aanradder

bedankt voor de snele levering en goeden zorgen

Kookmagazijn

Goede ervaring. - Bestelling werd zeer snel geleverd - Artikel is van uitmuntende kwaliteit Mvg, Stan

Prima bedrijf !

Mooi product, snelle levering en wat ik ook heel fijn vond is, dat het allemaal in karton verpakt zat. Helemaal geen plastic, dus goed voor het milieu, chapeau! Daarom geen 4 maar 5 sterren !!

Kleine vertraging

Ik ben tevreden over de bestelde producten maar ik geef een 8 omdat de bezorging 1 dag langer duurde. Maar dat maakt niet zo veel uit

Ik vind alles goed

wij hebben rietjes besteld voor onze dochter en ze zijn perfect en van goeden kwaliteit

Snel ontvangen en mooie kwaliteit

Een vleeshamer die doet wat het moet doen ...............geen rommel.

Zeer goed en mooi product.

Ideaal de schuurspons zwerft niet meer door de kuip.

alles goed verlopen

stalen rietjes regenboogkleur

De producten zijn van super kwaliteit.

Super snelle levering. Tijdje gelden de messenmagneet besteld en hangt er mooi bij.

Kookmagazijn

Leuke webshop. De rietjes zijn van mooie kwaliteit. Levering direct volgende dag al.

Goede grinders

Leuke kleuren

Zie beschrijving

Zeer tevreden over deze webwinkel.

Levering duurde een dag langer maar begrijpelijk ivm de drukte. Daar tegenover staat dat de grinder echt super is dus ik ben dik tevreden en zou zeker opnieuw bestellen :)

Premium kwaliteit

Erg goede kwaliteit. Verzending ging vlot. Volgende dag was het al in huis. Ik kom zeker terug!

Alles goed

Very happy

Im loving my grinder. Works very well.

Kleine en grote grinder besteld. Ze zijn erg fijn in gebruik. Prijsverschil valt meteen te verklaren

Uitstekend gedaan

Zeer snelle levering en goed geadviseerd door de klantenservice

Ja

Snele levering. Alles gegaan zoals het hoord

Wat ik goed vind: uitstekende kwaliteit

Levering duurde dag langer maar begrijpelijk door de feestdagen drukte. De grinder is fijn in gebruik

Bullgrinders

Goede ervaring gehad met het bestellen op bullgrinders.nl

Erg goede ervaring

De keramische grinder is de beste grinder die ik ooit heb gehad. Ook zeer snelle levering

Top en snelle levering

Erg goede kwaliteit grinders. Iets wat duurder maar is het verschil dubbel en dwars waard. Uitstekende prijs/kwaliteit

Goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit. Blij mee en grinder sluit goed.

Beste grinder die ik ooit gehad he

Super ervaringen mee! Grinder valt lekker in de hand palm. Kwaliteit is uitmuntend en het het ontwerp past goed bij de rest van mijn spullen.

Chopinlaan 12

5707RE Helmond