Verschillende stalen aangevraagd. Daar de juiste keus uit kunnen maken. Snelle levering ( eerder dan verwacht) keurige gordijnen, netjes op maat

Gordijnen zijn precies geleverd als afgesproken en passen precies. Zeer goede ervaring met Gordijn24.

Voor goedkope gordijnen met de juiste prijs/kwaliteit verhouding ben ik ontzettend tevreden. Het is ook heel fijn dat je gratis stofstaaltjes kunt aanvragen, zou ik ook zeker doen om te kijken of het past in huis en om te testen hoeveel licht het doorlaat. Ook fijn dat het in een plastic zak verpakt was, door de regen was het karton helemaal doorweekt. De gordijnen zaten gelukkig onbeschadigd in de zak. Het enige verbeterpunt wat ik heb zijn de afmetingen. Ik had de maten doorgegeven volgens de meet-instructies op de site die me werden aanbevolen. De gordijnen zijn nét breed genoeg. Persoonlijk had ik het prettiger gevonden als ze iets breder waren zodat ze niet helemaal uitgerekt zijn als ze dicht zijn en er aan de zijkanten daardoor meer licht vrijkomt.

Snel en goede prijs

Stalen waren er snel en de uiteindelijke gordijnen ook.

Mooie stoffen en goede afwerking

Wij zijn met een ander bedrijf een jaar bezig geweest om in ons nieuw appartement gordijnen te laten opmeten, maken en ophangen. Het was een verschrikking en moest tot 3 keer toe opnieuw gedaan worden. Na de 3e fiasco gestopt en op zoek gegaan naar een andere optie. Via Google Gordijn 24 gevonden en een aantal stalen besteld om daaruit een keuze te maken. Stalen hadden we de volgende dag en gordijnen hingen binnen 2 weken prachtig in de woonkamer voor nota bene veel minder geld dan voorheen. Helemaal top! Prachtige afwerking en goed vakmanschap. We raden Gordijn 24 een ieder aan.

Goede snelle levering, prima basiskwaliteit

We hebben gordijnen en vitrages besteld. We waren licht sceptisch wat betreft kwaliteit voor deze prijs, maar we waren toch positief verrast. Ook de levertijd was voor ons belangrijk: we moesten de gordijnen op redelijk korte termijn hebben. Dat liep allemaal gesmeerd.

Erg tevreden

Gordijnen vandaag binnengekregen en ik ben er erg blij mee! De kleur is goed, komt ook overeen met de sample. Erg blij met een partij die kosteloos samples levert.

Super geregeld, lage prijs, mooi product!

Makkelijk te meten door de duidelijke richtlijnen Mooi materiaal Laagste prijs Supersnel geleverd, sneller dan aangegeven Kortom, absolute aanrader.

Mooie gordijnen voor een mooie prijs.

Zelf alles even opgemeten. Navraag gedaan wat voor ophangsysteem erbij zat. Hier kregen we snel antwoord op. Na 10 werkdagen stond het pakketje al op de stoep. Hele mooie gordijnen van een goede kwaliteit helemaal top. Binnenkort nog een paar bestellen voor de andere kamers.

Geweldige service en mooie gordijnstof!

De gordijnen zijn helemaal naar verwachting en hangen perfect! Ben zeer tevreden.

Kwaliteit prijs is echt uitstekend!

Ik zou graag nog meer variatie zien. Maar overal ben ik extreem tevreden

Netjes en kvalitejt - super

Mooi product! Op tijd levering!

Perfect gordijnen!!

Super blij met de nieuwe gordijnen. Snel geleverd en goede kwaliteit.

Gewoon erg goed

kwaliteit en service is prima

Netjes en snel geleverd

De gordijnen zijn mooi en goed afgewerkt en de levering was ook volgens afspraak.

Prima gordijnen, goede prijs, zeer snelle levering

Heel nette gordijnen voor een eerlijke prijs en dan ook nog erg snel geleverd, wat wil je nog meer. Het enige nadeel vind ik het beoordelen van de kleuren. We waren tevreden met de kleur van alle gordijnen die we besteld hadden, maar geen kleur was zoals we op de website gezien hadden. Het mocht de pret niet drukken.

Prachtige gordijnen. Heel goed gemaakt en keurig verpakt.

Perfecte service.

Eerder ontvangen dan gezegd. Goede service. Makkelijk te bestellen op Internet. Mooie in-betweens. Ontzettend blij mee! Dank jullie wel!

Geweldige kwaliteit, prijs, levertijd en communicatie

Voor het inrichten van mijn nieuwe woning heb ik alle winkels en het internet afgestruind naar de beste verduisterende gordijnen die ook nog betaalbaar zijn. In eerste instantie kom je dan bij de Kwantum en Leen Bakker uit, maar als je je daar dan in verdiept, kom je erachter dat dat niet de kwaliteit is die ik zocht. Én, levertijden bedragen bij zo'n beetje alle zaken 4-8 weken. Zolang wil ik niet wachten. En toen kwam ik Gordijn24 op het spoor. Bijzonder goede prijzen, binnen 10 dagen geleverd en de kwaliteit leek op de foto's al goed, maar in het echt is het helemaal niet te geloven. Als je hen belt krijg je direct een vrolijk en kundig iemand aan de lijn die je helpt en een dag later kennen ze je ook nog. Ik ken mensen die 4x hebben uitgegeven wat ik heb besteed en zonder te liegen is de kwaliteit van Gordijn24 beter. Je zou bijna denken dat ik aandelen heb, maar dat is niet zo. Ik schrijf niet vaak een review, maar dit is een bijzonder dikke aanrader en dubbel en dwars verdiend.

Goede kwaliteit

Wij zijn heel tevreden over ons gordijn voor omze zoon zijn kamer. Hij slaapt heerlijk met dit verduisterende gordijn. En de levering was ook snel!

Duidelijke site, fijne update van de gedane bestelling en een geweldig eind product heel blij mee ,

Geweldig service en producten

Mooie gordijnen voor een reële prijs. Snel geleverd

Top snel geleverd past prima

Besteld en na ca 7 werkdagen geleverd.

Beste gordijnen van Nederland

Echt heel netjes gedaan mooie kleur en prachtige genaaid! Top top ik ga hier al me gordijnen halen

Over Gordijn24

Gordijnen op maat hoeven echt niet duur te zijn. Dat laten wij wel zien met Gordijn24. Heb je al eens een gordijn berekend? Dit kan gemakkelijk in onze bestelmodule. Zo zie je gelijk dat we het echt menen, als we zeggen dat je onze gordijnen nergens goedkoper vindt. Doordat wij zelf de controle hebben over het hele proces, kunnen wij de gordijnen goedkoop en snel bij jou thuis krijgen. En wist je dat onze gordijnen op maat gemaakt worden in Nederland? Dat is uniek! Wij zijn hier heel trots op.