Prima.

Keuring voor energielabel vlot geregeld. Keurig telefoontje toen keuring 2 dagen uitgesteld moest worden. Aardige keurmeester. Resultaat snel in de mail.

Slecht onzorgvuldig

Men is totaal 3 uur bezig geweest met het onderzoek. Tot 3x toe heb ik het rapport afgekeurd, omdat er onjuistheden in stonden. Waarbij die van ‘enkelglas’ er toch wel uitsprong. De hr++ staat nb in het raam, zelfs daar moest ik opwijzen. Continue de vraag ‘heeft u bewijs’. Absoluut geen aanbeveling we zijn 4 weken bezig geweest voor een correcte weergave van het energielabel.

Op tijd en op tijd klaar.

Het is jammer voor mij als consument dat deze stap gezet moet worden in het verkrijgen van een energielabel tegenwoordig. Het kost namelijk best wat. Maar het moet toch....en dan heb ik deze manier van snel afspreken, op tijd komen en snel het label krijgen prima gevonden.

Snel en goed geregeld.

prima bedrijf die nakomt wat ze beloven.

Wij zijn zeer tevreden, de inspectie kon op korte termijn plaatsvinden, de communicatie was helder en duidelijk, de inspecteur vriendelijk en we hadden het label binnen een week op de mail

Uitvoering conform afspraak

prettige en deskundige behandeling

Twee mensen die vriendelijk en deskundig, gewapend met de nodige meetapparatuur, een beoordeling hebben gemaakt om tot een energielabel te komen. Dat label hebben we netjes op de aangegeven tijd ontvangen.

duidelijk

Heel duidelijk op schrift gestelde verklaring. zeer overzichtelijk

Goede service prima prijs/kwaliteit

WIJ ZIJN CORRECT BEHANDELD!

ALS WIJ IETS AAN DE MEDEWERKER VROEGEN, GAF HIJ ONS EEN GOED ANTWOORD EN AL ONZE VRAGEN WERDEN BEANTWOORD! HIJ HEEFT ALLES GOED GEINSPECTEERD EN BEKEKEN.

Geen problemen gehad ze waren op tijd zo als afgesproken was.

Zeer netjes afgehandeld.

Deskundige opname voor energielabels woning en appartementen

De inspectie was grondig en de rapportage met betrekking tot de toegekende energielabels is uitgebreid, duidelijk en professioneel. De advisering over mogelijke verbeteringen om een "hoger" label te verkrijgen zou wat meer aandacht mogen krijgen.

Prima, snel en vakkundig

Niets toe te voegen aan de oneliner

Degelijke inspectie

Tot in detail als ingemeten en gefotografeerd.

Hebben goede ervaring met de door u uitgevoerde inspectie tbv B-label.

De inspectie tbv energielabel was uitvoerig en duurde geruime tijd. Erg professioneel en vragen van onze kant werd zo mogelijk beantwoord. Ook het rapport was vakkundig en het fijne is dat wij aanbevelingen kregen wat kon worden verbeterd. Al met al vakkundig en zal anderen u zeker aanbevelen.

Prima, professioneel en klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Goed en deskundig uitgevoerd met uitgebreide adviezen

Goed meegedacht en meegewerkt

Vriendelijke medewerkers, komen afspraken na.

zeer slecht

overal certificaten bij en minder als 3/4 verbruik door alles wat we gedaan hebben en ga van G naar F

ons heeft het toegekende label C niet verrast

Achteraf meen ik dat de inspectie nog nauwkeuriger had gekund: gebleken is dat de inspecteur helemaal niet wist dat onze vloer is geisoleerd met glaswoldekens; ook heeft hij de dubbele ramen op 2 deuren niet meegeteld.

Veel verduurzaming weinig van te zien

Nieuwe energie label komt niet echt overeen met de genomen verduurzaming.

Goed en betrouwbaar

Prima service; snel een offerte en daarna ook snel de opname van de woning! Professionele aanpak met up to date apparatuur!

Scan goed, netjes en snel uitgevoerd.

Afspraak kon op korte termijn en scan is goed, netjes en snel uitgevoerd.

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 7 jaar en is uitgegroeid naar een team van meer dan 30 werknemers. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.