Zeer snel geleverd, prima kwaliteit

Direct na mijn bestelling een bevestiging, factuur en tracking nummer per mail ontvangen. Schermen waren zeer goed ingepakt en de kwaliteit ervan is boven verwachtingen.

Snelle service. slechte koerier

Op maandag verzonden en pas op zaterdag in huis. Aanbevelen ? Ja als ze een andere koerier nemen. DPD is echt traag.

Mooi product en snel geleverd

Mooie schermen voor onze balie besteld. Makkelijke site en snel geleverd.

Zeer goed in afronding

Jullie zijn top maar de koeriers dienst kan beter

Telefonisch goed geadviseerd, snel en conform afspraak geleverd!

Goede service en mooi scherm, niets op aan te merken.

Snelle levering van de producten. Verder vriendelijke en behulpzame klantenservice!

niet op tijd bezorgd

gegarandeerd was levering binnen 24 uur maar dat werd meer dan 48 uur! Wel netjes bezorgd en aankomst in laatste fase goed aangekondigd. Na deze melding is dit echter uitgezocht en nagegaan dat wel tijdig is verzonden maar dat bij de bezorgdienst de levering is vertraagd.

Beste Dick, Dank voor uw feedback. Wij hanteren echter geen gegarandeerde levering binnen 24 uur. Een van onze speerpunten is: verzonden binnen 24 uur. Dit is in uw geval wel gebeurd. Met vriendelijke groet, Team PlexiDirect

Snel en keurig geleverd

Na de bestelling, die snel en eenvoudig geplaatst werd via de webshop, kregen wij al snel een update, dat de bestelde schermen al onderweg waren! De volgende dag ontvingen wij onze bestelling, netjes op het gestelde tijdstip, en keurig beschermend ingepakt. Al met al zijn wij zeer tevreden over het gemak van bestellen en de snelheid van levering!

fijne service en product

Complete desinfectiezuil besteld. Fijn product, werkt naar behoren. Prettige hand desinfectiemiddel (plakt niet en ruikt prettig) Service is goed en snelle levering

lange wachttijd

op donderdag 1/4 voor 16u besteld en betaald, pas ontvangen op maandag 12/04.

één van de standaards was gebroken, er is zeer adequaat gereageerd. Ik kreeg per omgaande nieuwe steunen

Goede service!

Goede service en heel snel bezorgd!!

In 1-woord: Prima/heel goed

Snel ontvangen,rodult precies zoals de advertentie/foto’s

goed geregeld.

geen.

Beste Jos, De situatie die u in uw review schetst komt niet overeen met wat wij hebben ervaren. U heeft bij ons op dinsdag inderdaad een scherm besteld, wij hebben deze op de dag erna verzonden. Toen u vrijdag belde om te vragen waar uw bestelling bleef, hebben we met u meegedacht. Wij hebben op de vrijdagmiddag onze machines speciaal voor deze bestelling weer aangezet, nieuwe schermen geproduceerd en u de mogelijkheid gegeven uw bestelling af te halen. Van deze mogelijkheid heeft u geen gebruikgemaakt. Met vriendelijke groet, Team PlexiDirect

Goede meewerkende service

Werd goed gecommuniceerd en opties geboden. Top bedrijf

Snelle reactie op bestelling en snel geleverd

topservice

De voet was gebroken tijdens de levering en onmiddellijk een nieuwe ontvangen.

Snelle en correcte levering

Alles wel duidelijk en goed voor elkaar!

Snelle levering, goed verpakt en zeer tevreden over het product.

Wij hebben als school meerdere keren LIVA kantoorschermen besteld en deze bevallen ons heel goed. Het werd snel geleverd, was goed verpakt en ziet er degelijk uit. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Een aanrader!

Super ervaring

Snelle levering alles was strak ingepakt dus minder kans op beschadigingen helemaal tevreden zal zeker nog iets bij jullie bestellen Zeker een aanrader

Levering termijn was helemaal niet zoals beloofd

Levering termijn was helemaal niet zoals beloofd

Beste Jan, Ons uitgangspunt is verzending binnen 24 uur, en dit kunnen wij tot op heden altijd waarmaken. Mag ik u vragen wat uw ordernummer bij ons is geweest? Dan kan ik nagaan wat er bij uw zending niet goed is gegaan.

Super tevreden!

Ik heb heel wat dingen besteld voor mijn bedrijf en ben er super tevreden mee! Mijn bestelling was super snel geleverd en alles zag er uit zoals beschreven.

Mooi product snel geleverd

Mooi product snel geleverd

Prima ! Duidelijke site, goede track & trace, snelle levering

Veel keuze, duidelijke site. Volgens afspraak geleverd, goed verpakt en van goede kwaliteit.

Snel & zoals beschreven, top!

Snel & zoals beschreven, top!

Over PlexiDirect.nl

PlexiDirect is leverancier van kunststof schermen en bijbehorende accessoires. Ook bestellingen op maat behoren tot de mogelijkheden.