Overzichtelijke webshop met een ruim aanbod aan bestek

Overzichtelijke webshop met een ruim aanbod aan bestek

Ik ben tevreden over de geleverde diensten. De levertijd was erg snel en de bestelde producten waren naar verwachting.

Aanrader

Overzichtelijke webshop. Artikelen lagen snel op de deurmat

Mooie kwalitatief uitstekende producten

Bestelling dag vertraagd maar dat lag aan PostNL

Blij met mijn bestelling

Goede overzichtelijke winkel

Ok

Ok

prima ervaring

pakket werd zelfs een dag eerder bezorgd :)

Alleen maar positieve ervaringen

Ik heb al meerdere keren zakelijk besteld bij deze webshop en ben zeer tevreden erover.

goede service

niets op aan te merken!

Lepeltjes en vorkjes waren snel in huis

Mooie artikelen en goede service.

Verzending prima, klantenservice onder de maat

Een deel van de geleverde zending was helaas niet wat ik had besteld. Hierover heb al 3x contact opgenomen per mail en heb nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Telefonisch contact opnemen is niet mogelijk. Ik hoor graag hoe ik een deel weer kosteloos retour kan sturen. Alvast dank voor de reactie. Jenny

Zeer slecht

Pizza Snijder besteld. Als gast besteld en gegevens ingegeven. De bevestiging komt en door een fout van jullie of jullie systeem is mijn huisnummer veranderd. Dit direct aangegeven , maar reactie bleef uit. Uiteindelijk 4 maal een mailtje gestuurd en totaal geen reactie. Nu ontvang ik een mailtje dat jullie de service hebben verbeterd? En hoe ik deze heb ervaren ? Jullie hebben wel lef. Verschil dat jullie op papier service verbeteren en in de praktijk uitvoeren maakt nog al wat uit. Ik heb ondanks dat het pakket nummer van PostNL op een verkeerd nummer stond en het pakketje zelfs nooit afgegeven is, zaterdag de pizza Snijder in de bus ontvangen. Geen idee hoe dit na deze ervaring nog mogelijk is. Maar ben blij dat ik het tenminste ontvangen heb. Maar jullie communicatie is ronduit slecht, sterker die is er niet. Zal niet nogmaals bij jullie bestellen

Heel erg tevreden

Prachtig kwaliteits bestek

kan geen contact krijgen via telefoon of email na foutieve levering

Bestekset gekocht maar deels verkeerd geleverd. Al meermaals gemaild, geen antwoord. Bij telefoneren steeds voicemail.

Fijne webwinkel met mooie artikels

Bestelling was snel in huis

Bestelling was snel in huis

Mooi assortiment. Zwart bestek besteld en is kwalitatief uitstekend. Inmiddels 1 maand in gebruik en de kleur blijft super na verschillende keren in de vaatwasser.

Top service, snelle levering en goede klantenservice!

snele levering

Mooi bestek

Mooi bestek

Super tevreden met mijn aankoop

Ik had vernomen dat je bij deze winkel een mooie zwarte messenmagneet met siliconen beschermlaag kan kopen. Echt prachtige kwaliteit en het is ook nog eens goed voor het behoud van je messen door de beschermlaag. Ik kan deze iedereen aanraden.

Super ervaring.

Uitstekende ervaring gehad hier. Maandag besteld en dinsdag had ik mijn pakket al in handen. Ik zou zeggen ga zo door toppers

Mooie webshop

Mooie webshop met divers mooi bestek. Wij hebben gekozen voor het goudkleurige bestek. Zeer degelijk spul!