heden alleen met DPD. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Snel het juiste geleverd

Het papier is verder goed

De rollen zijn echt dun ik bedoel de aantal meters ik had de rol iets dikker verwacht, maar verder voldoet die aan alle wensen.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge