slecht

Het resultaat is onbegrijpelijk!

Beste meneer Attema, Bedankt voor uw feedback. We zien dat u dit vandaag ook kenbaar heeft gemaakt via de e-mail en we worden graag in de gelegenheid gesteld om u hierover uitleg te geven alvorens bovenstaand rapportcijfer definitief wordt gemaakt. De collega die bij u is geweest neemt binnenkort contact met u op om uw vragen te beantwoorden. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

niet al te best

de betaling liep niet naar behoren heb twee keer overgemaakt maar wil het teveel betaalde graag retour

punten van kritiek

Van te voren wordt gevraagd alle benodigde documenten te mailen, hier wordt echter door u voorafgaand aan de afspraak niks mee gedaan. Tijdens de beoordeling, ter plaatse moet alle documentatie alsnog beoordeeld en doorgenomen worden door de inspecteur. Inspecteur was te laat op de afspraak, dit werd pas later doorgegeven dat de afspraak verlaat was. Bij het verstrekken van het energielabel is uiteindelijk, ondanks inspectie en versturen van benodigde documentatie niet compleet. De vloer is geïsoleerd, maar dit is niet terug te vinden in het energielabel.

Beste mevrouw Van Opzeeland, Bedankt voor uw feedback, we nemen dit ter harte. U heeft reeds contact gehad over uw bevindingen en vragen. Fijn dat hiermee opheldering is gegeven. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Vakkundige vaststelling energielabel

Alles was door ons goed voorbereid met facturen en het goed toegankelijk maken van te bekijken apparaten. Dit was voorafgaand aan de inspectie duidelijk meegedeeld, zodat we niet voor verrassingen kwamen te staan. Door de medewerker werd alles nog een keer duidelijk toegelicht over hoe het hele proces zou worden uitgevoerd. Complimenten en het duurde 4 werkdagen voordat wij ons energielabel hadden.

Erg tevreden

De inspecteur kwam op de afgesproken tijd en ging snel door het huis heen. Het label had ik ook snel binnen, super! Erg tevreden!

Ik ben enorm te spreken over de service. De inspecteur was zeer kundig en ervaren. De uitleg was helder en to-the-point, net wat ik nodig had. Ontzettend bedankt!

Uitermate tevreden over aanpak en resultaat

"Ínspecteur' laat een kundige indruk achter en stelt adequate vragen.

Nette man

Keurig netjes volgens afspraak. En vriendelijk.

Veel aandacht besteed aan de meting.

Prettige kundige meting.

Niet professioneel, werknemer duidelijk niet capabel

De " inspecteur " was duidelijk niet capabel, kon ondanks dubbele meting niet vaststellen dat er 20 cm dikke dakisolatie aanwezig is ! , enorm veel geld betaald voor een A label wat minstens A plus moest zijn, in de beschrijving staat nota bene bij zonnepanelen ( niet aanwezig ) terwijl er maar liefst 36 ! Zijn ook is een zonneboiler daar staat ook nee achter! Er zelfs 30 heatpipes aanwezig! moet die inspecteur niet naar Pearle ? ? zijn Hoe onprofessioneel bedrijf is dit !

Duidelijke uitleg gehad over te verrichten werkzaamheden.

Zie boven

goed geregeld

ervaren personeel deskundig werk geleverd

Prima en duidelijke communicatie met Energie Inspectie en op de dag van de inspectie een vriendelijk

Positieve ervaring

Vriendelijk geholpen

Beviel goed

professioneel

high tech. met duidelijke uitleg

Verkeerde woning een label van toegestuurd gekregen

Slecht dat je een verkeerde label van een ander huis krijgt toegestuurd.

goede deskundigheid voor het bepalen van het energielabel

goede deskundigheid voor het bepalen van het energielabel

Professional

Young and dynamic personnel with good approach towards guests, they are professional yet humble.

Uitstekende uitleg over inspectie van het appartement, duidelijke uitleg over de bouwtechnische voorschriften , je leert er van. Erg tevreden dus , Ook de prijsstelling was dik in orde. Bedankt en tot de volgende opdracht.

Professioneel

Gaan goed en snel te werk en komen gemaakte afspraken na. Zeer tevreden

Afspraak maken ging prima

De inspecteur kwam op de afgesproken tijd en de papieren lagen klaar dus even door het huis en klaar was het een leerzaam project!!

Ging heel soepel en dachten goed mee

Snel geregeld. Bij twijfel tussen uiteindelijk label werd verdere detail info gevraagd om juiste label te halen.

Goede uitleg

De meneer die langs kwam was erg vriendelijk, gaf goede uitleg en was zeer nauwkeurig. Hij gaf ook aan waar we eventueel nog iets zouden kunnen verbeteren.

Snelle reactie

Voor het aanpassen van het oude rapport was het snel geregeld, foto’s van de aanpassingen opgestuurd en het was goed

Snel en duidelijk

Vlotte op en inmeting vannde woning. Vriendelijk personeel.

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 7 jaar en is uitgegroeid naar een team van meer dan 30 werknemers. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.