Super snelle levering

Alsook dewelke correct is dankzij het artikelnummer. Gelukkig was ik die dag(zaterdag) nog thuis. Maar alles licht goed in stock!

Snelle levering! Producten zijn van goede kwaliteit

Alles snel geleverd, goede producten.

Correct, snelle levering en kwaliteit.

Duidelijke site . Snelle levering

snel en goede levering

snel en goede levering

Vlot verloop!

Vlot verloop

Prijs/kwaliteit Snelle levering

trage levering

Het heeft een volle week geduurd voor ik mijn bestelling thuiskreeg vind ik wel lang als ze beloven van 1 tot 3 dagen !!

Efficiënt !

Overzichtelijke site-vlotte opvolging-perfecte leveringservice

perfect geleverd en snel

perfect geleverd en snel.

enkel de comnnucatie met de transporteur kon beter

ik zal er nog kopen

Perfect product

Was al jaren aan het sukkelen met een verstopping bu op 1 dag in orde

alles verliep goed

Ik heb al verschillende keren bestelt en ik mag nog altijd niet klagen.

Degelijke artikels - goed verpakt - vlotte levering. Kortom, zoals het hoort

Producten voldoen aan de gestelde verwachtingen

Super blij

Heel goe.

Heel snelle service

Mijn bestelling die ik geplaatst had, was heel snel geleverd.

dubbel

Ondanks snelle en conform afspraken levering, (5 sterren) toch maar twee sterren want levering kaduuk: één fles industriële ontstopper was niet goed afgesloten, waardoor de vloeistof de verpakking heeft aangetast. Er werden daardoor brandwonden veroorzaakt bij de medewerker die de levering in ontvangst heeft genomen en de verpakking heeft geopend. Ik kan alleen maar vaststellen dat gevaarlijke producten onvoldoende beschermd worden vervoerd en afgeleverd.

Goedemiddag, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Wij kunnen helaas geen bericht van u vinden dat u deze klacht bij ons heeft gemeld. U kunt dit natuurlijk altijd doen zodat we u een oplossing kunnen bieden. Mocht u hier nog actie op willen ondernemen dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Correcte prijzen

Interessante prijzen Vlotte levering. Voor kleine scholen zou het fijn zijn moest de betaling op factuur voor kleinere bedragen al kunnen.

Producten werden kort na bestelling geleverd

super

super tevreden

zeer vlotte service

alles verloopt prima

Leveringen op ontvangen

heel goed

goede prijs kwaliteit ,snelle verzending

Duidelijke webshop, correcte prijzen en snelle levering.