Uitstekende ervaring

Tevens positief.

Betrouwbare inspectie

Betrouwbaar en zorgvuldig.

Vakkundig onderzoek

Snelle afspraak en goed gedegen rapport

snel en correct geregeld

snel en correct geregeld

Beste meneer Scheppink, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn u graag van dienst geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

De meneer ging serieus te werk, zo weet je wat je aan de woning hebt.

Beste Albert, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Goed en tevreden

Goed gedaan en tevreden voor een ander een aanrader

Beste Jenny, Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen, bedankt voor uw feedback! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Zeer goede ervaring

Deskundig personeel en een tevreden afwikkeling

Beste Tom, Dat is nog eens een mooi rapportcijfer, bedankt voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Keurig

Een zeer deskundig, vriendelijk en aardige man

Beste Henk, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen door onze collega's! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Geweldige ervaring !

Ja daar stond een mevrouw op de stoep met een gevulde tas ! Weinig papier maar wel met laptop om foto’s te maken van het object. Het werd een halve dag sessie maar professioneel! De inspectie werd verricht door een mevrouw met een architectuur achtergrond en zij wist van wanten.

Beste meneer Van Leeuwen, Uw feedback hebben we gedeeld met de collega in kwestie, altijd leuk om te horen. We zijn u graag van dienst geweest! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Nette afhandeling

Deskundige vriendelijk meter in huis geweest en een snelle afwikkeling.

Beste Marianne, Bedankt voor uw positieve woorden! Vriendelijke groet, Energie Inspectie

Niet echt positief

De adviseur kwam te laat, kwam erg gehaast over en heeft geen advies gegeven terwijl dat wel op het label staat. De uitslag van het label was dan ook een teleurstelling en ik heb contact gezocht om 1 en ander door te praten. Dit is nog in behandeling en ik hoop s daar spoedig iets over te horen. Daarnaast kreeg ik na de opdracht bevestiging een offerte van een ander bedrijf die 150.- goedkoper was.

Waardeloos

Het bestaande huis is volledig naar de standaard van nu geïsoleerd alles is gedaan en dan ga je van B label naar A dat kun je toch niet serieus nemen en dan krijg je als reactie dat je alleen met een warmtepomp naar A+of A++ enz kunt wat een lachertje

Matige inspectie

Terwijl vooraf nadrukkelijk gevraagd is bij onduidelijkheden vragen te stellen is dit niet gedaan. Men heeft aannames gedaan zonder navraag.

Beste Herbert, Bedankt voor uw feedback. N.a.v. telefonisch contact met de collega die opname heeft verzorgd zijn uw vragen doorgenomen en beantwoord. Mochten er alsnog open eindjes zijn, neem dan gerust contact met ons op. We staan u graag te woord! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

slecht

Waardeloos...klopt niets van

Beste meneer Konigers, N.a.v. uw feedback hebben wij dezelfde dag telefonisch contact met u opgenomen. We realiseren ons dat de uitkomst van een energielabel niet altijd aansluit bij de verwachting van onze klanten en vinden het daarom juist heel belangrijk om daarbij een goede toelichting te geven als hierover vragen zijn. Fijn dat we uw vragen hebben kunnen beantwoorden. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Correct

Vriendelijk en betrouwbaar afspraak is afspraak. Persoon die langs kwam vor inspectie, Vriendelijk, correct en hij vertelde wat hij ging doen waar het voor nodig was. Hij kwam ook heel betrouwbaar over. Zeker geen spijt van gehad.

Beste Korrie, Uw feedback hebben we met de collega in kwestie gedeeld. Het is altijd leuk om terug te horen hoe onze klanten onze dienstverlening ervaren. We zijn u graag van dienst geweest. Fijne dag nog! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Snelle afhandeling.

Via mail contact opgenomen i.v.m een aanvraag voor een energie label, en even later gelijk bericht terug ontvangen voor het maken van een afspraak. De persoon was op tijd, volgens onze afspraak. Correct te woord gestaan en vriendelijk. Energie label volgens afspraak ontvangen via mail en betaald. Zeer tevreden.

Beste Wil, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn u graag van dienst geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Vakkundige beoordeling

Vakkundige beoordeling waarbij alle factoren worden meegenomen.

vakkundig

energielabel werd vlot behandeld en afgeleverd

Prima, niks op aan te merken.

Geen omkijken naar bij aanvraag energielabel.

Zeer goed.

Vriendelijke inspecteur, goede, eerlijke uitleg en goede inspectie.

Afspraak was snel gemaakt, inspectie volt uitgevoerd en snel afgerond met een rapport.

Blij met het nieuwe label

Medewerker beleefd en op tijd. Je kunt je wel afvragen of dat €300 moet kosten

Prima en snel

Vriendelijke man, deed zijn werk prima en zocht naar mogelijkheden om de isolatie te vinden.

Te duur

Prima overleg en snelle afspraak. De inspecteur was vriendelijk, keurig op tijd en heeft met moderne apparaten de inspectie uitgevoerd. Dat kostte 45 min. Daarna kreeg ik ongeveer hetzelfde rapport als dat van 10 jaar terug. De rekening van ca 350 euro vind ik wel buiten proportioneel.

Archimedesweg 20

8912AK Leeuwarden

058 30 31 100

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 7 jaar en is uitgegroeid naar een team van meer dan 30 werknemers. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.