Fijne stevige ervaring

De modellen waren snel na betaling binnen en goed verpakt in twee dozen erg strak!

Snelle levering en goed verpakt.

Erg goed

Très bonne expériences

Reçu rapidement très bien emballé Je suis satisfait

• Would you recommend us? No

afspraken wordt correct nagekomen

Keurig en veilig m'n miniatuur verzonden.

excellent produit

produit conforme à ma commande sur photo de votre cite dans un délai de livraison de 72 heures. merci , cordialement Bruno

Goede communicatie. Nette snelle levering

The best experience on the internet

The best experience on the internet

reageert en handelt snel en denkt mee in oplossingen

vind de website duidelijk en overzichtelijk communicatie is goed en vriendelijk prijzen zijn rieel verpakking voor zending is ook klasse enige wat ik persoonlijk graag zou zien is een foto bij de factuur orderbevestiging mail van het model wat je besteld hebt

Goedemorgen Frank, Bedankt voor de attente beoordeling. Hier doen we het voor. Betreft de foto dit zal inderdaad een mooie aanvulling zijn. Helaas heeft het systeem waar wij onze webshop op draaien hier nog geen oplossing voor. We zullen het zeker meenemen voor evt. toekomstige aanpassingen. Mvg. Danny ten Hove Miniatuurshop.com

Snel en goede service.

Super voor elkaar netjes ingepakt snel geleverd en een super super

super ervaring, groot aanbod, en een hele vreindelijke en vertrouwlijke eigenaar

een aantal maanden terug mijn eerste set schaalmodellen hier besteld, daarna een goed en vriendelijke telefoon gesprek gehad, daarna tot zo ver 1x langs geweest gaat zeker vaker gebeuren, en sindsdien het besluit genomen om elke schaalmodel wat ik maar hebben wil, het bij de miniatuurshop.com mijn bestellingen te willen doen, echt een super ervaring, met vriendelijke groet mark

Goede service, komen afspraken na.

Artikel gereserveerd, keurig bericht ontvangen toen het binnen was. Goed verpakt, fijne service.

Très bien

Article conforme à mes attentes.

Goede service en zeer goede kwaliteit Goede samenwerking

Goede communicatie en service

Great service

Found what I was looking for finally I looked everywhere and found it here

Goed ensnel

Betrouwbaar en snelle correcte levering

Bestelproces is snel en goed verlopen

Gewoon geweldig

Ik koop mijn trucks alleen nog bij hun

Vriendelijk en snel geleverd

Staan je altijd te woord voor vragen, en mooie duidelijke website

Goedemorgen service

Mooie modellen en snel geleverd

Top Service

Super schnelle Lieferung. Sehr gerne immer wieder.

Zeer correcte afhandeling.

Duidelijk advies gehad en snelle levering.

Het was een snelle levering alleen er was een klein deeltje afgebroken, maar omdat we het die dag gelijk aan iemand wouden geven hebben we het zelf kunnen maken doormidden van seconde lijm.

Landmetersveld 219

7327KN Apeldoorn