Grondige inspectie

Duidelijk snel mooi rapport

Na afzegging ander bureau , snel Op zoek naar ander bedrijf, dit was snel geregeld en stipt uitgevoerd , zelfs een belletje dat rapport dag later opgestuurd dan afgesproken , uitstekend !

matig

De opname ging goed en heb een goed uitleg wat een energie onderzoek inhield Maar het uitwerking en met name het advies over warmtepomp en of een andere CV is naar mijn inziens niet goed Wij hebben over een huis die in de jaren 70 gebouwd is Dit soort investeringen zijn eigenlijk niet rendabel en de terug verdientijd is langer van 5 jaar dus niet haalbaar gr. Stéphane

Tegenvaller

Het label (G) viel ons tegen. We vinden dat erg laag aangezien we veel geld hebben uitgegeven aan de isolatie van het dak en thermopane beglazing. Zelf hadden we op E of F gerekend. De constructie van ons dak is zodanig dat zonnepanelen niet echt rendabel zouden zijn. Bovendien zouden dergelijke panelen het uiterlijk van de woning (bouw 1923) nogal bederven. Een dergelijke beoordeling stimuleert mensen niet echt om energiebesparende maatregelen (gelet op de kosten) voor een woning te treffen. Degene, die de inspectie uitvoerde was vriendelijk en beleefd dus daarover hebben we geen klachten.

slecht

rapport waar niet op gereageerd word bij vragen

Geachte heer Batema, Er is reeds contact met u geweest betreffende de vragen en opmerkingen die u had n.a.v. onze inspectie en het vastgestelde energielabel. Zoals ook aangegeven in ons telefoongesprek kunnen we begrijpen uw bijsmaak bij de punten die u aangeeft. Echter een inspectie wordt verricht conform de rekenmethodiek NTA 8800 en de richtlijnen die hier aan verbonden zijn. We hopen dat uw punten worden gehoord door de betreffende instanties en dat er een aanpassing in de richtlijn wordt gedaan. Zoals beloofd worden de aanpassingen dan ook door ons doorgevoerd in uw energielabel. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Veel te duur

Er is een aardige jongeman langs geweest om alles in te meten en te bekijken. Nu blijkt dat al mijn investeringen met het isoleren vh huis alleen op schrift komt wanneer ik rekeningen van 20 jaar geleden kan overhandigen. In het verleden kon iedereen zijn eigen documentje maken voor een paar euro en dan moet iedereen maar geloven dat het ook klopt. Ik begrijp dat mensen betaald moeten worden maar het verschil in prijs in Dec en vanaf januari is belachelijk groot en naar mijn mening niet geloofwaardig. Een overgangsfase was beter geweest.

Top geregeld en snel gedaan super .

Snel en duidelijk afspraak gemaakt en netjes geregeld allemaal, ben dik tevreden met dit bedrijf bedankt

Wij zijn ontzettend blij om te horen dat we u goede service hebben kunnen bieden! Vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

contactpersoon was duidelijk en heeft de werkzaamheden snel afgerond. Rapport volgde snel en is overzichtelijk

Fijn om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen! Vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

Goede presentatie en uitleg.

nvt

Goed om te horen dat we u goede service hebben kunnen bieden! Vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

Correct en efficiënt

Snel afgehandeld, maar volgens uw rapport is ons huis in de zomer heet, maar dit is beslist onjuist

Snel, goed (klant)vriendelijk, fijne samenwerking!!

Ik het Martijn nu inmiddels al een tijdje en van begin af aan is de samenwerking heel erg fijn en ik hoop dat dit zo mag blijven en dat we nog lang mogen blijven samenwerken.

Het is ontzettend fijn om te horen dat u zo blij bent met de samenwerking! Vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

transparant

Het is wettelijk verplicht maar wel weer Burgers op kosten jagen!

Ik moest mijn woning verkopen en ontkom er niet aan om een energie label uit te laten voeren. Dit kost dan wel even € 235 dank zij de overheid. Ik vraag me oprecht af wat de toegevoegde waarde is. Kan ik met een energielabel meer voor mijn verkoop waarde verlangen? Niets is minder waar want kopers kopen er niets voor. Die willen alleen maar afdingen op de verkoop waarde. De uitvoering van de inspectie was prima en betrouwbaar maar dat mag ook wel voor die prijs.

Nette juiste behandeling

Vroeg om hulp en snel geholpen op juiste manier

Het is goed om horen dat u tevreden bent over onze service. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

uitstekend

correcte en vlotte afwikkeling betreffende het verkrijgen van de label

Wij zijn erg blij dat we u konden helpen met het energielabel. Met vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Uitstekend service

Zeer vriendelijke en snelle service! Ik kan hun diensten alleen maar aanbevelen! Ook de beste prijs op de markt! Heel tevreden dat ik heb hun gekozen

Het is fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Ik ben zeerste reden met jullie. Nog maals bedankt. Azra

Wij zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze service! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Geachte lezer,

We zijn zeer tevreden over jullie professionele aanpak.

Tijdige opname en levering energielabel

Na in eerste instantie een storende fout in het energielabel, die snel hersteld

Niet tevreden over de inspecteur

Aan de inspectie blijft, zeker gezien het in mijn ogen niet correcte resultaat een nare smaak hangen. In het rapport staan diverse zaken welke onjuist zijn, en vragen om toelichting van energieinspect.

Geachte heer Kamp, We zijn reeds met u in contact betreffende de inhoudelijke vragen die u heeft n.a.v. in de inspectie aan uw woning. We vertrouwen erop dat een en ander naar tevredenheid wordt opgehelderd. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Zeer goede ervaring.

In verband met verkoop van de woning van overleden persoon had ik een energielabel nodig. Dit ging heel soepel zonder dat ik documenten hoefde aan te leveren.

Uitstekend !!! en snel geregeld

Snel geregeld en zeer vriendelijk. Uitstekend !!!!!

vlot en deskundig

Nette correcte beoordeling

Werd op een nette en correctemanier door mijn huis gegaan om zijn werk te doen.Zou graag het rapport op papier toegestuurd krijgen ivm de verkoop van mijn huis.

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat in oktober 2020 vijf jaar en is uitgegroeid naar tien ervaren energie adviseurs. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.