Inspectie was uitstekend, uitwerking duurde langer dan 2 weken en klantcontact erg onvriendelijk.

Inspectie op 17 september jl was prima door Siebe de Vries. Vriendelijke en professionele houding. Op 1 oktober gebeld, want nog niets ontvangen na de toegezegde 2 weken. Toen werd me verteld dat alles nog niet klaar was, dat zou maandag 4 oktober klaar moeten zijn. Maandagochtend 4 oktober weer gebeld over de stand van zaken. Ik werd te woord gestaan door een zeer klantonvriendelijke mevrouw Trudy. Drie keer in de wacht gezet omdat ze het adres en dingen moest checken en uiteindelijk zei ze dat " waar gewerkt wordt, fouten worden gemaakt". Ik kon dat alleen maar beamen door te zeggen: ik hoor het! Uiteindelijk zat het later op de die dag in de mail. Maar nogmaals , ik heb een zeer negatieve ervaring met haar gehad. Ze kwam bijdehand over en absoluut niet empatisch of op zijn minst vriendelijk.

Snelle service, maar onnauwkeurig

Inspectie op zich ging goed (wel erg snel, in 20 minuten waren ze klaar). Maar het rapport dat volgde bevatte veel onnauwkeurigheden, waardoor het toegekende label (C) na correcties in een B veranderd werd.

Onze excuses dat er een fout is gemaakt bij de inspectie. Het werk wat wij uitvoeren is mensenwerk waarbij af en toe een fout wordt gemaakt. Echter streven wij altijd naar hoge kwaliteit en hebben wij een intern kwaliteitsborgingssysteem die ervoor bedoeld is om zulke fouten er uit te halen en de kwaliteit hoog te houden. Wij zullen daarom uw casus intern in het team bespreken en waar nodig corrigerende maatregelen in ons proces doorvoeren. In ieder geval bedankt voor uw terugkoppeling en uw kritische blik. Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

Na mijn vraag om het energielabel vast te stellen kreeg ik een snel een reactie en werd snel een adviseur ingepland. Het rapport kam ook binnen de vooraf bepaalde tijd. Op mijn vragen over het rapport is alert en eerlijk gereageerd.

teleurstellent

omschrijvingen van deuren klopt niet. wij hebben gemaild maar geen antewoord terug gekregen

Bij navraag bij de betreffende adviseur bleek dat er meermaals contact met u is gezocht. Echter konden wij u helaas niet bereiken. Indien u nog vragen heeft kunt u alsnog contact opnemen via info@energieinspectie.nl. Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie.

Vriendelijke jonge mannen. Keurig op tijd voor de afspraak. Er waren nog wat vragen die de installateur moest beantwoorden. dat hebben ze keurig voor ons geregeld. Kortom: zeer tevreden.

Prima en zakelijk

Snel en netjes uitgevoerd

Snelle afspraak kunnen maken voor een ernergielabel

Keurige adviseur die grondig te werkmis gegaan.

Zie boven

Alles verloopt vlot en keurig.

Snelle afspraak, keurig rapport.

Zeer deskundig werk

Vriendelijk en deskundig voor een goede prijs.

Deskundig / klantvriendelijk / snel.gewerkt

Netjes,op tijd.Vriendelijk

Vlotte afhandeling

Komen afspraken na en zeer vlotte afhandeling

goed.

De mensen waren keurig op tijd. alles is prima verlopen.

Duidelijke afspraken en vlotte afhandeling

Energie Inspectie is hun afspraken nagekomen We konden snel een afspraak maken en het Energielabel binnen een dag gekregen.

Wij zijn blij dat onze service u goed is bevallen! Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

In een woord geweldig

Komt volgens afspraak keurig op tijd en na metingen van klasse C naar B. Een prima resultaat.

Wij zijn blij dat we u hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

Goede ervaring

Plezierig en vakkundige mensen

Heb een goede ervaring de mensen waren vakkundig en plezierig in de omgang is een aanbeveling

Het is goed om te horen dat u blij bent met onze service! Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

Super geregeld!

Keurig op tijd, zeer vriendelijk. Het rapport was snel binnen

Fijn om te horen dat tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

Goeie service

Afspraak was snel geregeld, goed geïnformeerd mbt verloop van controle, zoals wat te doen van te voren. Vriendelijke en deskundige controleur over de vloer. Rapportage dezelfde avond al binnen en rekening kon heel gemakkelijk via Ideal betaald worden

Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

Duidelijk is aangeven waar de energiebesparing kan worden bereikt wel jammer dat isolatie die niet z

Duidelijk is aangegeven waar de energiebesparing kan worden bereikt, wel jammer dat isolatie die niet zichtbaar is en niet met nota,s kan worden aangetoont niet worden meegenomen.

Volgens afspraak te werk gegaan

De tijd is genomen om het label vast te stellen.

Uitsterst correcte afhandeling van de aanvraag en uitvoering

De aanvraag was eenvoudig en werd meteen ingepland. De inspecteur was kundig en beantwoorde al mijn vragen. Hij heeft zelfs een follow-up gedaan om alle gegevens boven water te krijgen. Het rapport was volledig en goed verzorgd.

Degelijk bedrijf

Correcte afspraken Uitgebreid rapportage

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat in oktober 2020 vijf jaar en is uitgegroeid naar tien ervaren energie adviseurs. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.