Energie label

Prima en snel geholpen))

Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Van de kwalificering snap ik niets!

Mijn woning (Bladderswijk oz 94 7885 TK) is van bouwjaar 98 met vloer, muur en dakisolatie. Alles in de kunststof kozijnen met isolatieglas. U hangt hier energielabel C aan. Mijn achterbuurman (Oosterwijk wz 71 7885TN) heeft ook in 98 zijn woning gebouwd en we hebben samen de bouwmaterialen gekocht voor onze woningen, dus een op een vergelijkbaar qua isolatie etc. Zijn woning heeft een energielabel A beoordeling, enige verschil met de mijne is dat hij zonnepanelen heeft. Kunt u mij uitleggen waarom hij A heeft en ik C ? Met vriendelijke groet, Ronnie Wisman

Ze hebben het prima gedaan

Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen door onze collega's! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Inspectie voldoet aan de eisen.

Inspectie is tijdig uitgevoerd. Er zijn uitvoeringstekeningen aangereikt met isolatiedikten. Jammer dat er is uitgegaan van minimale dikten. Er is geen poging gedaan om de dikten te verifiëren.

Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling! We kunnen uw reactie m.b.t. de toegepaste isolatiewaarden in de berekening van uw energielabel goed voorstellen. Het liefst passen we ook de werkelijke isolatiewaarden toe, echter we zijn hierbij wel gebonden aan regels (conform BRL9500*) met wat we wel of niet mogen gebruiken als bewijslast, zie https://www.energieinspectie.nl/faq/ voor meer uitleg. * De BRL9500 is ontwikkeld om de kwaliteit van de energieprestatieberekeningen en energielabels te waarborgen. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Aardige Medewerker

Prima uitleg gehad van zijn werkzaamheden

Dat is nog eens een mooi rapportcijfer, bedankt voor uw beoordeling!

Zeer goed alles verlopen en afgehandeld.

Ik ben tevreden netjes en goed afgehandeld.

Bedankt voor uw feedback en we zijn blij om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

goed gewoon wat je verwacht

Correct en goede communicatie

Bedankt voor uw feedback, fijn dat alles naar wens is verlopen! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

opname goed

uitkomst van rapport is bijzonder maar dat schijnt regels te zijn als je de isolatie niet kan zien of kan overleggen zak je snel terwijl ons gas verbruik erg laag is

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback! We kunnen uw reactie m.b.t. de toegepaste isolatiewaarden in de berekening van uw energielabel goed voorstellen. Het liefst passen we ook de werkelijke isolatiewaarden toe, echter we zijn hierbij wel gebonden aan regels (conform BRL9500*) met wat we wel of niet mogen gebruiken als bewijslast, zie https://www.energieinspectie.nl/faq/ voor meer uitleg. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie * De BRL9500 is ontwikkeld om de kwaliteit van de energieprestatieberekeningen en energielabels te waarborgen.

Was prima.

Zij he ben hun werk gedaan. En dat was goed.

Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen, bedankt voor uw feedback! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

vlotte realisatie en prettig contact

Lekker vlot ingepland, rapport ontvangen en ook belangrijk open en prettig contact.

Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn u graag van dienst geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Vakkundig en netjes

Vakkundig en netjes

Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Rapport niet helemaal juist

In het rapport is vermeld dat er geen mechanische ventilatie aanwezig is maar die is er wel. Ik heb zelf aangegeven dat deze 8 jaar geleden vervangen is. Slordig

het is en blijft een kille inspectie

Allereerst een aardige jonge man, die zijn werk doet, en niet meer. Al denk ik, het rapport lezende, dat hij de buitenluiken niet gezien heeft, ivm de opmerking oververhitting in de zomer, en ook heeft hij, of ik kan het niet lezen, de grote glasvlakken niet bemerkt als ++ glas. Een tip, maar misschien wordt het dan duur, maar daar kunnen de mensen dan voor kiezen, om naast de inspectie een gesprek aan te gaan wat er nog verbeterd zou kunnen worden, en/of dat economisch haalbaar is. Maar wat is economisch haalbaar, want wat in januari niet ec. haalbaar was, is dat nu misschien wel met deze hoge prijzen.

Vriendelijke medewerker, deskundig

Wat een mooi rapportcijfer, bedankt! We zijn u graag van dienst geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Prettig contact, snelle afhandeling

afspraken konden op korte termijn gemaakt worden. Ze werden nauwkeurig nagekomen. Contact met de medewerker was prettig. Ook uitlsag kwam binnen de afgesproken tijd.

Bedankt voor uw positieve feedback! Goed te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

goede ervaring

ik had niet verwacht dat de inspectie zo zorgvuldig werd uitgevoerd en ben blij dat het een label A heeft opgeleverd.

Prima, snel klaar en ook snel de documentatie

Snel zakendoen wat er fijn was aangezien wij ons huis willen verkopen

Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen! Succes met de verkoop van uw huis. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Professioneel

Snel en vakkundige meting, vriendelijk

Dat is nog eens een mooi rapportcijfer, bedankt voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Snel, zorgvuldig en vriendelijk

Prima gedaan. In overleg de afspraak ook naar voren kunnen schuiven, er werd mee gedacht, dat is fijn. Afhandeling ook prima en snel.

Prima inspectie, al had ik wel hoop dat het label er wat sneller zou zijn. Hadden een klein beetje haast.

Bedankt voor uw mooie rapportcijfer! We zijn u graag van dienst geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Correct

Professioneel en Serieus Leggen de lat hoog

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Snelle geregeld

Ging allemaal snel en voorspoedig

Snel en professioneel

De afspraak was snel gemaakt. Het rapport was er na enkele dagen.

Weet waar ze het over hebben

Zeer kundig en een heel goede uitleg .

Dat is nog eens een mooi rapportcijfer en bedankt voor uw feedback! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Goede vlotte service

Snel aan de beurt. Vriendelijke man. Snelle uitslag.

Dat is nog eens een mooi rapportcijfer, bedankt voor uw beoordeling! We zijn u graag van dienst geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat in oktober 2020 vijf jaar en is uitgegroeid naar tien ervaren energie adviseurs. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.