Snelle afhandeling

Prettige controleurs

Professioneel

De medewerker kwam mooi op tijd en wist wat ze moest doen. Kwam zeer professioneel over. Rapport ook binnen no time ontvangen.

Aardige dame die lekker aan de slag kon gaan. Gaf op vragen duidelijke antwoorden.

super aardige dame

Alleen het eindresultaat vil voor mij een beetje tegen

SUPER

Wy zyn zeer tevreden . De inspecteur was zeer klantvriendelijk. En daarna alles goed geregeld . V. G .R . FAM WIGCHERS ...

Ze komen hun afspraak na in plaats 2 weken later geen week later waren ze er als

Ging allemaal heel netjes, ik werd keurig teruggebeld nadat ik even een oproep had gemist, werd fatsoenlijk te woord gestaan. Goed op de hoogte gebracht van een wijziging in het tijdstip en het bezoek zelf ging ook helemaal prima

Alles netjes en goed uitgevoerd.

Snel en vrij duidelijk een afspraak kunnen maken. Ook de persoon die op ons adres de inspectie heeft uitgevoerd, heeft zich netjes en correct gedragen.

Correct en zeer vriendelijk.

Goed.

Adequate aanpak en oplossingsgericht.

Ondanks tekortkomingen van mijn kant, is de inspectie volgens afspraak uitgevoerd. Na aanleveren van de ontbrekende gegevens is het energielabel de volgende werkdag aangeleverd.

Prima goed voor elkaar

de inspecteur bekeek alles tot in details .nou weet ik meer van het huis dan dat je voor een poosje zo een briefje op kon vragen

Fijn dat het zo snel kon

Goede ervaring. Snelle reactie en snel geregeld. Binnen 48 had ik mijn energielabel!!

Fijn personeel. Tegenvallende beoordeling.

Ondank voorgevel en achtergevel isolatie. Dak isolatie. 6 kunstof kozijnen met A+ en A++ ramen erin toch een label F. In de toekomst doe ik geen € meer aan isolatie. Zonde van het geld. Het was wel een aardige opnemer.

Snelle afwikkeling, deskundig, vriendelijk

Was snel geregeld. Vakkundig, vriendelijk. Volgende dag al rapport in huis. Toen ik mijn rapport in de mail verloren was, kreeg ik, op aanvraag, gelijk weer het rapport in de mail.

prima bedrijf

vriendelijk en kundige mensen

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Zeer snel en tegen een nette prijs, een goede rapportage ontvangen.

Deskundige afhandeling

De persoon die bij ons kwam maakte een ervaren indruk en verschafte ons waar nodig informatie. Aanbevolen!

zeer tevreden

De werkzaamheden werden zonder enig overlast uitgevoerd.

Plezierig, correct en snel met de uitslag

Ik ben zeer tevreden over de bescheiden inspecteur. Hij werkte rustig en deed vlot zijn werk. De volgende dag had ik al de uitslag in de mail.

Prima en goedkoop geregeld

Via via hierbij gekomen. Goede prijs en makkelijk en snel geregeld!

Die meneer deed zijn werk goed

Is dat we voor de verkoop dat label nodig hadden.

Beste Huisman, Bedankt voor uw feedback. We kunnen ons goed voorstellen dat het voor u als een 'verplichting' voelde om het energielabel te regelen i.v.m. de verkoop van uw woning. Desalniettemin beveelt u ons aan om de werkzaamheden uit te voeren, dat stellen wij op prijs. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Het bedrijf komt zijn afspraak na

Een tussenpersoon heeft de afspraak voor ons gemaakt. Alles verliep vlot

Arrogantie

Inspecteur kwam, wilde geen hand geven. Binnen vertelde hij pas dat dat hun policy was. Dit had buiten bij de deur al gemoeten. Binnen was de arrogantie en des informatie ten top. "ik ben ongeveer een half uur / 3kwartier bezig, om door het huis te gaan. ??? dat is knap voor iemand, die het huis niet ken ?? Ook vertelde hij niet wat en hoe hij het zou gaan doen. En hoe hij tot de conclusie kwam van het label. Dus wat dat betreft , niet voor herhaling en aanbeveling in aanmerking. Wat betreft snelheid en afhandeling door het kantoor, is wel positief. Prijs is volgens mij marktwaarde conform

Beste Ruud, Bedankt voor uw feedback. Jammer te vernemen dat u het contact met de inspecteur als stroef heeft ervaren en dat u de uitleg over de uit te voeren werkzaamheden summier vond. Het is goed om ons te realiseren dat onze 'daily business' niet voor iedere klant vanzelfsprekend is. Uw feedback nemen we ter harte en wordt gedeeld in ons team om van elkaar te leren. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat in oktober 2020 vijf jaar en is uitgegroeid naar tien ervaren energie adviseurs. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.