Fijn.bedrijf

Goede kwaliteit, snelle bezorging. Nette prijzen

Goede kwalitiet met goede prijzen.

We zijn vaste klanten al 4 jaar van deze bedrijf. Wij gebruiken bijna 4 jaar handschonen en papieren van ze. De producten zijn met hoge kwaliteit en lage prijzen. We zijn heel tevreden en aanbevolen het op alle consumeren.

Mooie prijs en levering volgens afspraak

Levering maar wel netjes op tijd en voor een scherpe prijs!

Goedkoop en goede kwaliteit

Kwaliteit en prijs zijn top,snelle levering

Snelle levering van producten ,goede prijzen

Trage leveringstijd.

Papier kwaliteit van de onderzoekstafel rollen van 60 cm breed lijkt minder te zijn dan vorige keren. Daarnaast 4 dagen moeten wachten op mojn bestelling. Is niet meer van deze tijd.

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Vervelend op te lezen dat uw bestelling niet aan de verwachte kwaliteit voldoet. Mocht u hier problemen mee ervaren, kunt u altijd contact met ons opnemen via onze klantenservice. Wij verzenden onze bestellingen binnen 1-3 werkdagen, dus het is op tijd bij u geleverd. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Geweldig!!

Zeer goed blijf Zo door gaan!!!

Snelle service en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Vier vuilnisbakken besteld en geleverd gekregen. Alles netjes verlopen echter bij levering blijkt de verpakking van een van de vuilnisbakken erg nat en wijkt de kleur van een van de vuilnisbakken af van de overige drie.

Bestelling nog niet bezorgd

Helaas heb ik mijn bestelling nog niet binnen. Het adres waar op de bestelling bezorgd moet worden is: K. Stedehouder Oude Bovendijk 282 3046 NM Rotterdam

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Uw pakket is nog onderweg omdat u een ander adres opgegeven had als hierboven vermeldt. Ik ga dit zo aan de bezorgdienst doorgeven en hopelijk wordt het zo snel mogelijk uitgeleverd. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Goede en snelle levering

Duidelijke website, scherpe prijzen en snel geleverd.

Goede betrouwbare webshop.

Goede producten, kwaliteit en prijs Goede communicatie met de klant en neemt de klant serieus

Goed dank wel

Snelle levering en produkt is zoals besteld.

snelle levering en kwaliteit

Dit was mijn eerste bestelling en ik ben heel erg verrast. De producten zijn van zeer goede kwaliteit en de service is ook heel goed. Dankjewel

goed van levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Precies dat wat ik al beschrijf in de titel

Prachtig op tijd

Snel en professioneel

Snelle reactie, ook bij vragen wordt het snel en adequaat opgepakt.

voldoende

Artikelen zijn goed, alleen jammer dat je als school niet op rekening kan bestellen. Verder is het een langere levertijd.

goede prijs snelle levering

goede prijs, snelle levering, uitstekend

Prima product zoals omschreven

Makkelijke website, makkelijk te bestellen en redelijk snelle levertijd.

matig

De pallets beter inpakken. hebben duur spul gekocht dan verwachten wij ook een fatsoenlijke ingepakte palet

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Wij hebben een speciaal apparaat die de pallets inwikkelen met folie en onze logistieke afdeling controleerd of alles goed de deur uit gaat. Helaas gebeurt er tijdens transport ook genoeg waardoor het kan beschadigen. De folie is er juist om uw artikelen te beschermen. Mochten er artikelen beschadigd zijn kunt u contact met ons opnemen om te kijken wat we als oplossing kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Bedrijfsgegevens

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge

+31(0)6 46 63 45 34

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.