slecht

het product is niet bezorgd!

Goed telefonisch geholpen.

Goed product, de VALI Tafelvoet, netjes verpakt en vlot bezorgd. Ik raad PlexiDirect aan.

alles was ok

prima product

Snelle levering en perfecte kwaliteit

Wij zochten voor het RTM Museum in Ouddorp een aantal balieschermen en vonden die op de website van PlexiDirect.nl Direct besteld en de volgende dag het geheel goed verpakt in huis gekregen.

Alles goed en correct verlopen.

Het enige waar ik moeite mee had is de foto waar de afmetingen opstaan, de opening is geen 30cm maar 50cm. De hoogte van het plexiglas op de foto zegt 75cm terwijl wanneer je aanklikt voor een aankoop het maar 65cm is. Voor de rest kwalitatief goed en correct in prijs.

Topservice!

Last minute 53 toonbankschermen besteld. Konden netjes de dag erop afgehaald worden.

Mooi scherm, stabiel, snelle levering en goed verpakt.

Heel goed !

Niet zo'n goede ervaring

Niet tevreden er zat een gebroken tafelvoet in en ondertussen zijn er al twee gebroken.

Ouderwetse service ! in de goede zin dan...

Makkelijk te bestellen via overzichtelijke site , zeer snelle levering , en goede service ! Bij 1e bestelling helaas 1 scherm stuk , waarschijnlijk door de pakketdienst ,maar na een melding hiervan , direct actie en vervanging van het bestelde , wederom volgende dag geleverd. supersnel... Top ! En het mooiste van alles, onze kuchschermen vallen niet eens op , zo netjes helder en afgewerkt !

‘s Avonds besteld, volgende ochtend bevestiging ontvangen en volgende dag in huis. Plexiglas scherm was goed ingepakt..

Top goede service snel geregeld

Goede site, super geregeld

geweldig!

eerste keer dat ik bij plexidirect bestelde dus was benieuwd.. prettige verrassing, de bestelling was simpel te plaatsten en was snel en supergoed verpakt bij ons !

Snel en goede prijs kwaliteit

Binnen 24 uur geleverd. Goed verpakt en prijs kwaliteit is goed.

Prettige site om mee te werken

Gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Probleemloos

Het hele proces, van bestellen tot uitpakken van de bezorging verliep probleemloos. Een goede ervaring dus, voor herhaling vatbaar.

Keurig verpakt en vlot geleverde bestelling

Ik heb een plexiglas scherm besteld voor op het bureau tussen 2 werkplekken in. Het scherm is makkelijk te plaatsen door de 2 bijgeleverde voeten te monteren en waaronder precies onze kabels voor computers e.d. passen. Kortom: dik tevreden!

Snelle levering van goed product

Ik heb een spatscherm besteld. Deze werd snel bezorg. Lijkt goede kwaliteit te zijn. En goedkoper dan op andere plekken.

Klacht goed afgehandeld

Na mijn klacht kreeg ik een dubbele pakket pootjes voor mijn scherm. Klacht is hiermee heel goed afgehandeld. Mijn dank

Mooi product, mooie service.

Netjes en snel geleverd, goed verpakt.

Zeer snel geleverd, prima kwaliteit

Direct na mijn bestelling een bevestiging, factuur en tracking nummer per mail ontvangen. Schermen waren zeer goed ingepakt en de kwaliteit ervan is boven verwachtingen.

Snelle service. slechte koerier

Op maandag verzonden en pas op zaterdag in huis. Aanbevelen ? Ja als ze een andere koerier nemen. DPD is echt traag.

Mooi product en snel geleverd

Mooie schermen voor onze balie besteld. Makkelijke site en snel geleverd.

Zeer goed in afronding

Jullie zijn top maar de koeriers dienst kan beter

Telefonisch goed geadviseerd, snel en conform afspraak geleverd!

Goede service en mooi scherm, niets op aan te merken.

Over PlexiDirect.nl

PlexiDirect is leverancier van kunststof schermen en bijbehorende accessoires. Ook bestellingen op maat behoren tot de mogelijkheden.