Fijn bedrijf!

goede service, scherpe prijzen, fijn bedrijf om mee samen te werken

Snelle reactie, duidelijke offerte, nette prijs, correcte levering

Voor één van onze opdrachtgevers zocht ik een 10FT opslagcontainer. Via internet kwam ik uit bij SEDNA. In alle opzichten waren zij de aangewezen partij voor deze levering. Een snelle reactie, een duidelijke offerte, een nette prijs en een correcte levering. Prima partij!

goed advies en een snelle levering

Zeer nette container geleverd

Eenvoudig de juiste container besteld

Wij hadden een speciale container nodig (20 ft Full Side Access) het liefst nieuw maar toen bleek dat die een lange levertijd hadden kwamen ze met een goed alternatief om een mooie 2e hands te leveren. Volledig volgens beschrijving. De bestelling was makkelijk afgehandeld en binnen korte tijd bij ons op locatie geleverd.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf , vlotte offerte, goede prijs en snelle levering.

SEDNA daar kan je op bouwen

Top bedrijf, komen afspraken na, en snelle levering staan voor mij op nummer 1 kom zeker weer terug bij SEDNA voor containers Henk

Snelle en keurige levering

10 ft accomodatie container gekocht bij Sedna. Goede communicatie en duidelijke offerte. Aanpassing snel en netjes uitgevoerd. Levering keurig op tijd. Goede service mbt verhelpen van klein defect.

prima en volgens afspraak!

scherpe aanbieding

Kwaliteit en snelheid

Fijne club om snel mee te schakelen.

Zeer snelle levering

Snelle service, begrepen de urgentie en dachten met ons mee.

Zuideinde 10 1121CL Landsmeer

06 - 8359 9803

Over SEDNA Containers

Onze ambitie is helder: wij willen de beste containerleverancier in de markt zijn. Wij geloven erin dat kwaliteit, samenwerking, proactief handelen en kennisdeling de sleutel vormen tot succes. Daarom werken wij samen met deskundige partners en opdrachtgevers. Wij richten ons zowel op grote als kleine projecten in binnen- en buitenland. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe markten en bedenken concepten die passen bij iedere klant. Onze lokale aanwezigheid en ondernemerschap maken het verschil. Kernwoorden die op ons betrekking hebben; dichtbij, ambitie, lef, open, vertrouwen, betrokken, ondernemend, betrouwbaar, slagvaardig en samen.