Super dienstverlening; reageren snel, komen afspraken na en keurige adviseur die over de vloer komt. Zeer uitgebreid rapport.

Vlot en zorgvuldig

Plezierig contact en vlotte service.

Vriendelijk personeel

Informatief,deskundig

Heel vriendelijk en super gewerkt!

" "

Controle heel grondig uitgevoerd.

Hij was keurig op tijd. Vriendelijke man, hij vertelde wat hij ging doen. Hij nam alle tijd om de controle uit te voeren.

heel goed

Ik vraag me af of jullie echt een goed beeld hebben

Voor de verkoop van mijn woning moest ik een energie label aanvragen, helaas verplicht door de overheid voor te veel geld. De inspectie was prima, aardige en integere inspecteur. Wat ik mistte waren de vragen over welke isolatie maatregelen wij hebben genomen om het huis te verduurzamen. Hoe bepaal je dan een goed label?

vlot en makkelijk

't was snel geregeld, afspraak ook redelijk snel ingepland. Het kost meer dan in het verleden maar dat was bekend.

Snelle reactie, duidelijke prijsafspraak

Snel een afspraak kunnen maken, waarbij de prijs meteen duidelijk was. Na bezoek van de inspecteur binnen een week het verslag inclusief energielabel in de mail

Geen zin nodig, gewoon goed!

Zie bovenstaand.

Prima gegaan

Gekregen waar ik om gevraagd had.

Had gevraagd om een energie inspectie en die heeft plaatsgevonden. De inspecteur was een vriendelijke jongeman die ca 1,5 bezig is geweest in de woning. En zoals hij had toegezegd had ik het energierapport na 14 dagen in huis, inclusief de nota.

Goed geregeld

Snelle afspraak en uitvoering.

Geen goede ervaring

Luisterde niet

Ben vriendelijke te woord gestaan en goed geholpen.

vlot en professioneel verlopen

afspraak kon op korte termijn. inspecteur was op tijd. vriendelijk en professioneel. vlot een volledige rapportage binnen. Tevreden

Inspectie prima verlopen, maar!!

Offerteaanbod, planning en inspectie prima verlopen. Alleen ben ik het niet eens met de uitslag. Met de laagste score G en een score E, kom ik er m.i bekaaid af omdat er geen papieren offertes en tekeningen aanwezig waren en om zaken te kunnen constateren geen muren en daken kunnen worden open gebroken en wordt uitgegaan van bouwtekeningen die 70 jaar of meer oud zijn!! Kortom, goed werk van Energie inspectie, maar zeer ontevreden over het overheidsbeleid, dat ik meer zie als een geldgenerator voor de overheid.

Een goede ervaring

Een aardige, kundige inspecteur met kennis van zaken.

Helemaal prima.

De inspectie verliep vlot en rustig en de inspecteur nam de tijd om op mijn vragen uitgebreid antwoord te geven.

X

X

Prima inspectie.

inspectie door een bekwaam persoon, had enige vertraging in de reistijd, maar dit werd telefonisch door hem doorgegeven! Verder geen op of aanmerkingen.

Snel en vakkundig

Heldere communicatie. Snelle toezending label na inspectie.

Prima contact ,snelle inspectie.

Snel en adaequaat

Zeer prettig!

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat in oktober 2020 vijf jaar en is uitgegroeid naar tien ervaren energie adviseurs. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.