Die meneer deed zijn werk goed

Is dat we voor de verkoop dat label nodig hadden.

Beste Huisman, Bedankt voor uw feedback. We kunnen ons goed voorstellen dat het voor u als een 'verplichting' voelde om het energielabel te regelen i.v.m. de verkoop van uw woning. Desalniettemin beveelt u ons aan om de werkzaamheden uit te voeren, dat stellen wij op prijs. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Het bedrijf komt zijn afspraak na

Een tussenpersoon heeft de afspraak voor ons gemaakt. Alles verliep vlot

Arrogantie

Inspecteur kwam, wilde geen hand geven. Binnen vertelde hij pas dat dat hun policy was. Dit had buiten bij de deur al gemoeten. Binnen was de arrogantie en des informatie ten top. "ik ben ongeveer een half uur / 3kwartier bezig, om door het huis te gaan. ??? dat is knap voor iemand, die het huis niet ken ?? Ook vertelde hij niet wat en hoe hij het zou gaan doen. En hoe hij tot de conclusie kwam van het label. Dus wat dat betreft , niet voor herhaling en aanbeveling in aanmerking. Wat betreft snelheid en afhandeling door het kantoor, is wel positief. Prijs is volgens mij marktwaarde conform

Beste Ruud, Bedankt voor uw feedback. Jammer te vernemen dat u het contact met de inspecteur als stroef heeft ervaren en dat u de uitleg over de uit te voeren werkzaamheden summier vond. Het is goed om ons te realiseren dat onze 'daily business' niet voor iedere klant vanzelfsprekend is. Uw feedback nemen we ter harte en wordt gedeeld in ons team om van elkaar te leren. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Bureaucratie

Alles goed geïsoleerd maar kan geen rekening aantonen daardoor wordt de isolatie niet erkend! Ben zelf bouwvakker en weet wel hoe het moet.

Geachte heer Te Boome, Bedankt voor uw feedback. We kunnen uw reactie goed voorstellen, echter het energielabel wordt vastgesteld volgens landelijke richtlijnen. In onze FAQ's op de website (https://www.energieinspectie.nl/faq/) kunt u teruglezen wat er wordt gezien als bewijslast en we mee mogen nemen in het opstellen van het energielabel. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Duur voor relatief weinig werk en arrogante medewerkers aan de telefoon

Het maken van een afspraak wordt door jullie arrogant gedaan. Ik mag blij zijn dat jullie willen komen. Weinig klantgericht. Verder is de prijs voor een paar uurtjes werk echt van de gekke. De kwaliteit van de beoordeling door jullie vind ik slecht. Het is dat jullie aanbevolen werden door mijn makelaar en ik haast had met het energielabel anders was ik nooit met jullie in zee gegaan.

prettige dienstverlening, doen wat ze beloven

afspraken werden nagekomen, en er werd goed nagebeld voor info en afspraken. Daarna werd het label snel opgeleverd.

Heren zijn serieus met hun werk bezig dikke prima

Helemaal top !

Een zeer vriendelijke en deskundige medewerker heeft uitstekend zijn werk gedaan. Ik ben meer dan tevreden over de geboden dienst.

Netjes en correct

Zie hier boven

Is me wat tegen gevallen

De man was super aardig,deed wat hij moest doen,netjes en correct. De uitkomst is ons tegen gevallen. Energie label e..er stond bij in de zomer is t huis warm,in de winter koud. Onze woning heeft rolluiken en in de winter houden we daardoor de warmte binnen,in de zomer is het heerlijk koel.

Prima service aardige medewerker

Prima service aardige medewerker die langs kwam.

Snel en oplossingsgericht

Snel en duidelijk contact. Ze denken met je mee en en niet in hokjes.

Alles volgens afspraak.

Alles was snel geregeld.

Slechte start maar later rechtgetrokken.

Eerste telefoongesprek niet zo tactisch. Tweede veel vriendelijker. Label te duur

Beste Jan, Bedankt voor uw feedback, wij nemen dat graag ter harte om onze dienstverlening verder te verbeteren. Het is jammer dat uw eerste contact wat stroef is verlopen, onze excuses daarvoor. Fijn te lezen dat de ervaring daarna wel positief is geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Afstandelijk

Afstandelijk en zeer zakelijk.

Beste meneer Van Ommen, Bedankt voor uw reactie. Uw feedback wordt gedeeld in ons team om onze dienstverlening verder te optimaliseren. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Een rustig onderzoek

De inspecteur heeft zelfstandig in een uurtje het onderzoek gedaan

Goed en snel

Reageert vlot en handelt het hele traject van offerte tot inspectie voor het energieprestatielabel correct af.

Prima geregeld: offerte op 4 juni, afspraak inspectie 29 juni, rapport ca 2 weken later.

zie boven staande info.

Langdurige kwestie

Ik vond het een langdurige kwestie. Ten eerste duurde het lang voor er iemand kon komen. De man die langskwam deed gewoon netjes zijn werk, genoot of aanmerkingen over. Daarna duurde het weer lang voor er een label uit kwam rollen. Een kennis en ik hadden tegelijk een label aangevraagd, hij ergens anders en was binnen een week geregeld en bij mij vanaf het eerste telefoontje 4 weken en ook nog duurder. Dus de sterren zijn gegeven voor de vriendelijke telefoniste en de opmeten.

Beetje prijzig, wel serieus persoon

Helaas worden de energie normen steeds hoger, daar voel ik me dan de dupe van. Mijn huis kreeg als label F, wat ik toch aan de matige kant vond. De prijs van de inspectie was ook aan de hoge kant, maar diegene die gestuurd werd heeft zijn werk serieus en goed gedaan.

Snel en niet duur

ben tevreden

wij hebben goede ervaring met de dame die hier geweest is. Ging rustig haar gang en voor zover wij dat kunnen beoordelen is het juist beoordeelt.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service!

Snel en flexibel

Ik had wat haast om een energielabel te krijgen. Ze hebben daarin snel en flexibel meegewerkt en meegedacht. Goed bedrijf.

Heel fijn dat u tevreden bent met onze diensten!

Duidelijk en snel

Van het eerste contact tot aan het ontvangen van de document, prima service.

Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service!

goed en snel geholpen

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden over ons bent!

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat in oktober 2020 vijf jaar en is uitgegroeid naar tien ervaren energie adviseurs. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.