Topservice!

Last minute 53 toonbankschermen besteld. Konden netjes de dag erop afgehaald worden.

Mooi scherm, stabiel, snelle levering en goed verpakt.

Heel goed !

Niet zo'n goede ervaring

Niet tevreden er zat een gebroken tafelvoet in en ondertussen zijn er al twee gebroken.

Ouderwetse service ! in de goede zin dan...

Makkelijk te bestellen via overzichtelijke site , zeer snelle levering , en goede service ! Bij 1e bestelling helaas 1 scherm stuk , waarschijnlijk door de pakketdienst ,maar na een melding hiervan , direct actie en vervanging van het bestelde , wederom volgende dag geleverd. supersnel... Top ! En het mooiste van alles, onze kuchschermen vallen niet eens op , zo netjes helder en afgewerkt !

‘s Avonds besteld, volgende ochtend bevestiging ontvangen en volgende dag in huis. Plexiglas scherm was goed ingepakt..

Top goede service snel geregeld

Goede site, super geregeld

geweldig!

eerste keer dat ik bij plexidirect bestelde dus was benieuwd.. prettige verrassing, de bestelling was simpel te plaatsten en was snel en supergoed verpakt bij ons !

Snel en goede prijs kwaliteit

Binnen 24 uur geleverd. Goed verpakt en prijs kwaliteit is goed.

Prettige site om mee te werken

Gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Probleemloos

Het hele proces, van bestellen tot uitpakken van de bezorging verliep probleemloos. Een goede ervaring dus, voor herhaling vatbaar.

Keurig verpakt en vlot geleverde bestelling

Ik heb een plexiglas scherm besteld voor op het bureau tussen 2 werkplekken in. Het scherm is makkelijk te plaatsen door de 2 bijgeleverde voeten te monteren en waaronder precies onze kabels voor computers e.d. passen. Kortom: dik tevreden!

Snelle levering van goed product

Ik heb een spatscherm besteld. Deze werd snel bezorg. Lijkt goede kwaliteit te zijn. En goedkoper dan op andere plekken.

Klacht goed afgehandeld

Na mijn klacht kreeg ik een dubbele pakket pootjes voor mijn scherm. Klacht is hiermee heel goed afgehandeld. Mijn dank

Mooi product, mooie service.

Netjes en snel geleverd, goed verpakt.

Zeer snel geleverd, prima kwaliteit

Direct na mijn bestelling een bevestiging, factuur en tracking nummer per mail ontvangen. Schermen waren zeer goed ingepakt en de kwaliteit ervan is boven verwachtingen.

Snelle service. slechte koerier

Op maandag verzonden en pas op zaterdag in huis. Aanbevelen ? Ja als ze een andere koerier nemen. DPD is echt traag.

Mooi product en snel geleverd

Mooie schermen voor onze balie besteld. Makkelijke site en snel geleverd.

Zeer goed in afronding

Jullie zijn top maar de koeriers dienst kan beter

Telefonisch goed geadviseerd, snel en conform afspraak geleverd!

Goede service en mooi scherm, niets op aan te merken.

Snelle levering van de producten. Verder vriendelijke en behulpzame klantenservice!

niet op tijd bezorgd

gegarandeerd was levering binnen 24 uur maar dat werd meer dan 48 uur! Wel netjes bezorgd en aankomst in laatste fase goed aangekondigd. Na deze melding is dit echter uitgezocht en nagegaan dat wel tijdig is verzonden maar dat bij de bezorgdienst de levering is vertraagd.

Beste Dick, Dank voor uw feedback. Wij hanteren echter geen gegarandeerde levering binnen 24 uur. Een van onze speerpunten is: verzonden binnen 24 uur. Dit is in uw geval wel gebeurd. Met vriendelijke groet, Team PlexiDirect

Snel en keurig geleverd

Na de bestelling, die snel en eenvoudig geplaatst werd via de webshop, kregen wij al snel een update, dat de bestelde schermen al onderweg waren! De volgende dag ontvingen wij onze bestelling, netjes op het gestelde tijdstip, en keurig beschermend ingepakt. Al met al zijn wij zeer tevreden over het gemak van bestellen en de snelheid van levering!

fijne service en product

Complete desinfectiezuil besteld. Fijn product, werkt naar behoren. Prettige hand desinfectiemiddel (plakt niet en ruikt prettig) Service is goed en snelle levering

lange wachttijd

op donderdag 1/4 voor 16u besteld en betaald, pas ontvangen op maandag 12/04.

Over PlexiDirect.nl

PlexiDirect is leverancier van kunststof schermen en bijbehorende accessoires. Ook bestellingen op maat behoren tot de mogelijkheden.