Stukken beter

In mijn vorige review was ik niet positief omdat er al direct een pootje stuk ging. Na een aantal weken kreeg ik zonder problemen een nieuwe opgestuurd met een excuusmail dat dit zeker niet de bedoeling was. Zo hoort het!

Niet zo best

Eén steun van het scherm was na 1 dag normaal gebruik al stuk. Bij lichte druk (bijv neerzetten) was deze doormidden gebroken.

Zeer flexibel bedrijf met meedenkende mensen!

Ik ben zeer positief over PlexiDirect. Heb bijvoorbeeld een spatscherm gekocht waar na een aantal weken een pootje van afbrak. Wordt er zonder morren en gratis een nieuwe verzonden. Echt TOPservice!

besteld,betaald en geleverd,alles was correct

besteld,betaald en geleverd,alles was correct

Fantastisch en super snel!

Overzichtelijke website, gemakkelijk het juiste model en maat gevonden, de dag nadien al geleverd!

Snelle levering!

Mooi baliescherm en snel geleverd! Wij zijn zeker tevreden over onze eerste bestelling!

Zeer correcte afhandeling

Had zelf foutje gemaakt met bestellen geen enkel probleem en mocht het retour sturen en wordt zonder probleem gecrediteerd.

Prima service !

Zeer goede ervaring als nieuwe klant. Snelle service correct afgehandeld levering ontvangen op afgesproken datum.

Erg tevreden over bestelprocedure en product

Ik ben zeer tevreden over aanbod, website, gekozen product (scherm met voetstwunen en handvat) en de geleverde kwalitwit.

Snel geleverd, voldoet aan verwachting

Snel geleverd, voldoet aan verwachting

slecht

het product is niet bezorgd!

Goed telefonisch geholpen.

Goed product, de VALI Tafelvoet, netjes verpakt en vlot bezorgd. Ik raad PlexiDirect aan.

alles was ok

prima product

Snelle levering en perfecte kwaliteit

Wij zochten voor het RTM Museum in Ouddorp een aantal balieschermen en vonden die op de website van PlexiDirect.nl Direct besteld en de volgende dag het geheel goed verpakt in huis gekregen.

Alles goed en correct verlopen.

Het enige waar ik moeite mee had is de foto waar de afmetingen opstaan, de opening is geen 30cm maar 50cm. De hoogte van het plexiglas op de foto zegt 75cm terwijl wanneer je aanklikt voor een aankoop het maar 65cm is. Voor de rest kwalitatief goed en correct in prijs.

Topservice!

Last minute 53 toonbankschermen besteld. Konden netjes de dag erop afgehaald worden.

Mooi scherm, stabiel, snelle levering en goed verpakt.

Heel goed !

Niet zo'n goede ervaring

Niet tevreden er zat een gebroken tafelvoet in en ondertussen zijn er al twee gebroken.

Ouderwetse service ! in de goede zin dan...

Makkelijk te bestellen via overzichtelijke site , zeer snelle levering , en goede service ! Bij 1e bestelling helaas 1 scherm stuk , waarschijnlijk door de pakketdienst ,maar na een melding hiervan , direct actie en vervanging van het bestelde , wederom volgende dag geleverd. supersnel... Top ! En het mooiste van alles, onze kuchschermen vallen niet eens op , zo netjes helder en afgewerkt !

‘s Avonds besteld, volgende ochtend bevestiging ontvangen en volgende dag in huis. Plexiglas scherm was goed ingepakt..

Top goede service snel geregeld

Goede site, super geregeld

geweldig!

eerste keer dat ik bij plexidirect bestelde dus was benieuwd.. prettige verrassing, de bestelling was simpel te plaatsten en was snel en supergoed verpakt bij ons !

Snel en goede prijs kwaliteit

Binnen 24 uur geleverd. Goed verpakt en prijs kwaliteit is goed.

Prettige site om mee te werken

Gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Over PlexiDirect.nl

PlexiDirect is leverancier van kunststof schermen en bijbehorende accessoires. Ook bestellingen op maat behoren tot de mogelijkheden.