Prachtige kwaliteit, lage prijs, ben enorm tevreden!

Kreeg eerste instantie 4 mooie duidelijke staaltjes thuisgestuurd. Binnen 2 weken n bestelling had i de gordijnen al in huis. Heel mooi kreukloos verpakt. Heel mooie kwaliteit, heel netjes afgewerkt. Ze hangen prachtig! We zijn er heel erg blij mee. En dat voor een zeer lage prijs! Kan het iedereen aanraden.

Goeie duidelijke site en prima resultaat, exact geleverd wat ik heb besteld

Goed goede meet instructies

X

Goedkoop, snel, prima kwaliteit

Mooie gordijnen

Boven verwachting! Mooie dikke gordijen voor een mooie prijs. Het is netjes geleverd en een ontzettend snellere levering. Dik tevreden!

Wederom super

Dit is de 2e keer dat ik hier gordijnen heb besteld en het is weer super en zelfs sneller geleverd dan aangegeven.

Prima gemmakt

Zeer vlotte levering, en mooi gemaakt

Ik bestel al mijn gordijnen hier, top kwaliteit.

Prachtige inbetweens, supersnel geleverd.

mooi, snel geleverd en niet duur

mooi, snel geleverd en niet duur

Keurig op tijd verzonden en netjes verpakt.

Keurig op tijd verzonden en netjes verpakt.

Prima gordijnen en snel geleverd

De gordijnen zijn netjes gemaakt. Aan te bevelen!

Het begint al met de gratis stalen wat het bestellen ontzettend fijn maakt. Ik wilde inbetweens met overgordijnen en zo kon ik een mooie keus maken. Na het bestellen had ik de gordijnen binnen 8 werkdagen binnen. Wat hangen ze mooi, ontzettend blij met de prijs/kwaliteit van de gordijnen.

Prima service komen afspraken na.

Contact gehad via de chat op de website van gordijn24. Goede advies gehad en geleverd binnen de aangegeven tijd. Kortom een aanrader.

Goedkope gordijnen, maar zeker harstikke mooi. Perfect op maat gemaakt.

prima!

De gordijnen heb ik ingemeten volgens de nauwkeurige aanwijzingen op de website van Gordijn24.nl. Snel en keurig heb ik de bestelling ontvangen. Mooie gordijnen met snelheden. Mooie verduisterende gladde stof, die weinig vuil en stof zal aannemen. Ruime keuze in opties. Tevreden klant.

Het gordijn is weer helemaal geweldig. Al voor de 2e keer hier besteld. Keurig op maat, goed verpakt en onvoorstelbaar snel klaar! Zelfs in de vakantie. Happy!!!!

Verduistering, kleur, afmetingen, levertijd, levering... alles was perfect

Geweldig en professioneel en resultaat is super mooi

Online voor het eerst in 30 jaar vitrage en overgordijnen besteld . Makkelijk en overzichtelijk daarna telefonisch overleg gehad met Simone, wat een geweldig mens die meedenkt en alles goed heeft geregeld. Ik heb nu alleen nog rails bij nodig voor 1 kamer . Dat komt vast ook goed. Ik ben echt heel tevreden.

Super tevreden

Zeer tevreden, mooie gordijnen , zeer mooi afgewerkt , goede snelle service

Niets op aan te merken!

Mooi gemaakt en snel geleverd! Top!

Mooie gordijnen, snelle levering.

Mooie gordijnen goede service

De gordijnen zijn mooi en voor een goede prijs. Wijzigingen in de maat konden nog worden doorgegeven en er is goed contact met de klantenservice. Ik zou het aanraden!

Net te kort.....

Gordijnen zijn zelf zijn erg mooi en verduisteren optimaal ( met voering) Ook zijn ze netjes afgewerkt. Bij de meet instructie staat dat je 2 cm van de hoogte moet doen.... jammer nu komt er toch teveel licht onder de gordijnen door.....beetje teleurgesteld. Bij het voeren van de gordijnen neemt de stof ook nog iets op. Mss bij gevoerde gordijnen de tip om er 2 cm af te halen achterwege laten?

Hoi Heleen, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je met de afwerking en verduistering van de gordijn zelf tevreden mee bent! Wij hebben inderdaad bij de meetinstructies staan om 2 cm van de hoogte af te halen. Wij adviseren dit alleen wanneer je wilt dat de gordijnen vrij boven de grond komen te hangen. Hierdoor raken ze grond niet aan en ontstaat er dus inderdaad een kiertje onder aan de gordijnen. Vervelend dat dit voor de verwarring heeft gezorgd waardoor het leek dat wij adviseren dat er standaard 2 cm af gehaald moet worden. Ik kan de tekst opnieuw bekijken en aanpassen zodat hier in de toekomst geen verwarring over zou kunnen ontstaan! Vriendelijke groeten, Teamgordijn24

Over Gordijn24

Gordijnen op maat hoeven echt niet duur te zijn. Dat laten wij wel zien met Gordijn24. Heb je al eens een gordijn berekend? Dit kan gemakkelijk in onze bestelmodule. Zo zie je gelijk dat we het echt menen, als we zeggen dat je onze gordijnen nergens goedkoper vindt. Doordat wij zelf de controle hebben over het hele proces, kunnen wij de gordijnen goedkoop en snel bij jou thuis krijgen. En wist je dat onze gordijnen op maat gemaakt worden in Nederland? Dat is uniek! Wij zijn hier heel trots op.