Goede en snelle service

Super snelle afhandeling en goed net model!

Goede staat van de modellen. Overzichtelijk email s . Snelle reactie op mijn email s. Na betaling volgende dag modellen in huis! Super geregeld allemaal! Zeer aan te bevelen.!

Lang moeten wachten op het model maar dat komt door de fabrikant, goed contact gehad en prima geleverd, snel bezorgd en uitstekend verpakt.

Alles volgens afspraak, snelle levering

Was op zoek naar een Vlastuin torpedo, zag dat jullie er nog 1 hadden, gelijk besteld en betaald en 2 dagen later stond hij al in mijn vitrine

top !!

Je moét bij miniatuurshop zijn,... ;-)

Prima bedrijf, komen hun afspraken na

Netjes een mailtje gehad,na lang wachten op minatuur, Binnen 1 dag na betaling binnen gekregen

Miniatuurshop met mega service

Goed geholpen

Snelle afhandeling van je bestelling.

Ik ben heel tevreden bij het bestellen en leveren van mijn artikel, leuke site en fantisch om naar te zien, heel goed bezig en bedankt.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en fijne communicatie

Was een prettige samenwerking en alles volgens afspraak komen hun beloofte na

Snel en correct.

Zeer snelle verzending, en produkt prima verpakt.

Perfecto

Todo muy bien y un trato profesional

Goeie afhandeling

Ik had alleen wel wat meer op de hoogte gehouden willen worden over de afleverdatum. Voor de rest een goeie afhandeling

Alles was gewoon goed niks op aan te merken.

Goeie service en nette goede omgang met klanten.

Goede service en zeer nette omgang met de klanten en ook meedenkend. Top service

Goede en snelle service

Goede service en snelle levering

Top service!

Top service!

Extreem goed

Is altijd goeie serves altijd netjes en aardig ben zeeeeer tevreden over deze mensen

Ik had mijn miniatuurtje donderdags bestelt en is nog die zelfde dag verzonden met post nl. De andere dag bezorgd. Top gewoon KLASSE

Super snelle levering

Super snelle levering na bestelling

ok

ok

Sérieux, très bon contact, envoi rapide et très bien emballé. LE TOP

Première commande, parfait, le modèle exclusif TWAN BIERINGS une pure merveille. Je recommande ce vendeur merci beaucoup Danny a bientôt benoit First order, perfect, the exclusive TWAN BIERINGS model is super beautiful . I recommend this seller thank you very much Danny goodbye Benoit

+++ Top seller, highly recommended!!! +++

Fast processing, top packaging and excellent goods! Am very satisfied, thank you!!!

Livraison rapide

Trop cher ,paypal payant

Bonne soirée, Nous avons reçu votre avis et sommes très curieux de savoir ce que vous pensez être cher. Nous attachons une grande importance aux bonnes critiques et attendons avec impatience votre réponse. Mvg Danny ten Hove