Super goed van A tot Z

Dit was de 2e keer dat ik bestelde en alles was weer super in orde. Mooie gordijnen, maten goed en snelle levering. De 3e keer zal zeker niet lang duren, want nu is de slaapkamer aan de buurt. Vanwege kleine inkomsten moet ik het in etapes doen en ook het achteraf betalen via Klarna geef mij de ruimte Om deze gordijnen aan te schaffen. Een prima combie.

Very good material quick delivery

I’m quite happy with the price and quality of the cortains.

Correcte afwerking en correcte levering

Oké is

Super, zeer aan te bevelen.

Voor de 2e keer gordijnen besteld en weer peefect en lekker snel geleverd.

Goede kwaliteit snelle levering

Snelke levering netjes gemaakt zeer tevreden

Top gordijnen!

Eerst stalen besteld en aan de hand daarvan een keuze gemaakt. Met de duidelijke uitleg hoe te meten, de maten opgenomen en vervolgens besteld! Binnen 10 werkdagen had ik ze binnen en ze hangen prachtig!!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit conform afspraak

Zeer tevreden met alles

Ik heb verschillende gordijnen voor het hele appartement besteld. Dankzij de gratis stofstalen kon ik makkelijk een keuze maken. Het resultaat ziet er prachtig uit. Mooie stoffen, snel geleverd en niet duur.

Blind gekocht en aangenaam verrast!

Ik was op zoek naar zwarte inbetweens en poe, wat ben ik blij dat ik op deze website uitkwam. In de chat op de website kreeg ik (zelfs in het weekend) goede informatie. Heb de gok gewaagd en zonder staaltje aan te vragen de inbetweens besteld. Supersnelle levering, binnen negen dagen had ik de gordijnen in huis. Ze zijn mooier dan op het plaatje, hangen prachtig en de kwaliteit van de stof is zeer goed. Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan oké. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

goede service en kwaliteit

Goede stof, fijn om staaltjes gratis te kunnen bestellen. Goede informatie vooraf, met snelle respons van de klantenservice. Achteraf ook goede service.

Hele mooie gordijnen.

Na het het ontvangen van een paar staaltjes onze keuze gemaakt. Ben er heel mooi. Snelle levering en ze hangen prachtig.

Keurig op tijd geleverd,netjes verpakt bezorgd.De gordijnen hangen perfect Zou het zeker aanraden voor iedereen. Zeer tevreden dus

Mooie gordijnen en prettige service via chat

Ik heb denk ik wel 20 stofstalen besteld die allemaal gratis toegestuurd werden. Daarmee kon ik thuis rustig een stof kiezen. Bij het opmeten had ik een paar vragen die via de chat heel zorgvuldig en vriendelijk werden beantwoord. Vervolgens online besteld en zoals beloofd binnen 10 dagen geleverd. Alleen nog opgehangen en klaar. Superfijne winkel!

Supergoede service, mooie inbetweens en goed geholpen door Joy

Snelle levering en mooie gordijnen

Van eerste chatgesprek tot eindresultaat: top

Na een oriëntatie op internet uitgekomen bij Gordijn24. Eerst stalen aangevraagd voor een overgordijn en vervolgens hieruit een keuze gemaakt. Na goed geholpen te zijn bij het meten bestelling geplaatst en zoals aangegeven keurig ontvangen binnen 10 werkdagen. Vervolgens gordijnen ontvangen en deze waren netjes afgewerkt en zoals aangegeven uit één (groot) stuk. Ondertussen een nieuwe bestelling geplaatst. Aanrader!

Alles klopt

Goede duidelijke website, makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Product zoals omschreven.

Gordijnen hadden wat mij betreft ietsje langer kunnen zijn.

Hoi Susan, Bedankt voor je mooie cijfer! De gordijnen horen exact de hoogte te hebben die is besteld. Is dit niet het geval? Dan kan je gerust contact met ons opnemen voor een oplossing. Anders zou je ook altijd nog kunnen kijken of je de gordijnen wat kan laten zakken met de verstelbare haakjes die in het gordijn zitten. Hier kan je nog wat mee spelen wat betreft de hoogte. Mocht je hier vragen over hebben, dan horen we dat graag van je. Vriendelijke groeten, Team Gordijn24

Mooie gordijnen op maat

Gordijnen zijn precies zoals je ze wilt hebben ,mooi op maat gemaakt en prachtige stof

Snelle en nette levering

Na het uitzoeken via een proefstaal, ging het uitzoeken en samenstellen van de gordijnen perfect via de website. Binnen 14 dagen hadden we ze netjes geleverd in huis.

Snelle services, mooie gordijnen. Ook vooraf een proefstaaltje krijgen is fantastisch.

De gordijnen waren netjes binnen de 10 dagen afgeleverd! Toen ik de doos open deed was de kleur precies hetzelfde als de staal. Alles was netjes afgewerkt en de plooien zagen er heel mooi uit! Al met al heel blij met mijn gordijnen voor de prijs die ik heb betaald.

Zoals besteld, prachtige kwaliteit en snelle levering!

De gratis geleverde staaltjes lieten ons toe de juiste keuze te maken!

Ontvangen wat ik heb besteld.

Super & (super) snel geleverd

Product: verduistergordijn Opal Linde Ik was op zoek naar een snelle levering voor op maat gemaakte gordijnen die ook goed betaalbaar waren. Het was een gokje om ze online te bestellen op basis van een foto. Het zijn dikke gordijnen van hoge kwaliteit. Ze zijn mooi afgewerkt. De stof glans meer dan ik had verwacht op basis van de foto. De gordijnen verduisteren goed. Conclusie: Ik ben er blij mee!

Over Gordijn24

Gordijnen op maat hoeven echt niet duur te zijn. Dat laten wij wel zien met Gordijn24. Heb je al eens een gordijn berekend? Dit kan gemakkelijk in onze bestelmodule. Zo zie je gelijk dat we het echt menen, als we zeggen dat je onze gordijnen nergens goedkoper vindt. Doordat wij zelf de controle hebben over het hele proces, kunnen wij de gordijnen goedkoop en snel bij jou thuis krijgen. En wist je dat onze gordijnen op maat gemaakt worden in Nederland? Dat is uniek! Wij zijn hier heel trots op.