Uitstekende snelle levering

Zie hierboven

Ondeugdelijke levering

Diverse artikelen zijn beschadigd ontvangen. Waarschijnlijk is dat tijdens het transport gebeurd maar het was ook niet deugdelijk verpakt.

Goedkoop & kwaliteit maar duurt langer dan verwacht

Goedkope inkoop en waar voor je geld, dat is een groot voordeel. Ik heb niks van de ''lange levertijd-merken'' besteld maar toch was de levertijd langer dan 3 werkdagen... Hoewel de zeep wel binnen 3 dagen is bezorgd, kwam het toiletpapier pas na een week binnen. Volgende keer bestel ik ruim op tijd!

Goede levering

conform afspraak

top

goed bedrijf

Mijn ervaring is dat ze goed met de klant meedenken en doen wat ze zeggen. Gr Arnold

Top site

Top site, snel en makkelijk kunnen vinden wat ik moest hebben. En voor een mooie prijs. Prijs kwaliteit verhouding super.

alles ok

een beetjes moeilijk om het juiste product te vinden

Gewoon in 1 woord top

Snel en goed ga zo door.

Kwaliteitsproducten, snelle levering en beste prijs

6 dozen blauwe dunne nitril beschermende handschoenen besteld Xl en L, prima pasvorm en levering binnen 3 dagen. Top!

Support en service prima ingevuld.

Geen onnodige discussie maar behulpzaam. Communicatie persoonlijk.

Bestelling werd helaas pas na 3 weken geleverd

bestelling werd helaas pas na 3 weken geleverd

Geeft niet echt vertrouwen

Na het plaatsen van onze bestelling bleef het stil. Maar op de site stond binnen 2 tot 3 werkdagen verstuurd. Dus na 3 dagen maar even de telefoon gepakt. Beetje stuurs werden we te woord gestaan dat iets niet op voorraad was. Wanneer we het dan zouden ontvangen? Aanstaande donderdag. Uiteindelijk kwam het op vrijdag (ruim een week later). Ons advies: als je niet kunt waarmaken wat je belooft dan moet je minder beloven. Of anders pro-actief communiceren met je klanten.

Goede prijzen, snelle levering

Goede geprijsd, snel geleverd en goed verpakt

Werkt goed!

Bestelling en bezorging werkt goed en ook de handzeep is goed spul! Wel veel mailtjes gehad voor 1 bestelling te communiceren

geweldig

Zoals een goede webshop het behoort te doen

zeer goed

Snel besteld en keurig geleverd

Snel besteld en keurig geleverd. Goede prijzen en de telefonische bereikbaarheid van de klantenservice is goed. Alleen een verzoekje om de bestelling wat sneller te versturen lukte niet i.v.m. onderbezetting en ziekte van het personeel. Op zich alle begrip voor maar het kost jullie wel 1 ster ;-)

Goede producten lange levering

De producten zijn goed duurde alleen erg lang voordat het binnen was. Heb al eerder besteld en toen kwam het binnen 2 dagen en nu 14 dagen.

klantenservice heel goed, sommige producten iets minder

ik wilde na jaren lang de midi handdoekrollen te hebben gekocht bij hygienepapier naar een iets steviger papieren rol en ben in de keuze daarvoor heel goed geholpen door de klantenservice. daar ben ik blij mee. ik denk dat ik haar ook meer advies had moeten vragen over de keukenrollen want die heb ik zelf uitgezocht op hun site en de kwaliteit valt heel erg tegen. het is zo dun dat je wel 2 a 3 velletjes moet gebruiken om hetzelfde effect te krijgen als bv een huismerk keukenrol van jumbo. kortom bel altijd de klantenservice wanneer je meer wilt weten over een product!

Zoals beloofd, snelle levering!

Levering top. mag wat sneller :)

Allemaal super, maar in de tijd van snelle leveringen zou het sneller mogen alhoewel dat eigenlijk alleen maar aan mezelf ligt. kan ook eerder bestellen :)

Goede service en prijzen.

Goede service en prijzen.

Om te huilen

Nooit meer zal ik hier een bestelling plaatsen. We versturen binnen 1-3 dagen. Op 5 september een bestelling geplaats, uitgaande van deze levertijd. Geen mail met het is druk of houd rekening met langere levertijd. Na mailcontact gingen ze echt hun best doen nou dat is ook al weer 3 dagen geleden en nog geen bericht van verzending, waarna het nog eens 3 dagen kan duren. Met het gebrek aan fatsoenlijke communicatie en de belachelijke reacties per email, maken dat ik wel klaar ben met hygienepapier. Zonde.

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Bij vragen een goed advies.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge