Heel teleurstellend

Zeer teleurstellend, want het energie label wat mij gegeven is had minimaal 2 labels lager moeten zijn.

Vlotte en correcte samenwerking

Na enkele opstartpuntjes is de samenwerking prima en ontvangen we snel de nieuwe stand van zaken en na afloop het label als een opdracht is uitgezet.

Energie inspectie heeft ons goed geholpen met het verduurzamen

Onze ervaring met energie inspectie is prima, er is uiteindelijke een mooi dashboard gemaakt met aanbevelingen voor de verschillende panden op OlmenEs. Aandachtpuntje er is een aanbeveling voor zonnepanelen maar die liggen al op het pand.

Prettige en duidelijke communicatie

Afspraak was snel gemaakt voor audit. Deze verliep soepel en openstaande punten zijn naderhand snel opgelost.

Prettig, persoonlijk en kundig

De man die ons huis inspecteerde deed dit erg vlot en kundig en was ook prettig in de omgang. Het maken van de afspraak ging ook vlot en correct.

Heb een goeie ervaring met energie inspectie.

Mijn ervaring met energie beoordeling goed is verlopen. Met vr. Gr. C Bleeker.

Valt me tegen

In deze woning zit overal dubbel glas dakisolatie en spouwisolatie

Bezoek van inspecteur uitstekend, betaling matig

Inspeceur was op tijd, vriendelijk en snel. Hij beantwoorde vragen die ik had naar tevredenheid. Betaling liep niet goed. Doordat ik de betaling site in een window opende was een van de checkbox vragen niet zichtbaar. De betaalknop functioneerde daardoor niet. Heb toen zelf een ideal betaling gedaan met de gewenste gegevens. Met een belletje een dag daarna om uit te leggen wat ik had gedaan, kreeg ik mijn label toegestuurd. De betaalsite was echter niet geupdate en kreeg ik herhaal emails. Na nog een belletje was dat ook opgelost. Bij elkaar dus matig.

Beste Wim, Bedankt voor de gegeven feedback. Vervelend dat de betaling niet in één keer goed is gegaan. We nemen het mee in de doorontwikkeling van deze (nieuwe) functionaliteit. Met uw terugkoppeling kunnen we dit nog beter laten verlopen. Vriendelijke groet, Team Energie Inspectie

praktische opname en prijsvriendelijk eb goede uitleg van de scan

volgens afspraak op tijd aanwezig, keurige uitleg gehad, voldoende info kunnen verstrekken. Scantechniek uitstekend om het geheel snel in te meten. Prijs zeer netjes.

Ik weet niet waar mijn energiescan te vinden is

Heb gisteren betaald. De factuur was schijnbaar digitaal verstuurd. Vandaag krijg ik het verzoek voor wat betreft mijn ervaring. Waar de energiescan is is mij onduidelijk. Bij problemen laat ik de opdracht en de betaling ien aan de notaris.

Snel en vakkundig de inspectie uitgevoerd voor de toekenning van een energielabel.

Inspectie heeft in prettige sfeer plaatsgevonden en is snel en vakkundig gerapporteerd.

Lekker vlot

Plezierige mensen.

Fijn! Bedankt we u van dienst mochten zijn. Team Energie Inspectie

Tegenvallend rapport. Lees het onderstaande.

Het onderstaande is terecht gecorrigeerd. Er was een fout gemaakt in de beoordeling, waardoor nu het energielabel B is toegepast. Dank voor deze correctie! Ik ben uitreaard tevreden over de inspecteur. Minder tevreden ben ik met het toegepaste energielabel. Een huis van 1983/1984 beoordelen met de gewenste investeringen ivm met de energietransitie is niet reël. Wij leven energie neutraal, omdat er 20 zonnepanelen zijn met een geïsoleerde elektrische vloerverwarming maken wij gebruik van de opbrengst van rond de 7.000 Kw per jaar om de gasverbruik te minimaliseren. kortom...met eerder gedane investerngen, zoals kunststofkozijnen zou een energielabel B aannemelijk zijn geweest. Als er meer uitleg vooraf zou zijn geweest over de toegepaste normeringen had ik zelf wel kunnen bedenken dat het energielabel C zou blijven voor de aankomende tien jaar.

