Prima geregeld

Aankoop verliep soepel en alles was prima geregeld

Goede en netjes ingepakt geen schade

Alles super gelaufen

6 monate vorbestellt und pünktlich ausgeliefert geworden. Mega klasse Modell, das Warten hat sich mehr als gelohnt. Jederzeit wieder!!!

na betaling direct verstuurd en perfect verpakt.

goed is een aanrader voor andere verzamelaars.

Top model

Mooi model Makkelijk te bestellen Snel thuis ontvangen

In een woord zou het top zijn

Een goede leverancier voor wsi modellen.

Snelle service met het leveren vh model

Snelle en goed verzorgde levering van de modellen

Miniatura wsi cabrera

Ha llegado muy bien embalada la miniatura, sin daños y en perfecto estado, al princio me costo trabajo ponerme en contacto con ellos, pero cuando recibieron la transferencia me comentaron la situación, volveré a comprar sin duda, una muy buen experiencia!

Goed ingepakt. Keurig verzonden. Snelle levering.

Valt tegen

Er zit geen beschrijving bij , bijna onmogelijk om hem in elkaar te zetten

Goedemiddag, Zoals telefonisch besproken heeft Tekno een beschrijving aangeleverd en deze aan de website toegevoegd. Deze beschrijving inclusief illustratie afbeeldingen zijn inmiddels per mail toegestuurd. Vertrouwende erop dat de klacht hiermee is opgelost. Mochten er nog verdere vragen zijn dan horen we dit graag. Mvg team miniatuurshop

Snel en betrouwbaar

Alles goed in orde

Vandaag besteld en overmorgen bij jouw thuis service en kwaliteit top

Onlangs heb ik me ingeschreven voor uw nieuwsbrief. Helaas ontvang ik deze alleen in platte tekst, zodat de inhoud niet leesbaar is. Groet J. Winkelman

netjes geleverd

Model was idd in 1 a 2 werkdagen geleverd op Texel

snelle levering , veel keus en nette prijzen

snel geleverd , veel keus en de prijzen zijn heel netjes.

Snelle en correcte levering

Als je iets besteld wordt het meestal binnen 1 a' 2 dagen aan je verzonden . Bij mij duurde het wat langer , mail gestuurd , en ik werd netjes terug gebeld waarom de levertijd iets langer was . en alles netjes verpakt .

Snel goed verpakt. !

beter kan niet

super snel en duidelijk antwoord naar een mail met een vraag. toen ik mijn bestelling geplaats heb had ik het sneller binnen dan de levertijd zou horen te zijn super.

Doen wat ze beloven!

Zeker de moeite waard!

Goede service en goed en snel verpakt per post.

Vriendelijk ..met een mooie geoutilieerde website en ontvangsruimte.

Klantvriendelijk..staat je te woord..snelle leveringen...fijne locatie..aanrader..JA..!!

Na een vraag gelijk antwoord

Tot nu toe zeer tevreden!

1 wsi model besteld

Mooi snel bestlling had vrijdag gekocht en dinsdag was all weer in huis en minature van Leo Beljaars zit dik uit echt mooi plaatje