Super mooi gedaan wij zijn erg tevreden

Afwerking heel mooi

Online gordijnen op maat bestellen....toch wel een risico! Maar het resultaat is geweldig! Super mooie gordijnen.

Top ervaring

Van kleur staaltjes voor de keuze naar snelle en correcte levering en direct ophangen. Helemaal top

Prima levering tevens goede service. Ik had de verkeerde maten doorgegeven. En gelijk contact gezocht. En de goede maten doorgegeven. Prima opgelost door Gordijn24 . Goede service

Prachtige kwaliteit gordijnen voor een goede prijs. Ik ben erg tevreden

Prima, mooie gordijnen en op tijd

Netjes levering conform afgesproken termijn, goede informatie vooraf.

Mooie stof Netjes gemaakt, Voor weinig geld

Mooie kwaliteit, snelle levering

Precies op maat, mooi afgewerkt. Enorm tevreden met de service en kwaliteit.

Hele mooi gordijnen

Supper mooi

Heel tevreden

Website is overzichterlijk, goede meetinstructies, snel staaltjes thuisbezorgd. Op de hoogte gehouden van de status van de gordijnen en vlot en keurig geleverd. Mooi kwalitatieve gordijnen. Heel tevreden.

Goede prijs kwaliteit verhouding!

We hebben de max cosy gordijnen opnieuw besteld voor een andere kamer, prima verduistering!

Helemaal super

Alles naar wens,eindelijk een bedrijf die iets waarmaakt. Beter zelfs

Mijn gordijnen kwamen mooi verpakt aan. Heel netjes afgewerkt. Ik ben er heel blij mee

Perfecte service en kwaliteit!

Jullie doen wat jullie beloven!

Super gordijnen

De gordijnen passen heel mooi. Precies op maar en hangen erg mooi.

Goede ervaring!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Goede online ondersteuning, en mooi product geleverd

Gedegen en professioneel kundig advies, en tijdige levering van mooi product.

Prachtige gordijnen !

Fijne stof en ze hangen netjes . Ik had 8 meter nodig dus vond het best spannend om ze over de post, op maat te bestellen. Maar ik heb er geen spijt van .

Uitstekend service!

Top prijs, top service en top quality

Mooie gordijnen tegen schappelijke prijs

Gewoon goed. Had achteraf misschien toch liever warmtewerende gordijnen gehad. Maar ja dat prijs verschil was groot en ik wist niet goed hoe effectief die zouden zijn.

Wat een fijne 1e kennismaking!

Vanaf het allereerste contact t/m de aflevering, in één woord: geweldig!! Zorgvuldig naaiwerk, perfect op maat, keurig op tijd klaar en daarna binnen een dag geleverd. Heel mooie inbetweens, fijne communicatie, prijs/kwaliteit bijzonder goed!

Uitstekende gordijnen voor prima prijs.

Nu voor 2e keer bestelling geplaatst. En ook nu weer snel onze mooie nieuwe gordijnen ontvangen. Keurig gemaakt.

Gordijnen waren er snel en zijn heel mooi ben echt blij ermee

Duidelijke communicatie, goede prijs/kwaliteit en een mooi eindresultaat!

Over Gordijn24

Gordijnen op maat hoeven echt niet duur te zijn. Dat laten wij wel zien met Gordijn24. Heb je al eens een gordijn berekend? Dit kan gemakkelijk in onze bestelmodule. Zo zie je gelijk dat we het echt menen, als we zeggen dat je onze gordijnen nergens goedkoper vindt. Doordat wij zelf de controle hebben over het hele proces, kunnen wij de gordijnen goedkoop en snel bij jou thuis krijgen. En wist je dat onze gordijnen op maat gemaakt worden in Nederland? Dat is uniek! Wij zijn hier heel trots op.