serieuze aanpak op een prettige manier

Prettig contact met vakbekwame medewerkers

Goed contact, gemakkelijk te bereiken, overzichtelijk rapport

Prima geregeld via de makelaar, geen omkijken naar.

Goed geregeld geen omkijken naar.

Mijn ervaring is , een vriendelijk persoon!

Hij heeft mij all uitgelegd!

Alles volgens afspraak correct geregeld.

Duidelijk aangegeven waarom het gaat, goed aangegeven welke items voldoende zijn en wat er nog moet gebeuren. Een leuke uitdaging om hieraan te werken. Personeel erg vriendelijk en geeft een duidelijke omschrijving wat hij gaat doen en hoe het werkt.

Contact per email is goed

Heb een vakantiewoning aan de Westerskans 23 te Anjum, Esonstad 337, die U van een energielabel heeft voorzien na Inspectie uwerzijds, gezien de afstand tussen mijn woonplaats en Esonstad ben ik bij de Inspectie niet bij geweest, ik neem aan dat dat correct is uitgevoerd

Zeer efficiënt gewerkt tijdens huisbezoek.

Snel geregeld. Accuraat door de woning heen ter beoordeling. Zeer aardige klantvriendelijke gast!

Adequate en vrindelijke wijze van inspecteren

Prettig en professioneel

Een top bedrijf!

Vriendelijk, snel profesioneel!

Ging vlot en goed

Ging vlot en goed.

Vriendelijke en deskundige medewerker

De medewerker was klantgericht en hield rekening met de personen die in het huis verbleven. Vragen werden ook op deskundige wijze beantwoord.

Niets op aan te merken, het verliep goed.

Ik werd correct behandeld. Hij nam de tijd en bekeek alles heel goed. En de E label is nog snel afgeleverd. Ik was zeer tevreden

rapport goed afgehandeld

werd kort van te voren gebeld dat afspr. 30 min later werd. had het tussen werk door gepland. verder alleen erop geattendeerd dat het huis zonnepanelen heeft. afwikkeling verder prima.

Heel prettig contact en deskundig personeel

deskundig en prettig contact

Snel en efficient energielabel

Binnen korte tijd energielabel verkregen voor verkoop van huis.

Zeer vriendelijke en betrokken medewerker

De betreffende mexewerker stond open voor vragen/opmerkingen van onze kant en was bereid deze te beantwoorden

Goed , degelijk , vriendelijk.

medewerker zeer vriendelijk, heel goed werk, stipt op tijd, en een heel goed rapport.

Zeer positief

Goed contact met de beoordelaar. Vakkundig , no nonsense.

Gewoon goed

Prima.

Ik vind dat ik heel netjes en aardig ben behandels. Dus één woord prima.

Deskundige partij met een flexibele opstelling m.b.t. de opnames van de gebouwen

Mijn ervaring is erg goed, Energie Inspectie zorgt voor de meest deskundige medewerker op de juiste plek en ontzorgt je als opdrachtgever. Er wordt goed meegedacht en het team is flexibel bij opnames van de gebouwen, geen verstoringen in de business.

Slechte ervaring

Verplichte inspectie vanwege verkoop van een onbewoonbare woning, waarbij ook nog allerlei eisen gesteld werden door de inspecteur. Terwijl je dwars door de muren en het dak kon kijken en de ramen deels kapot of volledig verzakt waren. Een belachelijke, kostbare en volledig overbodige inspectie.

Wij snappen dat het voelt als een nutteloze beoordeling voor een pand dat onbewoonbaar is. Helaas is het een wettelijke verplichting en is dit ook van toepassing op onbewoonbare woningen. Onze adviseurs doen daarbij hun best om een woning zo goed mogelijk in kaart te brengen en vragen daarbij alle aanwezige informatie op. Wij snappen dat dit voor een onbewoonbare woning voelt als verspilde moeite maar wij moeten dit volgens onze norm standaard opvragen. Hopelijk hebben wij u voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

Verwachting waargemaakt.

Mijn ervaring sluit aan bij de gewenste kenmerken nuchter, Fries, laagdrempelig en oplossingsgericht.

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat in oktober 2020 vijf jaar en is uitgegroeid naar tien ervaren energie adviseurs. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.