Verkeerde energielabel ontvangen

Door een fout in het doorgeven/opnemen van de ramen (dubbel glas en enkel glas doorgegeven door energie inspectie) kreeg ons huis energie label C terwijl dit B moest zijn. Door het zelf opvallen vd fout kon het uiteindelijk worden aangepast, maar ons huis stond inmiddels al een aantal dagen in de verkoop met het verkeerde energielabel Geen enkele compensatie oid ontvangen

Vlotte afhandeling

Snelle afhandeling

Een fijne medewerker kwam bij ons. Was zeer correct en op tijd.

Alles ging goed.

Komen afspraken na.

Professionele organisatie.

Perfecte service

Afspraak makkelijk en aankomst op tijd. Inspectie professional doorgevoerd, resultaat (label) ontvangen als avisiert. Alles best, bedankt!

Snelle service!

Redelijk

Tijdens de inspectie is er een vaas met bloemen van tafel gestoten Stuk en veel water overlast Mevrouw wilde dit vergoeden maar ik gaf aan dat dit onder werkongeluk valt dus opperde suggestie van mogelijk reductie op de prijs ivm schade en overlast Hier niets meer over gehoord Zaak afgehandeld alsof er niets gebeurd was Verder geen aan-of opmerkingen Label op tijd ontvangen

De medewerker legde goed uit wat hij ging doen.

Inspecteur kwam deskundig over en voerde de inspectie uit zonder dat wij er last van ondervonden.

Wij hadden de voorbereidingen terdege uitgevoerd waardoor de inspecteur zonder problemen zijn werk kon doen zonder ons hierbij nodig te hebben i.v.m. sluiten of openen van opgedragen dingen zoals gordijnen en ramen. Verder gaf hij duidelijke uitleg omtrent de dingen die hij aan het doen was.

Duidelijke communicatie, vriendelijke mensen. Zowel telefonisch als de dame op de werkvloer.

Professioneel

Prettige ervaring

Via de makelaar

Accuraat, deskundig met juiste prijs

Netjes op tijd, goede meet appertained, en deskundige medewerker.

Prima snel en een goed telefonisch contact.

Een aardige inspecteur die de uitvoer doet.

Prima, nette jongeman

Snel geregeld !

Twee man op hun taak berekend en op elkaar ingespeeld.

Erg slecht

Wij hadden de spouw laten na isoleren er was een rekening van Na afloop gaven zij aan, dat er geen dikte op de rekening stond En ze daar dus geen rekening mee konden houden Muren en dak 3.1 r Wij hebben een nieuwe rekening gevraagd bij regio isolatie waar wel de dikte op stond Na dat we dit doorgegeven hadden kregen we een lager energie label Muren en dak 2.5 r Na protest was het antwoord klopt we rekenen nu alleen de 4 cm navulling ?!?! We kunnen nu niet zien wat in de spouw zit

Sinds een vaste contactpersoon en procedure lopen de aanvragen vlot en snelle rapportages.

Doordat we een heldere afspraak hebben gemaakt voor de aanvraagprocedure worden de afspraken snel gemaakt en worden de energielabels vlot aangeleverd. Zeer belangrijk in deze tijd waarbij het verplicht is de woning aan te melden op de markt met een definitief energielabel.

Geen enkele toegevoegde waarde t.o.v. wat al te vinden is op internet.

Het advies is niet afgestemd op de situatie van de woning en de bewoners maar staat vol open deuren c.w. algemeenheden die je al lang kunt weten. Wat je praktisch zou moeten doen in de eigen situatie wordt niet concreet gemaakt en niet gebaseerd op de werkelijke omstandigheden. Dus een theoretisch advies en niet onderbouwd door praktische en werkbare inhoud.

Geachte heer Wesselius, Bedankt voor uw feedback! Fijn dat we elkaar hebben gesproken naar aanleiding hiervan en dat we konden uitwisselen wat uw verwachtingen waren versus wat de inhoud is van het product dat u heeft afgenomen, het Basis Energieadvies Tûk Wenjen. Zoals besproken en inmiddels is gebeurd, heeft u via de verkoper aanvullende informatie ontvangen m.b.t. uw nieuwe woning omdat ook het energielabel door ons is vastgesteld. Uw feedback nemen we uiteraard ter harte en nemen we mee voor toekomstige energie adviezen. Vriendelijk groet, team Energie Inspectie

Is uitermate slecht

Zoals bij u bekend is bij de beoordeling het aanwezig zijn van zonnepanelen vergeten op te nemen. Ik heb dit bij u kenbaar gemaakt. Na herstel bleef mijn label onveranderd Mijn conclusie: zonnepanelen heeft geen zin

Geachte heer Veltkamp, Bedankt voor uw feedback en fijn dat we elkaar hierover hebben gesproken en opvolging aan hebben gegeven. Zoals u zelf zei: "Ik ben niet blij met het gegeven antwoord maar ik ben wel tevreden met de wijze waarop dit is gedaan, correct en zorgvuldig". Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

er is mij niets nieuws verteld

ik had me een onderzoek voorgesteld waarbij metingen ent zouden worden uitgevoerd

netjes en prima geholpen

vriendelijk en deskundig

serieuze aanpak op een prettige manier

Prettig contact met vakbekwame medewerkers

Goed contact, gemakkelijk te bereiken, overzichtelijk rapport

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 7 jaar en is uitgegroeid naar een team van meer dan 30 werknemers. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.