Vriendelijke medewerker, deskundig

Wat een mooi rapportcijfer, bedankt! We zijn u graag van dienst geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Prettig contact, snelle afhandeling

afspraken konden op korte termijn gemaakt worden. Ze werden nauwkeurig nagekomen. Contact met de medewerker was prettig. Ook uitlsag kwam binnen de afgesproken tijd.

Bedankt voor uw positieve feedback! Goed te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

goede ervaring

ik had niet verwacht dat de inspectie zo zorgvuldig werd uitgevoerd en ben blij dat het een label A heeft opgeleverd.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Prima, snel klaar en ook snel de documentatie

Snel zakendoen wat er fijn was aangezien wij ons huis willen verkopen

Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen! Succes met de verkoop van uw huis. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Professioneel

Snel en vakkundige meting, vriendelijk

Dat is nog eens een mooi rapportcijfer, bedankt voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Snel, zorgvuldig en vriendelijk

Prima gedaan. In overleg de afspraak ook naar voren kunnen schuiven, er werd mee gedacht, dat is fijn. Afhandeling ook prima en snel.

Prima inspectie, al had ik wel hoop dat het label er wat sneller zou zijn. Hadden een klein beetje haast.

Bedankt voor uw mooie rapportcijfer! We zijn u graag van dienst geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Correct

Professioneel en Serieus Leggen de lat hoog

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Snelle geregeld

Ging allemaal snel en voorspoedig

Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn u graag van dienst geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Snel en professioneel

De afspraak was snel gemaakt. Het rapport was er na enkele dagen.

Weet waar ze het over hebben

Zeer kundig en een heel goede uitleg .

Dat is nog eens een mooi rapportcijfer en bedankt voor uw feedback! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Goede vlotte service

Snel aan de beurt. Vriendelijke man. Snelle uitslag.

Dat is nog eens een mooi rapportcijfer, bedankt voor uw beoordeling! We zijn u graag van dienst geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Zeer goed!

Volgens afspraak is mevrouw Gomez bij ons geweest voor de inspectie tbv een energielslabel. Wij zijn tevreden zij heeft ons het een en ander uitgelegd en ook geadviseerd aangaande deze inspectie.

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Snel en Deskundig.

Na mijn contact, binnen 3 dagen een energieinspekteur over de vloer gehad, die zeer deskundig was, dat kon je aan alles merken. Deze man was in een half uur klaar, binnen een week kreeg ik een energielabel die omhoog schoot van C naar A, 10 jaar geldig en geregistreerd bij het kadaster. EEN GEWELDIGE ERVARING, KAN IK IEDEREEN AANRADEN, temeer omdat ik bij andere aanbieders maanden zou moeten wachten en meer zou moeten betalen. Energie Inspectie is top!

Wat superleuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden! Bedankt voor uw feedback en mooie rapportcijfer, we zijn u graag van dienst geweest. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Vlot snel en accuraat!

Vlotte vriendelijke behandeling, snel afspraak en goede uitleg hoe en waarom. Label kwam vlot via mail! Gewoon top !

Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

slordig werk

Slordig werk met vele fouten.

Beste meneer Boersma, Fijn dat we contact hebben gehad over uw beoordeling en dat we uw casus hebben besproken. We zijn blij dat uitkomst van het energielabel juist is, echter het spijt ons dat de tekst in het geautomatiseerde rapport u op het verkeerde been heeft gezet. We hebben hiervan zoals gezegd melding gemaakt bij RVO. Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

Bijna goed

Het verschil tussen label B en A = 0,75. Als we iéts meer gevraagd/gekeken was het gewoon A geweest. Ik weet normen zijn normen, maar zo’n klein verschil…..

goede ervaring

Professioneel, snel.

opvallend onopvallend

Het duo ging rustig zijn gang. Het resultaat viel niet tegen.

Prima verlopen inspectie

De inspectie was bij ons snel en naar verwachting verricht. Vriendelijk en vakkundig personeel

correcte taxatie en prima geholpen

Goede communicatie, zorgvuldig ingemeten.

Snel geregeld, goede afspraken kunnen maken.

Positief

Zeer plezierige ervaring met de betreffende inspecteur. Naar onze mening een kundig en ervaren man.

Niet al te best

Ik heb meerdere pogingen moeten doen om u te bereiken. En dan de serviceverlening. Die was ook niet al te goed. Wat dacht u van een opmerking als: Heb ik ooit met u geknikkerd?......

Beste meneer Ottens, Fijn dat we elkaar hebben gesproken over uw ervaring met ons bedrijf. We vinden het belangrijk om de feedback die u geeft intern te bespreken. Zoals u zelf ook aangaf "Waar wordt gewerkt, kunnen fouten worden gemaakt" en wat wij belangrijk vinden is dat wij niet zomaar aan voorbij gaan en hiervan leren. Bedankt voor uw openhartigheid! Vriendelijke groet, team Energie Inspectie

ABSOLUTE KLASSE!

Na vele aanpassingen in mijn eengezinswoning, vele bedrijven met elkaar vergeleken en benaderd voor een offerte. Energie Inspectie sprong eruit door twee dingen: de schappelijke prijs en de snelheid van werken. Binnen 1 dag een afspraak gemaakt, binnen drie dagen kwam een energie inspecteur langs, die heel nauwgezet werkte en ook op al mijn vragen antwoorden gaf en binnen enkele dagen na zijn bezoek, vloog mijn woning van energielabel C naar A en bij controle bleek het al ingeschreven te staan in het landelijke register van de overheid voor de komende tien jaar. WAT EEN SNELHEID, WAT EEN SERVICE, ABSOLUTE KLASSE EN DAT ANNO 2022!!

Archimedesweg 20 8912AK Leeuwarden

058 30 31 100

Over Energie inspectie

Energie Inspectie helpt met het verduurzamen van vastgoed. Met een team van ervaren energie adviseurs en consultants, helpen wij particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven met het verkrijgen van inzicht in hun energierekening en de mogelijke energie bespaarmaatregelen. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 7 jaar en is uitgegroeid naar een team van meer dan 30 werknemers. Vanuit het kantoor gevestigd in Leeuwarden bedienen wij heel Nederland. Energie Inspectie wordt gekenmerkt door een nuchtere, Friese, laagdrempelige en oplossingsgerichte aanpak. De afgelopen jaren heeft Energie Inspectie een grote bijdrage geleverd aan het verduurzamen van vastgoed. Denk daarbij aan het verduurzamen van 25.000 huurwoningen en duizenden particuliere en zakelijke objecten. Waarbij in de uitvoering de nadruk heeft gelegen op het isoleren van de gebouwen en het verbeteren van de technische installaties. Ons doel is om klanten aan de hand van haalbare plannen en concrete maatregelen energie te laten besparen en een duurzaam klimaat door te geven aan de volgende generatie.