Prima service aardige medewerker

Prima service aardige medewerker die langs kwam.

Snel en oplossingsgericht

Snel en duidelijk contact. Ze denken met je mee en en niet in hokjes.

Alles volgens afspraak.

Alles was snel geregeld.

Slechte start maar later rechtgetrokken.

Eerste telefoongesprek niet zo tactisch. Tweede veel vriendelijker. Label te duur

Beste Jan, Bedankt voor uw feedback, wij nemen dat graag ter harte om onze dienstverlening verder te verbeteren. Het is jammer dat uw eerste contact wat stroef is verlopen, onze excuses daarvoor. Fijn te lezen dat de ervaring daarna wel positief is geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Afstandelijk

Afstandelijk en zeer zakelijk.

Beste meneer Van Ommen, Bedankt voor uw reactie. Uw feedback wordt gedeeld in ons team om onze dienstverlening verder te optimaliseren. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Een rustig onderzoek

De inspecteur heeft zelfstandig in een uurtje het onderzoek gedaan

Goed en snel

Reageert vlot en handelt het hele traject van offerte tot inspectie voor het energieprestatielabel correct af.

Prima geregeld: offerte op 4 juni, afspraak inspectie 29 juni, rapport ca 2 weken later.

zie boven staande info.

Langdurige kwestie

Ik vond het een langdurige kwestie. Ten eerste duurde het lang voor er iemand kon komen. De man die langskwam deed gewoon netjes zijn werk, genoot of aanmerkingen over. Daarna duurde het weer lang voor er een label uit kwam rollen. Een kennis en ik hadden tegelijk een label aangevraagd, hij ergens anders en was binnen een week geregeld en bij mij vanaf het eerste telefoontje 4 weken en ook nog duurder. Dus de sterren zijn gegeven voor de vriendelijke telefoniste en de opmeten.

Beetje prijzig, wel serieus persoon

Helaas worden de energie normen steeds hoger, daar voel ik me dan de dupe van. Mijn huis kreeg als label F, wat ik toch aan de matige kant vond. De prijs van de inspectie was ook aan de hoge kant, maar diegene die gestuurd werd heeft zijn werk serieus en goed gedaan.

Snel en niet duur

ben tevreden

wij hebben goede ervaring met de dame die hier geweest is. Ging rustig haar gang en voor zover wij dat kunnen beoordelen is het juist beoordeelt.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service!

Snel en flexibel

Ik had wat haast om een energielabel te krijgen. Ze hebben daarin snel en flexibel meegewerkt en meegedacht. Goed bedrijf.

Heel fijn dat u tevreden bent met onze diensten!

Duidelijk en snel

Van het eerste contact tot aan het ontvangen van de document, prima service.

Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service!

goed en snel geholpen

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden over ons bent!

Meneer was duidelijk. Vertelde wat hij ging doen. Was netjes. Veel woorden zijn er niet aan toe te voegen. Een dikke 10

Het is heel fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service!

Onrustig

Jullie zijn vermoedelijk aan regels gebonden. Maar in mijn ogen kan geheel veel rustiger uit ge voerd worden en hoeft niet elk vertrek 4 of5 keer bezocht te worden.

Deskundig,vriendelijk,toegankelijk.

Energie rapport werd vakkundig opgemaakt door vriendelijke jonge man die wist waar hij over sprak en ook het contact met het kantoor was aangenaam. Bovendien goed werkende website.

Het is goed om te horen dat u tevreden bent over onze service!

Kundig, vriendelijk en adequaat

In de tijd die gebruikt werd, had ik de nodige vragen over hoe en wat. Die werden netjes beantwoord waardoor ik weer wat wijzer werd.

Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service!

hoeft voor mij niet meer

wat men in voorgaande jaren heeft laten liggen probeert men nu op een verkeerde manier in te halen als ik mijn vloer 20 jaar geleden met isolatie rollen heb geisoleerd moet ik mijn vloer open breken want men geloofd men niet hetzelfde geld in de schuur heb ik een hr ketel laten instaleren is ook niet goed moet ik een huis van 1958 dan helemaal open breken ik stop ermee wens U het allerbeste D VOSSELMAN

snel en vakkundig

Goed behulpzaam

goede service

snelle afhandeling van onze energielabel aanvraag

uitstekend

helder en duidelijk

Prima service en snel geregeld!

Snel serieus kortom prima

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat in oktober 2020 vijf jaar en is uitgegroeid naar tien ervaren energie adviseurs. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.