Goede 2e handscontainers

We hebben 2 gebruikte 20ft containers gekocht bij Sedna. Dan is het natuurlijk nog steeds afwachten wat voor container je daadwerkelijk krijgt. Maar we zijn helemaal tevreden met de geleverde 2 stuks. Liever hadden we groene gehad, haha Maar een likje verf moet er toch over, dus dan maken we ze zelf groen!

fijne ervaring

prettige communicatie, snel handelen en een prima product tegen een goede prijs Dank Sedna

Snel en conform afspraak geregeld

2x 20ft standaard container wit/nieuw Snel en conform afspraak geregeld. Plaatsen op lastige locatie; op tijd en zonder problemen verlopen.

snelle en goede levering

totaal geen op of aanmerkingen alles netjes en goed verlopen. top bebrijf

Zeer goede en snelle service

Heb bij Sedna een nieuwe zeecontainer gekocht. Contact verliep vlot en goed. Duidelijke communicatie en snelle levering binnen 1 week had ik de container bij mij thuis. Geleverd met een kraanwagen welke de container op de goede plek heeft gezet.

Prettig contact, meedenkend en vlotte levering

Tweemaal 20ft containers gekocht bij SEDNA containers met specifieke eisen. Goed advies en actief meegedacht hoe we aan deze eisen konden voldoen. Contact is vriendelijk en zeer vlot. Levering snel en goed. Van tevoren gebeld op de afgesproken dag dat de container met 30 minuten aan zou komen op bestemming. Container daarna netjes op de gewenste plek gezet met autokraan. Zeer tevreden en absoluut aangeraden.

20 FT nieuwe container en snel geleverd. Gewoon TOP!

Voor een klant in Zwitserland hadden wij een 20 FT container nodig voor inbouw van een pelletheater (200kW) warmelucht. Sedna heeft ons al meerdere containers geleverd. Nette prijs en zeer mooie containers.

Klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en nazorg was top

Na vele twijfels heb ik de knoop doorgehakt samen met Boyd Mak van Sedna. Hij was de contactpersoon vanaf het begin. Het advies en service was voor en na de levering super. Binnen een week stond de container voor de deur. De transporteur Pax was perfect en professioneel. De nazorg was goed geregeld door Boyd Mak. Mijn complimenten! De volgende keer bestel ik weer bij Sedna.

2 containers geleverd volgens afspraak!

Ik had 2 recyclage-containers besteld als stockage voor het hooi van onze paarden. De containers zien er netjes uit en werden afgeleverd door de chauffeur die alles uit de kan haalde om de containers op de toch niet-zo-goed-bereikbare plaats te krijgen. topservice dus! Ook het contact tijdens de bestelling was snel en correct, geen verrassingen! Moest ik ooit nog een container nodig hebben weet ik waar te bestellen!

20FT container tuinhuis naar wens laten uitrusten door Sedna

Ik heb een 20FT container aangekocht bij Sedna en deze laten uitrusten met ramen en een ISO deur. Deze doet nu dienst als tuinhuis en het mag best gezegd zijn : deze zal mijn leven lang meegaan. De modificaties zijn zeer degelijk uitgevoerd. De lasnaden zijn netjes gedaan en daarna werd alle staal dat bloot zit overschilderd zodat er van roesten geen sprake zal zijn. De ISO deur is heel stevig uitgevoerd met een 5 punts slot. Het voorgaande in combinatie met de mechanisch vergrendelbare kajuitluiken en je hebt wel een heel stevig en inbraakveilig geheel. Dat in combinatie met de scherpste prijs in vergelijking met hun concurrenten maakte dit de beste deal die er te kiezen was. Dik in orde.

1 x gebruikte 20 ft volgens afspraak geleverd

Prima communicatie vooraf over uitvoering en dag van aflevering. Levering door Pax werd keurig verzorgd, ik ben helemaal tevreden

20 ft Container besteld bij Sedna. Snel geleverd!

Ik had een container nodig voor oplag. Snel geleverd! en de chauffeur die hem kwam brengen denkt goed mee met het lossen. Vriendelijke mensen ook!

Goede opgelost door Sedna Containers

Nav een aantal problemen met de levering van de container hebben wij een klacht ingediend. Deze klacht is vervolgens goed opgepakt en opgelost. Bedankt daarvoor.

prima ervaring

2 x 20 ft containers gekocht. Snel geleverd op afgesproken moment. Zeer tevreden.

Nieuwe containers snel geleverd

Onlangs 2 x 40 foot container besteld bij Sedna. Levering ging vlot en netjes op de juiste plaats.

Van A tot Z prima geregeld

prijs oke , aflevering oke

snelle en goede levering

Makkelijk en snel te bestellen en te bevestigen, levering binnen een week en goede chauffeur die op weinig plaats wist te manoeuvreren Prijs was ook goed.

Zeer goed verlopen order

Het bestellen en leveren van onze 20 ft FSA container ging vlekkeloos. Transport was prima geregeld.

Welverdiende 5 sterren

Zeer tevreden over de container zelf en alles er om heen, zoals de duidelijke communicatie van SEDNA tot foto's aan toe, en ook de zeer behulpzame chauffeur die het transport voor SEDNA heeft gedaan.

Heel fijn bedrijf mooie offerte snelle levering .top service heel blij met ons aankoop.

Snel offerte ontvangen, zeer vriendelijk aan de telefoon. En de container was heel snel geleverd. Ook was de gebruikte container niet te onderscheiden van een nieuwe. De levering is ook perfect verlopen en een zeer vriendelijke chauffeur. Hier ga ik zeker nog bestellen.

Goede kwaliteit en snelle levering

snel en correct gereageerd op de offerte aanvraag, vragen snel beantwoord en de levering snel en correct uitgevoerd

Happy

Had gevoel dat er erg werd meegedacht met mijn wensen. En toen ik uiteindelijk zelf een verkeerde had besteld, werd dat ook opgelost. Chauffeur was ook erg behulpzaam met plaatsen.

Correcte behandeling snel en afspraken nagekomen. Prettige samenwerking.

Fijn bedrijf!

goede service, scherpe prijzen, fijn bedrijf om mee samen te werken

Over SEDNA Containers

Onze ambitie is helder: wij willen de beste containerleverancier in de markt zijn. Wij geloven erin dat kwaliteit, samenwerking, proactief handelen en kennisdeling de sleutel vormen tot succes. Daarom werken wij samen met deskundige partners en opdrachtgevers. Wij richten ons zowel op grote als kleine projecten in binnen- en buitenland. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe markten en bedenken concepten die passen bij iedere klant. Onze lokale aanwezigheid en ondernemerschap maken het verschil. Kernwoorden die op ons betrekking hebben; dichtbij, ambitie, lef, open, vertrouwen, betrokken, ondernemend, betrouwbaar, slagvaardig en samen.