Uitstekend service!

Top prijs, top service en top quality

Mooie gordijnen tegen schappelijke prijs

Gewoon goed. Had achteraf misschien toch liever warmtewerende gordijnen gehad. Maar ja dat prijs verschil was groot en ik wist niet goed hoe effectief die zouden zijn.

Wat een fijne 1e kennismaking!

Vanaf het allereerste contact t/m de aflevering, in één woord: geweldig!! Zorgvuldig naaiwerk, perfect op maat, keurig op tijd klaar en daarna binnen een dag geleverd. Heel mooie inbetweens, fijne communicatie, prijs/kwaliteit bijzonder goed!

Uitstekende gordijnen voor prima prijs.

Nu voor 2e keer bestelling geplaatst. En ook nu weer snel onze mooie nieuwe gordijnen ontvangen. Keurig gemaakt.

Gordijnen waren er snel en zijn heel mooi ben echt blij ermee

Duidelijke communicatie, goede prijs/kwaliteit en een mooi eindresultaat!

Nette en snelle levering

Het bestellen via de site gaat makkelijk. De gordijnen zijn snel geleverd (binnen 10 werkdagen). Zijn netjes afgewerkt en voldoen helemaal aan onze verwachtingen En dat voor een schappelijke prijs

Goede, vriendelijke dienstverlening.

Mijn ervaring met Gordijn24 is heel positief. Je wordt heel vriendelijk te woord gestaan en krijgt goede, uitgebreide antwoorden.

Super mooie gordijnen!

Makkelijk te meten en snelle service. Mooi afgewerkt.

Mooie kwaliteit Gordijnen en prima service

Al meerdere keren Gordijnen besteld. Kwaliteit prima en goede service. Top!

Blij met het resultaat

Eerste keer dat we online gordijnen besteld hebben. Het is wel een aanrader om vooraf een paar stofstaaltjes te bestellen om de stof en kleur in je interieur te kunnen zien. De meetinstructies waren duidelijk en het bestelproces verliep vrij eenvoudig. De gordijnen waren binnen de aangegeven levertermijn binnen en dat was heel snel, zeker vergeleken bij een aantal andere leveranciers. Ook de prijs was een stuk gunstiger dan bij andere aanbieders. We zijn heel blij met het resultaat. De gordijnen passen perfect en de kleur, kwaliteit en afwerking is erg goed. Via de chat hadden we advies gekregen over de keuze voor (al dan niet) verduisterende voeringsstof voor de gordijnen voor de slaapkamer en ook daar zijn we heel tevreden over.

Meer dan tevreden

Al vaker online gordijnen gekocht bij verschillende aanbieders. Dit was de eerste keer bij Gordijn24. Meer dan tevreden! Supersnelle levertijd, zeer scherp geprijsd en verrast door de kwaliteit vd stof en het naaiwerk.

Fantastisch !

Zeer goede afwerking !

Mooie gordijnen vlot gemaakt

Voldoet aan de verwachtingen. Mooi genaaid met een verduister gordijn er tegenaan

Goede kleur, maar de naden zijn een beetje scheef

Goede, fijne communicatie. Kleur ook goed en precies zoals op de samples. Wel viel het mij op dat er best wel wat naden scheef lopen. Dat zie je vooral als de gordijnen dicht hangen.

Hoi Anoek, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je met de communicatie en kleur van de gordijnen zelf tevreden bent! Minder fijn om te horen dat je niet tevreden bent over hoe de naden van de gordijnen lopen. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je ook tevreden bent met de afwerking van het gordijn. Als je niet tevreden bent met hoe de gordijnen eruit zien, kan je ons altijd mailen naar [email protected]. Als je dan ook meteen foto’s van het probleem erbij wilt voegen? Dan kijken wij graag met je mee! Vriendelijke groeten, Team Gordijn24

Makkelijk besteld, snel bezorgd!

Heel makkelijk te bestellen via de website. Wel eerste even 3 keer goed meten natuurlijk. Na het bestellen wordt je heel goed op de hoogte gehouden en worden je gordijnen heel snel bezorgd. Super ervaring!!

Prachtige gordijnen

Zoals verwacht zijn de gordijnen weer prachtig Snelle levering en goed verpakt.

Simpelweg perfect. Eerst stofstaaltjes toegestuurd gekregen; ik was verkocht door de stoffen. Een paar vragen gesteld, die meteen en duidelijk werden beantwoord. Vervolgens kon ik zelf een moment van bezorging aangeven; heel fijn voor de werkende mens. Omdat gordijnen niet goedkoop zijn, was het spannend om het resultaat te bezien - en het is echt perfect! Goed naaiwerk, kleuren precies zoals voorgesteld en gewoon ontzettend mooie gordijnen. Ik heb er echt niets op aan te merken. Bedankt gordijn24!

Simpel, snel en goede P/K

Vooral te spreken over het gemak waarmee je opmaat gemaakte jaloezieën kan bestellen. Hiernaast vind ik het eindproduct een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Levertijden ook helemaal prima, zeker in vergelijking met andere partijen.

Mooi!

Altijd spannend, maar prachtige gordijnen! Heel blij mee.

Gordijnstaaltjes besteld en mijn gordijnen besteld. Ze zien er mooi uit

Top gordijnen!

Heel fijn om verschillende stoffen van tevoren thuis te kunnen zien en vergelijken. De gordijnen zijn vervolgens makkelijk te bestellen en worden snel geleverd. Ze hangen precies zoals ik bedacht had. Heel erg blij mee!

Enrom efficient en mooier dan verwacht

De website was heel duidelijk, en de uitleg over de juiste metingen doen was ook heel handig. De gordijnen kwamen veel sneller dan verwacht aan en ze zijn heel mooi afgewerkt. Ik wist niet hoe verduistrrend cozy beige zou zijn, maar het is wel heel goed, ook zonder voering. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

mooi gemaakt , keurig bezorgd , volgende keer eerst staal opvragen.

netjes genaaid , mooi afgewerkt. je kunt ze zo ophangen en met hoogte verstelling van de haak keurig uitlijnen. kwaliteit van het totaal beter dan de voorgaande leverancier.

Makkelijk bepaald, goede communicatie en prima kwaliteit en levering.

Zie hierboven.

Over Gordijn24

Gordijnen op maat hoeven echt niet duur te zijn. Dat laten wij wel zien met Gordijn24. Heb je al eens een gordijn berekend? Dit kan gemakkelijk in onze bestelmodule. Zo zie je gelijk dat we het echt menen, als we zeggen dat je onze gordijnen nergens goedkoper vindt. Doordat wij zelf de controle hebben over het hele proces, kunnen wij de gordijnen goedkoop en snel bij jou thuis krijgen. En wist je dat onze gordijnen op maat gemaakt worden in Nederland? Dat is uniek! Wij zijn hier heel trots op.