Prima en zakelijk

Snel en netjes uitgevoerd

Snelle afspraak kunnen maken voor een ernergielabel

Keurige adviseur die grondig te werkmis gegaan.

Zie boven

Alles verloopt vlot en keurig.

Snelle afspraak, keurig rapport.

Zeer deskundig werk

Vriendelijk en deskundig voor een goede prijs.

Deskundig / klantvriendelijk / snel.gewerkt

Netjes,op tijd.Vriendelijk

Vlotte afhandeling

Komen afspraken na en zeer vlotte afhandeling

goed.

De mensen waren keurig op tijd. alles is prima verlopen.

Duidelijke afspraken en vlotte afhandeling

Energie Inspectie is hun afspraken nagekomen We konden snel een afspraak maken en het Energielabel binnen een dag gekregen.

Wij zijn blij dat onze service u goed is bevallen! Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

In een woord geweldig

Komt volgens afspraak keurig op tijd en na metingen van klasse C naar B. Een prima resultaat.

Wij zijn blij dat we u hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

Goede ervaring

Plezierig en vakkundige mensen

Heb een goede ervaring de mensen waren vakkundig en plezierig in de omgang is een aanbeveling

Het is goed om te horen dat u blij bent met onze service! Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

Super geregeld!

Keurig op tijd, zeer vriendelijk. Het rapport was snel binnen

Fijn om te horen dat tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

Goeie service

Afspraak was snel geregeld, goed geïnformeerd mbt verloop van controle, zoals wat te doen van te voren. Vriendelijke en deskundige controleur over de vloer. Rapportage dezelfde avond al binnen en rekening kon heel gemakkelijk via Ideal betaald worden

Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

Duidelijk is aangeven waar de energiebesparing kan worden bereikt wel jammer dat isolatie die niet z

Duidelijk is aangegeven waar de energiebesparing kan worden bereikt, wel jammer dat isolatie die niet zichtbaar is en niet met nota,s kan worden aangetoont niet worden meegenomen.

Volgens afspraak te werk gegaan

De tijd is genomen om het label vast te stellen.

Uitsterst correcte afhandeling van de aanvraag en uitvoering

De aanvraag was eenvoudig en werd meteen ingepland. De inspecteur was kundig en beantwoorde al mijn vragen. Hij heeft zelfs een follow-up gedaan om alle gegevens boven water te krijgen. Het rapport was volledig en goed verzorgd.

Degelijk bedrijf

Correcte afspraken Uitgebreid rapportage

Snelle afhandeling

Prettige controleurs

Professioneel

De medewerker kwam mooi op tijd en wist wat ze moest doen. Kwam zeer professioneel over. Rapport ook binnen no time ontvangen.

Aardige dame die lekker aan de slag kon gaan. Gaf op vragen duidelijke antwoorden.

super aardige dame

Alleen het eindresultaat vil voor mij een beetje tegen

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat in oktober 2020 vijf jaar en is uitgegroeid naar tien ervaren energie adviseurs. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.