Beste Robin, Bedankt voor de bovenstaande feedback en het contact dat wij naar aanleiding hiervan met elkaar hebben gehad. We nemen de uitkomsten mee in de optimalisering van onze dienstverlening. Team Energie Inspectie

er staan zaken in die niet in overeenstemming zijn met de werkelijkheid

Zo worden buiten-deuren die zijn voorzien van dubbelglas als slecht beoordeeld. Het totale dak is geïsoleerd en is omschreven als deels geïsoleerd. Blijkbaar wordt bij het energie verbruik met name in de winter een bedrag geraamd op basis van een gemiddeld gebruik? Kortom geen idee wat hiermee wordt bedoeld, is dat een gemiddeld gebruik van een gezin. Ook het aantal m2 wonen is niet in overeenstemming met de werkelijke aantal m2 aan woonruimte. Ook de opmerking van compacte woning is begrijpelijk maar is niet relevant voor deze rapportage. Het gebruik zoals aangegeven in u beoordeling is niet in overeenstemming met de werkelijkheid. Ook de slaapkamers op de verdieping zijn waar ze niet aansluiten aan de dakisolatie zijn extra apart geïsoleerd middels isolatie dekens, is niet meegenomen. De beoordeling van de gevels is naar onze mening niet in overeenstemming met de werkelijkheid. Ook is niet te achterhalen of dat de slimme recent geplaatste elektrische boiler is meegenomen in de beoordeling, immers hierdoor wordt er geen gas meer gebruikt voor het verwarmen van water. Daarnaast zijn recent twee hoogrendement ketels geplaatst met als doel om de woning in twee te verwarmen delen te verdelen. Hierdoor is het mogelijk om de woning afhankelijk van het gebruik apart te verwarmen of niet te verwarmen is in de rapportage niet meegenomen.

Zeer prettig contact met de heer Van der Haar en veel geleerd.

Ik ben zeer tevreden met het energielabel A+++, het hoogst haalbare in bestaande woningbouw, aldus de heer Van der Haar. Ik ben al vele jaren isolatie-, energie- en milieufreak. Mijn aannemer Bouwmaatschap-pij Vuurboom B.V. in Valthermond was zeer verbaasd dat ik een spouw ter breedte van 150 mm wilde. Dat had ik reeds bedacht bij de bouw van de vorige woning in Vuren (bij Gorinchem) en ook uitgevoerd, hetgeen aldaar tot een zeer laag aardgasverbruik heeft geleid. Uiteraard is de huidige woning nog veel beter geïsoleerd dan de vorige met name vloer-, zandbed kruipruimte, triple pane in de kamer en de keuken, na-isolatie spouw en - dak. Geen gasaansluiting meer, leiding naar de weg verwijderd en gasmeter idem. Ca. 7000 kWh Terug-levering.

Zijn op maandag geweest en had op woensdag al het label! Afspraak ook gewoon strak nagekomen. Vriendelijke mensen, zowel aan de telefoon als over de vloer. Supersnel gegaan en prima afgehandeld, hulde!

Conform afspraak.

Uitgevoerd conform afspraak.

De Thermografische scan was snel klaar.

De scan was geen probleem, alleen de rapportage bestond uit de ontvangen beelden. De uitgewerkte opname werd pas later op verzoek verstrekt. Een advies werd nergens genoemd.

vakkundig

heel goed

Ok, maar:

De zonnepanelen waren niet meegenomen in de inspectie, dat scheelde ons een opschuiving van energielabel E naar D!

Ik had een energielabel nodig omdat ik mijn woning verkoop. Dus geen advies voor verduurzaming o.i.d. Mijn makelaar heeft Energie Inspectie daarvoor ingeschakeld.

Contact met medewerkers was zeer prettig.

Afspraak is afspraak. Dit was hier zonder meer van toepassing. Medewerkers zeer vriendelijk in de omgang.

Goede ervaring

Geen opmerkingen

Prima service!

Altijd snel met het inplannen van een afspraak en het energielabel volgt ook snel. Verder prima service en afhandeling!

Ik heb het als prettig ervaren

Ik heb een aardige jongen ontvangen. Hij had de tijd om mij uit te leggen wat en hoe het werkte. Ik heb het als prettig ervaren

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 7 jaar en is uitgegroeid naar een team van meer dan 30 werknemers. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.