Goed en betrouwbaar

Prima service; snel een offerte en daarna ook snel de opname van de woning! Professionele aanpak met up to date apparatuur!

Scan goed, netjes en snel uitgevoerd.

Afspraak kon op korte termijn en scan is goed, netjes en snel uitgevoerd.

Top experts!

Bedankt, goede service

Zeer deskundig en aardige medewerker

Alles nagekeken, zelfs de gasketel boven. Vriendelijke medewerker

Ervaren, vriendelijke en correcte afhandeling.

Snelle afhandeling van mijn aanvraag. Ook de inspectie was vlot en correct

Hier krijg je energie van!

Op stel en sprong een energielabel nodig. Op internet gekeken, old fashion telefoonnummer gevonden, gebeld en situatie uitgelegd. Puzzelen met de planster en nog dezelfde week heeft ze een gaatje kunnen vinden. Zeer professionele inspecteur geweest met echt hightech apparatuur. Binnen 5 werkdagen het energielabel ontvangen. Perfect!

Zeer nette en vriendelijke medewerker .

Medewerkers vertelde precies wat hij ging doen en medewerker was zeer respectvol en vriendelijk

Correcte afhandeling!

Prima beoordeling,

Prima beoordeling, erg aardige specialist. Gaf veel informatie. Uitwerken zou iets sneller mogen, maar kwam precies uit.

Netjes, op tijd en duidelijk.

Top bedrijf

Prima bedrijf die de opdracht snel en goed afrond van begin tot het eind. Goede samenwerking wanneer nodig.

Energie label

Prima en snel geholpen))

Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Van de kwalificering snap ik niets!

Mijn woning (Bladderswijk oz 94 7885 TK) is van bouwjaar 98 met vloer, muur en dakisolatie. Alles in de kunststof kozijnen met isolatieglas. U hangt hier energielabel C aan. Mijn achterbuurman (Oosterwijk wz 71 7885TN) heeft ook in 98 zijn woning gebouwd en we hebben samen de bouwmaterialen gekocht voor onze woningen, dus een op een vergelijkbaar qua isolatie etc. Zijn woning heeft een energielabel A beoordeling, enige verschil met de mijne is dat hij zonnepanelen heeft. Kunt u mij uitleggen waarom hij A heeft en ik C ? Met vriendelijke groet, Ronnie Wisman

Ze hebben het prima gedaan

Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen door onze collega's! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Inspectie voldoet aan de eisen.

Inspectie is tijdig uitgevoerd. Er zijn uitvoeringstekeningen aangereikt met isolatiedikten. Jammer dat er is uitgegaan van minimale dikten. Er is geen poging gedaan om de dikten te verifiëren.

Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling! We kunnen uw reactie m.b.t. de toegepaste isolatiewaarden in de berekening van uw energielabel goed voorstellen. Het liefst passen we ook de werkelijke isolatiewaarden toe, echter we zijn hierbij wel gebonden aan regels (conform BRL9500*) met wat we wel of niet mogen gebruiken als bewijslast, zie https://www.energieinspectie.nl/faq/ voor meer uitleg. * De BRL9500 is ontwikkeld om de kwaliteit van de energieprestatieberekeningen en energielabels te waarborgen. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Aardige Medewerker

Prima uitleg gehad van zijn werkzaamheden

Dat is nog eens een mooi rapportcijfer, bedankt voor uw beoordeling!

Zeer goed alles verlopen en afgehandeld.

Ik ben tevreden netjes en goed afgehandeld.

Bedankt voor uw feedback en we zijn blij om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

goed gewoon wat je verwacht

Correct en goede communicatie

Bedankt voor uw feedback, fijn dat alles naar wens is verlopen! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

opname goed

uitkomst van rapport is bijzonder maar dat schijnt regels te zijn als je de isolatie niet kan zien of kan overleggen zak je snel terwijl ons gas verbruik erg laag is

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback! We kunnen uw reactie m.b.t. de toegepaste isolatiewaarden in de berekening van uw energielabel goed voorstellen. Het liefst passen we ook de werkelijke isolatiewaarden toe, echter we zijn hierbij wel gebonden aan regels (conform BRL9500*) met wat we wel of niet mogen gebruiken als bewijslast, zie https://www.energieinspectie.nl/faq/ voor meer uitleg. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie * De BRL9500 is ontwikkeld om de kwaliteit van de energieprestatieberekeningen en energielabels te waarborgen.

Was prima.

Zij he ben hun werk gedaan. En dat was goed.

Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen, bedankt voor uw feedback! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

vlotte realisatie en prettig contact

Lekker vlot ingepland, rapport ontvangen en ook belangrijk open en prettig contact.

Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn u graag van dienst geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Vakkundig en netjes

Vakkundig en netjes

Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Rapport niet helemaal juist

In het rapport is vermeld dat er geen mechanische ventilatie aanwezig is maar die is er wel. Ik heb zelf aangegeven dat deze 8 jaar geleden vervangen is. Slordig

het is en blijft een kille inspectie

Allereerst een aardige jonge man, die zijn werk doet, en niet meer. Al denk ik, het rapport lezende, dat hij de buitenluiken niet gezien heeft, ivm de opmerking oververhitting in de zomer, en ook heeft hij, of ik kan het niet lezen, de grote glasvlakken niet bemerkt als ++ glas. Een tip, maar misschien wordt het dan duur, maar daar kunnen de mensen dan voor kiezen, om naast de inspectie een gesprek aan te gaan wat er nog verbeterd zou kunnen worden, en/of dat economisch haalbaar is. Maar wat is economisch haalbaar, want wat in januari niet ec. haalbaar was, is dat nu misschien wel met deze hoge prijzen.

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 7 jaar en is uitgegroeid naar een team van meer dan 30 werknemers. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.