prima!!!

mooie webshop met leuke artikelen

Voldoet aan alle verwachtingen

Goede betrouwbare webshop

Lekker bezig

Overzichtelijke website, goede en correcte informatie, goed bestelproces en... na een dag had ik de producten in huis. En ook uitstekend ingepakt

Prima verloop

Om 2 uur besteld en werd de next day al geleverd. Dat is wat je noemt service. Overigens waren de vorkjes die ik besteld had allemaal in goede staat en degelijke kwaliteit

Prima ervaring

Rvs rietjes gekocht van hoge kwaliteit. De levering vond de volgende dag plaats

Prima product

Product voldoet prima en levering was mooi snel!

Goede oplossing geboden

Artikel kapot ontvangen. Wel meteen een nieuwe gestuurd door de webshop dus goed opgelost

Gewoon een prima ervaring zou zo weer bestellen

Mooie kleine lepeltjes besteld bij de webwinkel

Goede prestatie

Geleverd binnen de afgesproken levertermijn

Super snel gelevrrd

De messen magneet strip werd super snel geleverd en is ook nog eens van top kwaliteit

Prachtige lepels in kleur.

Mooi!!!

Snele levering en goeden en mooien artiekelen gelevert

Voor herhaling vatbaar

Producten geleverd zoals verwacht. Een tip is om te zorgen dat de webshop wat sneller werkt want die is af en toe wat traag. Hierop kunnen mensen afhaken. Webshop ziet er overigens wel zeer overzichtelijk uit.

Kleine vertraging maar goede producten

Artikelen waren op afgesproken dag verzonden maar door een vertraging bij postnl kwamen ze te laat. Verder zijn de rietjes wel van uitmuntende kwaliteit dus ik zou deze webshop zeker weten aanraden.

Duidelijke webshop

Alle afspraken zijn nagekomen. Geleverd op het afgesproken levermoment

Great

Great experience with the webshop

goeddd!!!

Goed verlopen. Snel thuis geleverrt

Snel in huis en zeer tevreden

Mooie rietjes.

10/10

Wij zullen zeker weer bestellen bij deze webshop. Zowel het bestellen als de levering verliepen erg soepel.

Voor herhaling vatbaar

Wij hebben op kookmagazijn de stalen herbruikbare rietjes besteld in het goud en zwart. Wat een geweldige rietjes! Ze zijn kwalitatief uitstekend en bevatten geen nare bijsmaken. Ik geef een 9 omdat de bezorging een dag vertraagd was maar dat kwam door de bezorgdienst

Super webshop

Alles is goed verlopen.