Prachtige gordijnen en heel vriendelijk advies

Ik kreeg goed advies over de maten van de gordijnen. Ze passen uiteindelijk perfect. Mooie verduisterende soepele stof. Echt een aanrader!

Snelle service en goede prijs/kwaliteit verhouding

De bestelde gordijnen zijn prachtig en inderdaad binnen 10 dagen gemaakt en geleverd! Iedereen zich erover dat ik voor een heel huis zo weinig geld kwijt ben en dat de kwaliteit dan ook nog top is. Zeker aan te bevelen!

Zeer tevreden, prijs, kwaliteit, snelheid en klantgerichtheid zijn TOP,

Duidelijke webside en instructies voor opmeten. Goede prijs, snellere levering als aangegeven en prachtige gordijnen.

Hartstikke fijn!

Goede en snelle customer service. Gordijnen zijn mooie qualiteit, goed gemaakt, op tijd geleverd en een goede prijs. Ook handig dat ik een stukje proefstof mocht zien

Levering exact zoals besteld en gewenst.

Levering exact zoals besteld en gewenst.

alles prima

On line bestel procedure werkte prima. De keuzes en kleuren wsren ook duidelijk, evenals de opmeet richtlijnen. Levertijd ook zoals aangegeven, tussendoor nog een mailtje ontvangen met een update. En uiteindelijk het belangrijkste, prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Groet Rob

Mooie kwaliteit voor weinig en snelle levering

Heb nu twee keer bij jullie verduisterende gordijnen bij jullie besteld en ben super tevreden. Bestellen is makkelijk alles wordt goed uitgelegd hoe je moet meten . Het resultaat is mooie kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs en je wordt op de hoogte gehouden wanneer de gordijnen klaar zijn en ook echt met 10 dagen geleverd.

Hele snelle en goede service voor een hele mooie prijs. We hebben binnen 10 werkdagen onze op maat gemaakte gordijnen mogen ontvangen. De kwaliteit is top en het is perfect afgewerkt. Wij zijn ontzettend tevreden en zullen zeker nog eens bestellen als we gordijnen nodig hebben.

Zeer goed!

Makkelijk bestellen, zelfs n dag later telefonisch de maat nog aangepast. Snelle levering

Snelle levering, mooie kwaliteit stof, perfect op maat gemaakt. Heel tevreden met het resultaat.

Snelle levering, mooie zware kwaliteit stof, perfect op maat gemaakt. Heel tevreden met het resultaat. Kan het iedereen aanbevelen. Alles netjes afgewerkt. Ik ben heel tevreden.

Gordijnen mist een ophanging

1 ophanging mist er in het gordijn, hangt nu niet goed

Hoi Pieter! Dat is niet de bedoeling! Onze excuses hiervoor. We willen dit graag voor je oplossen en hebben momenteel contact via de mail over je order. Ik hoop dat we daar tot een fijne oplossing kunnen komen en je straks gewoon kunt genieten van je gordijnen! Met vriendelijke groeten, Team gordijn24

Hele mooie gordijnen en vitrage voor nog mooier prijsje

Gordijnen en vitrage besteld voor slaapkamer. Het was snel binnen zoals ze aangeven op site en ziet er erg mooi uit. Maten ook prima zoals doorgeven.

Prachtige gordijnen voor een fijne prijs met een goede service.

Deze gordijnen zien er goed uit. Ze zijn op maat gemaakt en nog zo goedkoop! Daarnaast biedt Gordijn24 een geweldige service. Het wordt geleverd binnen 10 werkdagen. Sneller vind je ergens anders niet!

Goede kwaliteit, mooie gordijnen en snel geleverd

Goed, de service was goed en erg snel. De gordijnen zijn mooi geworden en van een goede stof gemaakt. Ik ben er blij mee.

Geweldige zeer mooie gordijnen!

Ik zelf de maten door gegeven en gordijn24 heeft ze snel even vakkundig gemaakt. En ik heb zo veel plezier van heerlijk donker in de kamer.

Snelle levering, mooie, passende gordijnen

In tegenstelling tot de levertijd van sommige zaken werden deze gordijnen zeer snel geleverd. En wat een mooie gordijnen! Fijne stof, mooie kleur, meteen snel en handig op te hangen. In één woord: super!

Goede prijs-kwaliteit verhouding, reageren snel bij vragen over de mail en een snelle levering van het product. Perfect!

Prima service en een goede prijs kwaliteit verhouding

Perfect geregeld en mooie prijs

Goede service en snelle levering

We hebben goed advies gekregen van een stuk gordijn wat bijgekocht moest worden. Prachtige dikke verduistergordijnen en super snel geleverd.

Prachtige gordijnen. Past perfect en mooi afgewerkt. Volgende keer weer bij Gordijn24.

Prachtige gordijnen (ze zien er sjiek uit maar de prijs niet) en snel geleverd zoals beloofd!

Ik hoop uiteraard dat onze gordijnen nog heel lang mee gaan maar zal de volgende keer zeker weer bij Gordijn24 bestellen. Top kwaliteit en levering!

Mooie gordijnen ,netjes gemaakt en binnen 10 dagen verzonden . PostNL.deed er iets langer over zoals de laatste tijd wel meer is ! Super tevreden ,aanrader !

Helemaal tevreden

De prijs was gunstig. De gordijnen zijn mooi op maat gemaakt. En voldoen wat wij gevraagd hebben .

Top ervaring, snel en kwaliteit

Top ervaring, snel en kwaliteit

Mooie gordijnen, goed communicatie

Witte verduisterende wave gordijnen gekocht, volgens afspraak geleverd en goed verpakt en hangen prachtig. Netjes gemaakt en zonder vlekken (omdat het wit is en nogal besmettelijk) geleverd. Ze houden zich aan de levertijd die vermeld staat op de website. Ik ben zeer tevreden en zou deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Over Gordijn24

Gordijnen op maat hoeven echt niet duur te zijn. Dat laten wij wel zien met Gordijn24. Heb je al eens een gordijn berekend? Dit kan gemakkelijk in onze bestelmodule. Zo zie je gelijk dat we het echt menen, als we zeggen dat je onze gordijnen nergens goedkoper vindt. Doordat wij zelf de controle hebben over het hele proces, kunnen wij de gordijnen goedkoop en snel bij jou thuis krijgen. En wist je dat onze gordijnen op maat gemaakt worden in Nederland? Dat is uniek! Wij zijn hier heel trots op.