ideaal in onze douche/wastafel ruimte

enig we kunnen nu met veel meer ruimte douchen zonder dat de andere spullen nat worden(ouderwetse weegapparaat, wasmand, vloerkleedje) het aardige is dat de wand zo neer te zetten was, zonder enig geklus.

Snelle service, goede prijs/kwaliteitverhouding

Snelle levering, goed verpakt, mooi glas, doen wat ze beloven

Snel geleverd en goede communicatie. Goed bereikbaar via chat en mail en snel antwoord bij vragen.

goed product, snelle levereing

goed product en snelle levering.

kwaliteit niet echt goed

bij het monteren was reeds één poot gebroken (zeer zwakke kwaliteit)

snelle service

super snelle service, en makkelijk te plaatsen.

snel en goed geleverd. mooi product

We gebruiken deze achter onze kookplaat in de open keuken die grenst aan de kamer. Daarmee komen er geen spatten en vlekken de woonkamer in. Perfecte oplossing

top kwaliteit plexiglas

zeer mooie kwaliteit , zware inox voeten en goede bescherming bij uitpak van de folie Voldoet helemaal aan verwachting!!

De levering volgde erg snel op de bestelling online.

Slechte kwaliteit / slecht bereikbaar

Snel geleverd maar kwetsbaar scherm dat vrij snel kapot ging (steunen braken af). Maar prima opgelost met kosteloze vervanging door een scherm met betere (metalen) steunen.

Stukken beter

In mijn vorige review was ik niet positief omdat er al direct een pootje stuk ging. Na een aantal weken kreeg ik zonder problemen een nieuwe opgestuurd met een excuusmail dat dit zeker niet de bedoeling was. Zo hoort het!

Niet zo best

Eén steun van het scherm was na 1 dag normaal gebruik al stuk. Bij lichte druk (bijv neerzetten) was deze doormidden gebroken.

Zeer flexibel bedrijf met meedenkende mensen!

Ik ben zeer positief over PlexiDirect. Heb bijvoorbeeld een spatscherm gekocht waar na een aantal weken een pootje van afbrak. Wordt er zonder morren en gratis een nieuwe verzonden. Echt TOPservice!

besteld,betaald en geleverd,alles was correct

besteld,betaald en geleverd,alles was correct

Fantastisch en super snel!

Overzichtelijke website, gemakkelijk het juiste model en maat gevonden, de dag nadien al geleverd!

Snelle levering!

Mooi baliescherm en snel geleverd! Wij zijn zeker tevreden over onze eerste bestelling!

Zeer correcte afhandeling

Had zelf foutje gemaakt met bestellen geen enkel probleem en mocht het retour sturen en wordt zonder probleem gecrediteerd.

Prima service !

Zeer goede ervaring als nieuwe klant. Snelle service correct afgehandeld levering ontvangen op afgesproken datum.

Erg tevreden over bestelprocedure en product

Ik ben zeer tevreden over aanbod, website, gekozen product (scherm met voetstwunen en handvat) en de geleverde kwalitwit.

Snel geleverd, voldoet aan verwachting

Snel geleverd, voldoet aan verwachting

slecht

het product is niet bezorgd!

Goed telefonisch geholpen.

Goed product, de VALI Tafelvoet, netjes verpakt en vlot bezorgd. Ik raad PlexiDirect aan.

alles was ok

prima product

Snelle levering en perfecte kwaliteit

Wij zochten voor het RTM Museum in Ouddorp een aantal balieschermen en vonden die op de website van PlexiDirect.nl Direct besteld en de volgende dag het geheel goed verpakt in huis gekregen.

Alles goed en correct verlopen.

Het enige waar ik moeite mee had is de foto waar de afmetingen opstaan, de opening is geen 30cm maar 50cm. De hoogte van het plexiglas op de foto zegt 75cm terwijl wanneer je aanklikt voor een aankoop het maar 65cm is. Voor de rest kwalitatief goed en correct in prijs.

Over PlexiDirect.nl

PlexiDirect is leverancier van kunststof schermen en bijbehorende accessoires. Ook bestellingen op maat behoren tot de mogelijkheden.