Snel en duidelijk

Vlotte op en inmeting vannde woning. Vriendelijk personeel.

grondig, deskundig en kwalitief goed

Medewerkers waren, ondanks de lange reistijd keurig op tijd. M.b.v. moderne apparatuur is de inspectie efficient en snel uitgevoerd,

Slecht

Mijn ervaring is dat oudere woningen met isolatie hogere label krijgen dan een met medere voorzieningen.

Ik had een inspectie verwacht

Als je inspectie zegt dan gaat volgens mij een inspecteur zelf alles bekijken en onderzoeken wat er is gedaan aan de woning. Ik heb het idee dat er teveel op de rekeningen wordt gekeken wat er is gedaan zonder zelf te inspecteren. Als een handige klusser materiaal bij elkaar heeft gesprokkeld en de isolatie perfect heeft gemaakt wordt deze klus als niet gedaan beschouwd omdat er geen rekening is. Dat staat mij tegen aan dit beleid

Onbeschoft personeel

De twee mannen kwamen binnen lopen alsof het hun huis was zonder amper .een woord te zeggen Geen enkele uitleg hoe en wat hun werkwijze zou zijn of wat we konden verwachten, men begon met het lopen door ons huis als ware het hun eigendom Er werd amper een woord gewisseld en heel kort op vragen gereageerd Ook ging een van hen buiten op het tuinmeubilair staan, terwijl een vraag om een trappetje niet meer dan normaal is toch? Respectloos gewoon Ook op het einde geen woord over het verdere verloop totdat ik dat zelf maar weer vroeg. Toen ik bij het weggaan ze een goede rit naar huis wenste werd er geen woord terug gezegd Met kromme tenen in ons eigen huis gezeten en bijna 300 euro armer. Vreselijk

[Update] Beste mevrouw Appelman, Fijn u gesproken te hebben over uw feedback. We hebben hierover een open gesprek gevoerd en het was goed om de situatie vanuit beide perspectieven te hebben besproken. Zoals aangegeven is uw feedback reeds intern besproken, om van te leren! Nogmaals bedankt voor het prettige gesprek en we wensen u alle succes met de avonturen die u aangaat! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie ________________________ Beste meneer Appelman, Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend dat u zo'n naar gevoel heeft overgehouden aan ons bezoek en de geleverde dienstverlening. Dit staat haaks op wat wij willen uitdragen en daarom hebben we u geprobeerd te bereiken om persoonlijk te bespreken wat er is voorgevallen. We proberen u binnenkort opnieuw te bereiken. Uiteraard mag u ook contact met ons opnemen via 088 4242900 of [email protected] Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Vlotte reactie

Goede service!

Slecht

Slechte ervaring

Jk heb de ervaring dat alles goed is gegaan. Er was niets op aan te merken.

Redelijk

Ik ben het op onderdelen niet eens met het aangegeven label. Deuren en muren zijn m.i. niet goed beoordeeld.

uitstekend

keurige omschrijving en zeer duidelijk

Ze hebben alle tijd ervoor genomen en onderzoek verricht. We zijn erg tevreden met Daniel die openstond voor communicatie. Ondanks een initiële slechte start een goede afloop. Het blijft jammer dat de overheid erg beperkt is met het behandelen van zo'n energie rapport. Ala met al is onze klacht erg goed afgehandeld.

Goed en deskundig.

De mensen gingen goed en deskundig aan het werk. Alles verliep snel.

doelgericht, deskundig en vriendelijk

telefonische afspraak verliep vriendelijk en vlot. snelle afhandeling, zoals afgesproken binnen 5 werkdagen advies.

Inspectie

Na een ietwat moeilijke start toch een betere score. Met dank aan Rudy Faber toch nog alles opgelost.

Beste Peter, We hebben contact met u gehad. Wat bleek nu, het bouwjaar in het BAG-register, welke wij volgens de regelgeving dienen aan te houden wanneer er geen verdere informatie bekend is, was niet juist. Gelukkig hebben we met de bouwvergunning die toch aanwezig was het bouwjaar kunnen aanpassen en daarmee ook het energielabel. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Kundig

kan de brief niet kopiëren, wil het resultaat graag op papier hebben.

Vlotte resultaat na aanmelding. Grondige controle Er is gedaan wat was beloofd! Wil wel graag de mogelijkheid hebben om het resultaat (nadat ik heb betaald) te kunnen uitprenten.

Beste meneer Brands, Fijn u gesproken te hebben n.a.v. uw feedback. U had inmiddels de mogelijkheid tot printen ontdekt, daar zijn we blij mee! Zoals u zelf aangaf is de digitale wereld niet iets waarmee u bent opgegroeid, des te bewonderingswaardiger is uw doorzettingsvermogen. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Snel , vriendelijk , op afgesproken tijd, kompleet.

Na aanmelding snel afspraak kunnen maken, binnen twee dagen metingen verricht, binnen vijf werkdagen rapport binnen.

Snel en correct de energie label geregeld.

Zeer tevreden over de dienstverlening. Uitstekend en uitgebreid rapport/label ontvangen.

volgens verwachting

afspraken nagekomen, geen bijzonderheden

Keurig aan de afspraken gehouden.

Alles netjes afgehandeld

Word vriendelijk te woord gestaan en verteld wat ze doen.

Ik ben er erg tevreden over. Krijgt op tijd bericht van de uitslag.

Binnen had uur klaar

Aanbouw wordt ook meegenomen Wordt niet verwarmd en is berging/ opslag Daardoor krijg je een lager energie label Isoleren heeft mijn inziens geen zin. Is geen woonruimte

Erg positief

Was vriendelijk rustig en kende zijn vak. Gaf mij het vertrouwen dat er een goed oordeel word genomen.

Uitstekende ervaring

Snel en vakkundig geregeld

Positief

Tevens positief.

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 7 jaar en is uitgegroeid naar een team van meer dan 30 werknemers. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.