Alles correct volgens afspraak

Adequate kennis en op maat advies

Klant gericht. Denkt met ons mee gedurende het proces om zo tot het beste resultaat te komen

Prima, deskundig , snel

Snelle reactie, duidelijk rapport , redelijke prijs , deskundigheid bij opname van de woning. Men moet wel veel rekeningen en bewijsstukken hebben . Kelderruimte openen om dikte van de laag bodemparels te meten vind ik wel overtrokken .

duidelijke en snelle reactie

goede communicatie, snelle actie

Snel en correct

Zoals al gezegd snel en correct. En een goed label er voor teruggekregen.

Vakkundige inspectie; vriendelijk en zakelijk.

een eerdere beoordeling werd "op papier" uitgevoerd; alles inleveren en per mail een "C"-beoordeling gekregen. Geen enkele moeite gedaan om alle maatregelen ter plekke te beoordelen; we hebben veel maatregelen uitgevoerd zoals muur- en kruipruimte-isolatie, dak van de garage geisoleerd , dakkapel volkomen vernieuwd inclusief isolatie, isoleren van de zolder. Alles bij elkaar veel geld uitgegeven. Voor ons bleef het gevoel van "zoek het verder zelf maar uit" ! Dit is nu rechtgezet door deze inspectie en is er een label "B" afgegeven.

deskundig en prettige opname en dito uitleg werkzaamheden..

prettige collega met deskundige opname en uitleg werkzaamheden van in dit gevel een opname woning voor een enrgielabel..

Minder goed

Ik had het e.e.a. opgezocht voor de inspectie van onze woning, en ben er zelf van uit gegaan dat het een Label D zou zijn. Dit omdat ik zelf de materie zelf goed ken uit de praktijk. Onze woning is voor het grootste deel geisoleerd met uitzondering van onze gevelmuur aan de gangzijde dit is een steens muur. Woning gebouwd in 1920. Alles was te plekke op te nemen maar de medewerker had nog al haast. Uit eindelijk is het een E Label geworden, ook hier heb ik veel moeite mee maar ik laat het er verder bij, je trekt toch aan het kortste uitje. G.Beumer

Vriendelijk, meedenkend en super helpend!

Vriendelijk, meedenkend en super helpend!

onderzoek en rapportage correct afgehandeld

Professioneel

Een aardige vriendelijke jongeman die heel bekwaam bezig was.

goed uitgelegd wat er ging gebeuren.

Wij hadden geen idee hoe alles in zin werk ging, keurig voorgesteld en wat er ging gebeuren. Prima afgehandeld.

Het was naar wensen

Positief

Snelle opname. Wat beter kan is communicatie over wanneer opname plaats kan vinden (ik hoef geen overeenkomst als ik geen opnamedatum heb) en de oplevertijd van het label. Moest echt zoeken voor ik die kon vinden. Tijd van 5 dagen is prima acceptabel, maar daar zou je niet zo naar hoeven te zoeken

Uitstekend en gedetailleerd rapport, maar...

Kundig adviseur en snelle rapportage, maar de communicatie in uw bedrijf is voor verbetering vatbaar. Vanwege tijdsbesparing had ik alle facturen opgezocht, gescand en u via mail toegestuurd. Het eerste wat uw adviseur echter vroeg: "Hebt u de facturen ook bij de hand; die wil ik graag fotograferen." "Niet direct, want die heb ik alle gescand, verstuurd en weer opgeborgen. Ben je daar niet van op de hoogte gesteld?" Nee dus! Alle paperassen heb ik weer op moeten zoeken. Stressig en niet leuk. Grapjassen! Mijn advies: stel de adviseur even op de hoogte van het feit dat jullie een aantal scans al (of niet) hebben ontvangen. Verder alle lof voor uw snelle en gedegen rapportage. Met vriendelijke groet, Gerrit Damsma

Hele goede, snelle en vakkundige service!

Voor mijn huis heb ik een energielabel aangevraagd. Ik werd snel gebeld voor een afspraak. De inspectie liep volgens plan, professioneel en binnen 5 werkdagen had ik mijn energielabel in mijn inbox.

Deskundige beoordeling van de "energie" staat van ons huis en met vele tips voor verbetering.

Men deed wat ik er van verwachtte.

De inspectie werd snel en vakkundig uitgevoerd en gaf mij een positief gevoel

Goede en eerlijke inspectie

Alles is goed bekeken, en eerlijke inspectie en uitkomst..

pprofessionele aanpak en goed op de hoogte van inhoud, wet- en regelgeving

klantvriendelijk, informatief, voldoende aandacht en tijd.

Zorgvuldig, snel en duidelijke rapportage en advies.

Ik heb de indruk dat de adviseur die ons huis heeft geïnspecteerd, niet de documenten bestudeerd had , die vooraf door mij zijn aangeleverd. Verder tevreden over de adviseur en de rapportage. Alleen blijf ik het een behoorlijke prijs vinden voor een dergelijk onderzoek.

Goede ervaring met de Energie Inspectie

Snel gereageerd, goed kontact gehad, systematisch aanpak. Prima.

Snel en correct

Uitstekend werk verricht, snel geboekt en snel geregeld. Zeer compleet rapport

Vriendelijk en goed

Vriendelijke medewerker en goed alles met ons doorgenomen

Serieuse en nauwkeurige opmeting van de woning.

Mijn 1960 woning het afgelopen jaar van alles aangedaan mbt energie transitie. Alle copiën bewijzen en facturen overhandigd. We zijn All Electric en van het gas afgesloten. De inspectie verliep soepel en er was goed overleg met Energie inspectie. Wij zijn zeer te vreden met hen en ook over de kosten die werden berekend. Onze transitie inspanningen is beloond met een A+ Energielabel.

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 7 jaar en is uitgegroeid naar een team van meer dan 30 werknemers. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.