Goede kwaliteit

Wij zijn heel tevreden over ons gordijn voor omze zoon zijn kamer. Hij slaapt heerlijk met dit verduisterende gordijn. En de levering was ook snel!

Duidelijke site, fijne update van de gedane bestelling en een geweldig eind product heel blij mee ,

Geweldig service en producten

Mooie gordijnen voor een reële prijs. Snel geleverd

Top snel geleverd past prima

Besteld en na ca 7 werkdagen geleverd.

Beste gordijnen van Nederland

Echt heel netjes gedaan mooie kleur en prachtige genaaid! Top top ik ga hier al me gordijnen halen

Super mooie gordijnen en snelle levering

Zeeeeer tevreden

Best even spannend zo online kiezen maar het is echt de moeite waard. Mooie kwaliteit. Heel erg tevreden. Zeker aan te raden en prima bezorgd in de tijd datbeloofd word. Top

Jammer

De kleur is helaas totaal niet zoals verwacht.

Hoi Daniel, Bedankt voor je bericht! Jammer dat de kleur niet is zoals je had verwacht. De kleur die je besteld moet helemaal overeenkomen met een de gratis staal die je van te voren kan aanvragen. We zijn benieuwd waarom de kleur niet is zoals verwacht. Je kan ons altijd mailen op [email protected]. We horen graag van je! Vriendelijke groeten, Team Gordijn24

Meedenkend, flexibel en snel.

Zie boven

Hele goede prijs kwaliteit

Blij met de gordijnen! Mooie kleur en verduistert bijna helemaal, en dat voor een goede prijs.

Zeer goede service,snelle levering

Ik beveel jullie verder aan bij vrienden

Gewoon perfect en snel.

Ik ben geen expert op dit gebied. Ik had een gordijnrail gemonteerd voor verduistering van de slaapkamer. Maar dan de gordijnen?? Op Gordijn24 wat er voldoende keus en ook de juiste richtlijn voor het opmeten van de maten. Na een week had ik alles in huis en zelfs met gemonteerde haakjes. Het hangt helemaal naar wens en ik ga direct aan een volgend gordijn project beginnen. Aanrader.

Gordijnen zijn goed verduisterd, makkelijk op te hangen en goede stof.

ZEER MOOIE GORDIJN

Ik ben zeer tevreden geef zeker door aan vrienden een kijkje te nemen .top

Goede communicatie en snel geleverd. Zeer tevreden.

Ik werd keurig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. En ik ben ook zeer tevreden over de gordijnen. Complimenten, ga zo door!

Goede service, prima communicatie, mooie gordijnen!

Alles keurig op tijd geleverd, heel blij mee, goeie kwaliteit!

Goed en snel geleverd.

Zien er goed en netjes uit

Bij het bestellen staan er duidelijke aanwijzingen voor opnemen van de maten. Duidelijke en vriendelijke communicatie Prima prijs Gordijnen zelf zijn mooi afgewerkt. Levering ruim binnen de tijd.

Perfect op maat toegekomen en heel goede kwaliteit!

Het was een weekje langer wachten dan voorzien, maar het was het wachten zeker waard. Bedankt!

Geweldig!!!!

Mooie blauwe gordijnen!!!! Snel gemaakt! Ik ben echt erg blij mee.

Mooi afgewerkt, mooie stof en goed verpakt

Super dienstverlening

Top service - top product.

Prachtige gordijnen, keurig genaaid en snelle levering!

Heel blij mee

Prachtige gordijnen en heel vriendelijk advies

Ik kreeg goed advies over de maten van de gordijnen. Ze passen uiteindelijk perfect. Mooie verduisterende soepele stof. Echt een aanrader!

Snelle service en goede prijs/kwaliteit verhouding

De bestelde gordijnen zijn prachtig en inderdaad binnen 10 dagen gemaakt en geleverd! Iedereen zich erover dat ik voor een heel huis zo weinig geld kwijt ben en dat de kwaliteit dan ook nog top is. Zeker aan te bevelen!

Over Gordijn24

Gordijnen op maat hoeven echt niet duur te zijn. Dat laten wij wel zien met Gordijn24. Heb je al eens een gordijn berekend? Dit kan gemakkelijk in onze bestelmodule. Zo zie je gelijk dat we het echt menen, als we zeggen dat je onze gordijnen nergens goedkoper vindt. Doordat wij zelf de controle hebben over het hele proces, kunnen wij de gordijnen goedkoop en snel bij jou thuis krijgen. En wist je dat onze gordijnen op maat gemaakt worden in Nederland? Dat is uniek! Wij zijn hier heel trots op.