Nette service

Goede service goed verpakt snel in huis

uitstekende ervaring

De goederen zijn netjes en degelijk verpakt en snel en correct geleverd:

correct en goed geregeld

reactie via mail prima en komt afspraken na

Topservice

Erg behulpzaam contactpersoon en snelle levering. Helaas lag de miniatuuroplegger tegen de zijkant van het laagje stof waardoor er één lampje afbrak. Voor de rest geweldig!

Snel en keurig geleverd

Op zoek naar een specifiek model welke was uitverkocht bij Tekno. Gelukkig had miniatuur shop deze nog wel beschikbaar. Het model was snel en keurig verpakt geleverd.

snelle correcte service

Uitstekend.

Pakketjes netjes ontvangen en op tijd geïnformeerd over verzending en aflevering helemaal top.

Goed verpakt snel in Huis

Uitstekend en snel

Goed bezig geweest

Heel goed bezig geweest voor mijn verjaardag

Snelle en super service

Miniatuur was snel in huis en ze reageren bij vragen zelfs s’avonds laat nog. Helemaal top

prima service

keurig afgeleverd

Fast delivery excellent shop to buy from.

Model well packed A1 shop to buy from

Correcte en goede behandeling van de klant

Product was top verpakt, zo hoort het. Communicatie met techno was perfect. Product in pre-order besteld, was er sneller dan verwacht. Een top zaak!

Seamless purchase and delivery

Absolutely brilliant thanks items as described super quick shipping from the Netherlands to Scotland UK order placed Saturday afternoon and delivered to me on the Thursday, will definitely use again

Vendeur au top

Je suis satisfait vendeur sérieux

Snelle bezorging

Snelle Bezorging, Erg mooie 1:50 modellen,

Goeie service

Sehr schnelle Lieferung und sicher verpackt !

Respektvoller Umgang und gute Kommunikation.

Great

Good clear website. Pleasant to deal with.

Een goede ervaring

Het bestelde modellen zijn netjes en stevig verpakt voor transport en waren daardoor goed aangekomen ik ga hier zeker nog meer bestellen

super

Gewacht tot hij online stond en dan direct besteld en was de volgende dag al in huis, en super netjes verpakt!

ik ben heel netjes geholpen.

ik ga vast nog meer hier kopen

Geweldige service

De service van Miniatuurshop.com is geweldig. Artikelen worden goed verpakt. Is er iets met een bestelling dan word je keurig gebeld en vriendelijk op de hoogte gehouden.