Mooi gemaakt en snel

Gebruiksvriendelijke website en zeer snelle levering. Zeer tevreden met het eindresultaat.

Perfect de service en kwaliteit. Silvana

Mooi gordijn voor een mooie prijs.

Ruim voldoende keuze , netjes gemaakt, en niet te lang op gewacht wat ook wel erg fijn is.

Goede prijs kwaliteit!

Ben erg tevreden over het totale pakket. Gordijnen zien er goed uit en prijs is meer dan in orde

Goed en keurig geleverd

Prima ervaring met dit bedrijf. Aantal keren wat kleurstalen aangevraagd deze werden keurig toegestuurd. De levering was netjes verpakt en voor maatwerk gordijnen een hele nette levertijd.

Netjes op tijd. En super mooi gemaakt. Prijs kwaliteit is prima. Echte aanrader

Mooie stof mooi gemaakt

Na veel stofjes besteld te hebben bij verschillende websites ging mijn keuze naar gordijn 24. Mooie stoffen veel kleurkeuze en een goede prijs. En snelle levering.

Gekregen wat ik heb besteld.

Mooie gordijnen, mooie stof en heb doormiddel van proefstalen de juiste keuze gemaakt. :)

Makkelijke bestellingstool, vlotte en correcte levering

Makkelijke bestellingstool, vlotte en correcte levering

Strakke gordijnen

Prima bedrijf, komen hun afspraken na. Reageren supersnel op mailtjes en leveren zeer snel. Gordijnen zijn van goede kwaliteit en netjes afgewerkt. Duidelijke info op de site over inmeten. Een aanrader!

Goed op maat, snel geleverd

Bestellen was eenvoudig en binnen 10 dagen hadden we de gordijnen in huis.

Prachtige gordijnen voor super prijs

we zijn erg blij met onze gordijnen. de stoffen zijn prachtig en de prijs was erg goed.

Super service en levering

Super service en levering

Goed verzorgd

Mooie gordijnen

Goede communicatie over de voortgang, snelle levering, keurig verpakt. Mooie gordijnen, netjes gemaakt.

Keurig aangeleverd

Ik ben dik te reden de vitrage is keurig aangeleverd.

We zijn heel tevreden over de gordijnen.

De levering was snel, kwaliteit prima en de prijs goed.

Snel en mooi

Snelle levering en de gordijnen zien er prachtig uit.

Zeer mooie gordijnen voor een kleine prijs

Alles was gewoon goed, stof prachtig en precies op maat gemaakt

Zijn er nog niet

Helaas ze hangen nog niet mijn nieuwe huis is uitgelopen als ze hangen laat ik het u weten en stuur en stuur u een foto (keurig genaaid)

Snelle service en super gordijnen!

We zijn echt blij met de gordijnen. Dit is al onze tweede bestelling. Monsters kwamen ook suuuper snel.

Goede keus

Het is een goede beslissing geweest om met gordijn24 mijn nieuwe gordijnen te realiseren. Na de vlotte service met kleurstalen werden de gordijnen in 2 weken geleverd, naar tevredenheid.

Boven verwachting !!

Wij hebben verduisterende gordijnen bij Gordijn24 besteld. De bestelling via de website was gemakkelijk met duidelijke (meet) instructies. De levertijd was volgens verwachting. Tot slot is de kwaliteit en afwerking uitstekend. Een echte aanrader !!!

Super!!

Inbetweens besteld voor mijn nieuwe woning en ben er heel blij mee! Zijn heel mooi gemaakt, snelle levering en een heel goed contact gehad met de klantenservice vooraf. Ik had wat vragen die heel vriendelijk en vlot zijn beantwoord.

Goed verzorgt.

Over Gordijn24

Gordijnen op maat hoeven echt niet duur te zijn. Dat laten wij wel zien met Gordijn24. Heb je al eens een gordijn berekend? Dit kan gemakkelijk in onze bestelmodule. Zo zie je gelijk dat we het echt menen, als we zeggen dat je onze gordijnen nergens goedkoper vindt. Doordat wij zelf de controle hebben over het hele proces, kunnen wij de gordijnen goedkoop en snel bij jou thuis krijgen. En wist je dat onze gordijnen op maat gemaakt worden in Nederland? Dat is uniek! Wij zijn hier heel trots op.